• Anonym (Man)

    Singelkvinna, spelar det någon roll hur många din dejt legat med förut?

    Bryr du dig om det överhuvudtaget?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Singelkvinna, spelar det någon roll hur många din dejt legat med förut?
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-19 16:08:13 följande:

    Ja vid 10+ så funderar jag allvarligt på att låta bli ifall jag inte är superattraktiv
    Vid 4-10 känns det sådär
    Vid 1-3 så är det väl rätt neutralt
    Vid 0 så är det positivt


    {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym
    Anonym (Tjej) skrev 2014-11-19 16:08:13 följande:

    Ja vid 10+ så funderar jag allvarligt på att låta bli ifall jag inte är superattraktiv
    Vid 4-10 känns det sådär
    Vid 1-3 så är det väl rätt neutralt
    Vid 0 så är det positivt


    {#emotions_dlg.flower}
  • MaryM
    blaah skrev 2014-11-21 00:41:31 följande:

    Jag svarade Ja i omröstningen.

    Det är absolut inget krav, men för mig är det ett stort plus i kanten om killen har legat med många. Min erfarenhet är att de har sett en heeel del vajayjays och vet hur man hittar där nere med både tunga och fingrar. Alla ser olika ut såklart men efter en omgång där nere så vet de hur de ska göra! De har ofta mer självförtroende och skyndar inte fram. De vet att de är bra så de tycker om och tänder på att göra det skönt för kvinnan. 

    Troligtvis för att de har haft flera flickvänner och flera sexpartners, och gjort alla misstag på dem, haft tjejer som talat om hur de vill ha det och format dem till de orgasmgivare de är idag. 

    Jämfört med mer oerfarna killar som känns blyga, låg självkänsla, osäkerhet, har jävligt bråttom och som masserar låret istället för fittan osv.

    Och jag känner mig mer bekväm när jag ligger där, naken och spretar, för att jag vet att de har sett så många olika riktiga kvinnokroppar och inte baserar skönhet på porrfilmer. De vet hur olika vi kan se ut så jag slappnar av och ger mig hän!


    Du skrev det bättre än jag, men det var så jag också menade ja :)
  • Anonym (Man)
    blaah skrev 2014-11-21 00:41:31 följande:

    Jag svarade Ja i omröstningen.

    Det är absolut inget krav, men för mig är det ett stort plus i kanten om killen har legat med många. Min erfarenhet är att de har sett en heeel del vajayjays och vet hur man hittar där nere med både tunga och fingrar. Alla ser olika ut såklart men efter en omgång där nere så vet de hur de ska göra! De har ofta mer självförtroende och skyndar inte fram. De vet att de är bra så de tycker om och tänder på att göra det skönt för kvinnan. 

    Troligtvis för att de har haft flera flickvänner och flera sexpartners, och gjort alla misstag på dem, haft tjejer som talat om hur de vill ha det och format dem till de orgasmgivare de är idag. 

    Jämfört med mer oerfarna killar som känns blyga, låg självkänsla, osäkerhet, har jävligt bråttom och som masserar låret istället för fittan osv.

    Och jag känner mig mer bekväm när jag ligger där, naken och spretar, för att jag vet att de har sett så många olika riktiga kvinnokroppar och inte baserar skönhet på porrfilmer. De vet hur olika vi kan se ut så jag slappnar av och ger mig hän!


    Jag tror inte att det är så lätt att hitta sådana män eftersom de är en minoritet.
  • MaryM
    Anonym (Man) skrev 2014-11-25 20:00:22 följande:

    Jag tror inte att det är så lätt att hitta sådana män eftersom de är en minoritet.


    True dat :(
  • Anonym (-)

    När det kommer till "förväntad kvalitet" på sexet spelar det ingen roll..har träffat killar som i princip varit oskulder som varit grymma och killar som haft otroligt många som varit värdelösa- och tvärt om.
    Jag tycker inte heller att det är viktigt att han har haft få så att jag är den enda, eller att det skulle vara äckligt att ha hat sex med många...däremot så ser jag många sexpartners som en liten varning på att han skulle kunna vara sexberoende alt. är så van att få sex från olika att han har svårt att vara trogen i ett förhållande.

