• Anonym (Isabell)

    Nu kastar vi p-pillerna! Fler som hakar på?

    Nu kastar vi p-pillerna och börjar försöka skaffa barn! Finns det några fler? 
    Mysigt med en tråd där vi kan följas åt. Känns såå nervöst men samtidigt helt fantastiskt!

  • Svar på tråden Nu kastar vi p-pillerna! Fler som hakar på?
  • Anonym (Isabell TS)

    Anna: Vad skönt att höra att fler gjort som jag! Jag slutade också mitt i kartan, och igårkväll slutade mensen på dag 5! Härligt.

    Nästa vecka är ÄL vecka.. Såå spännande!

    Jag förstår att du är spänd, det är väl bara någon dag tills du kan testa? Hoppas så för din skull!!

  • Anonym (Anna)

    Isabell : Jaa, var först lite rädd att det inte skulle komma igång ordentligt då jag hade läst mycket om det men är nog väldigt olika!! Hur gammal är du om man får fråga? :)

    Spännande ;) jag har en app "menskoll", har gått efter den :)

    Jaaa på måndag ska jag testa :) Har känt lite molande värk och även stickningar till och från några dagar efter ÄL så hoppas :)

  • Anonym (Isabell)

    Anna: Ja samma här! Jag är 18 och min sambo 21, hur gamla är ni?

    Åh vad roligt och spännande! Jag kommer tänka på dig på måndag, du måste hålla mig uppdaterad här i tråden haha Om du vill såklart

  • Anonym (Anna)

    Isabell : Okej! :) Jag är 22 och min sambo 25! :)

    Tack va snällt!! Ja det ska jag göra! Man kan ju iaf alltid hoppad att det går på första försöket ;)

    Synd att det inte är så mycket liv i tråden men kanske blir så småningom! :)

  • Anonym (Hänger på här)

    Hur ofta gör ni det vid äl dagarna? Ja ska försöka varje dag allt för att öka chanserna Flört hehe

  • Anonym (Mamma till 3 snart 4)
    Anonym (Hänger på här) skrev 2014-11-30 10:49:34 följande:

    Hur ofta gör ni det vid äl dagarna? Ja ska försöka varje dag allt för att öka chanserna Flört hehe


    Vi råkade ha sex 2 ggr då jag slutade med p-pillren .... Och de va ju kanske lite dumt då både jag och mannen är enormt fertila av oss!

    Varit gravid 8 ggr på 5 år... Dom senaste 7 graviditeterna dom senaste 3 åren....
  • Anonym (Anna)

    Har för mig att jag hört att man ska ha varannan dag? Om man har varje dag minska kvalitén på sperman men om det är rätt eller inte låter jag vara osagt :P

  • Anonym (Isabell)

    Anna: Okej! :) Jag kan bara föreställa mig din längtan efter morgondagen nu

    Anonym (Hänger på här): På lördag den 6/12 har jag beräknad ÄL och enligt appen räknas jag som fertil mån-sön. Jag tror vi kommer försöka ha sex iallafall varannan dag! För att maximera chanserna men samtidigt som Anna skriver, inte försämra spermakvalitén. Jag har också hört om det, kan ju vara en myt dock

  • Anonym (Isabell)

    Jag har köpt ett gäng ägglossningstest, vilka dagar hade ni testat med dem? Så svårt när man inte riktigt kan haha..

  • Anonym (JAAA)

    ASSÅ! OMG, O M G !!!

    Helt CRAZY ALLTSÅ.... ÅHH GUD SÅ HÄRLIGT!!!! ÅHH... så himla NICE alltså!

    Chilla lite! :):):):)

  • Anonym (Hänger på här)
    Anonym (Anna) skrev 2014-11-30 16:40:21 följande:

    Har för mig att jag hört att man ska ha varannan dag? Om man har varje dag minska kvalitén på sperman men om det är rätt eller inte låter jag vara osagt :P


    Oj.. jaha här försöker jag öka chanserna till max och kört varje dag i 4 dagar nu och ägglossningen är imon, Men eftersom man ska ligga lite innan äl så gjorde vi det varje dag:) hehe
  • Anonym (Hänger på här)

    Nån som vet hur lång tid man kan testa innan mens? Jag är bjuden på julfest på lördag och mensen ska komma på Måndag. Tror ni man kan testa på lördag morgon och få rätta resultatet?
    Har köpt stickor från testlagret

Svar på tråden Nu kastar vi p-pillerna! Fler som hakar på?