  • Anonym (Man)
    Anonym (-) skrev 2014-11-25 20:16:18 följande:

    När det kommer till "förväntad kvalitet" på sexet spelar det ingen roll..har träffat killar som i princip varit oskulder som varit grymma och killar som haft otroligt många som varit värdelösa- och tvärt om.

    Jag tycker inte heller att det är viktigt att han har haft få så att jag är den enda, eller att det skulle vara äckligt att ha hat sex med många...däremot så ser jag många sexpartners som en liten varning på att han skulle kunna vara sexberoende alt. är så van att få sex från olika att han har svårt att vara trogen i ett förhållande.


    Jag tycker likadant om kvinnor.
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2014-11-25 20:00:22 följande:
    Jag tror inte att det är så lätt att hitta sådana män eftersom de är en minoritet.
    Kvinnornas förtjänst - de ser nogsamt till att dessa är och förblir en minoritet.
  • MaryM
    Anonym skrev 2014-11-25 22:49:49 följande:
    Kvinnornas förtjänst - de ser nogsamt till att dessa är och förblir en minoritet.
    Hur menar du nu?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2014-11-25 22:49:49 följande:

    Kvinnornas förtjänst - de ser nogsamt till att dessa är och förblir en minoritet.


    Självfallet. Ser dock inte hur det skulle göras annorlunda?
  • Anonym (Man)
    MaryM skrev 2014-11-25 22:51:55 följande:

    Hur menar du nu?


    Han menar att kvinnor satsar ofta på de riktigt snygga och populära männen - vilket innebär att de männen får en massa sex medan de fula och töntiga männen får inga alls. Tråkigt - men så fungerar det i ett valfrihetssamhälle.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Man) skrev 2014-11-26 02:20:40 följande:
    Han menar att kvinnor satsar ofta på de riktigt snygga och populära männen - vilket innebär att de männen får en massa sex medan de fula och töntiga männen får inga alls. Tråkigt - men så fungerar det i ett valfrihetssamhälle.
    Lustigt, jag är vare sig så värst snygg eller populär alls, ändå kan jag inte klaga på mängden sex jag får. Så era teorier om alfahannar är milt sagt sned.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Schna
    Dorian Ertymexx skrev 2014-11-26 06:06:31 följande:

    Lustigt, jag är vare sig så värst snygg eller populär alls, ändå kan jag inte klaga på mängden sex jag får. Så era teorier om alfahannar är milt sagt sned.


    Det här är nog något som aldrig någonsin kommer gå in för dessa män. Tyvärr.
  • Dorian Ertymexx
    Schna skrev 2014-11-26 07:20:57 följande:
    Det här är nog något som aldrig någonsin kommer gå in för dessa män. Tyvärr.
    Mmm... deras förlust...
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Schna
    Anonym (Man) skrev 2014-11-26 02:20:40 följande:

    Han menar att kvinnor satsar ofta på de riktigt snygga och populära männen - vilket innebär att de männen får en massa sex medan de fula och töntiga männen får inga alls. Tråkigt - men så fungerar det i ett valfrihetssamhälle.


    Fast om en kvinna inte bryr sig om vilka som är de (objektivt?) snygga männen och istället prioriterar en fin insida, då blir ni ju ändå inte valda.

    Ska ni anklaga dessa män med, menar ni? För att sno era tjejer, som ni har "rätt" till.
  • Anonym (Man)
    Schna skrev 2014-11-26 07:43:12 följande:

    Fast om en kvinna inte bryr sig om vilka som är de (objektivt?) snygga männen och istället prioriterar en fin insida, då blir ni ju ändå inte valda.

    Ska ni anklaga dessa män med, menar ni? För att sno era tjejer, som ni har "rätt" till.


    Jag har inte rätt till någon kvinna precis som ingen kvinna har rätt till någon man.
Svar på tråden Singelkvinna, spelar det någon roll hur många din dejt legat med förut?