• guchi

    Gubbslem

    Vad eller hur är ett gubbslem ?
    Kör så det ryker !

  • Svar på tråden Gubbslem
  • guchi

    Ska jag börja ?
    Någon som glor och runkar av sig utan samtycke.

  • guchi
    Anonym (?) skrev 2014-11-24 16:24:46 följande:
    Hur menar du?
    Precis som jag skrev.
  • guchi
    eslah skrev 2014-11-24 16:30:46 följande:
    Ständiga frågan. Enligt mig är det en 40 + karl utan självinsikt som fluktar och tror att han har en chans på flickor som är i dotterns ålder. Kanske inte är rätt benämning, är ju knappast Wikipedia.
    Gamla som spanar in allt för unga.. mer ? Låt dom läsa och veta ! Skrattande
  • guchi
    Anonym (?) skrev 2014-11-24 16:41:58 följande:
    Hur menar du "utan samtycke"?
    Utan samtycke
  • guchi
    eslah skrev 2014-11-24 16:45:40 följande:
    Patetiska, är karln utåt sett intelligent och verkar besitta mycket pondus så faljerar hela grejen om det visar sig att han är en snuskgubbe som jagar smått. Lite så, åh du var inte större än så ditt lilla slem.

    Är mitt elakaste jag idag märker jag. smile1.gif
    Bara att återkomma om du kommer på någonting mer.
  • guchi
    Nyfiken gul skrev 2014-11-24 17:04:35 följande:
    Gubbslem är för mig en man som precis rör sig i gränslandet för att tas som pedofil.  Han har oftast utseendet emot sig , brukar ofta se väldigt obehaglig ut. Simmiga ögon och en blick som får varje tjej att känna sig avklädd och sönderknullad på 3 sekunder. 
    Möter man honom är man inte säker på om han ska begå våldtäckt eller råna en bank... 

    tror på fullt allvar att han är guds gåva till kvinnan . Blir upphetsad av ett nej.  Tar aldrig ett nej. 

    Drar gärna en snygg vals för dom tjejer han försöker få med hem att han är en rik karl som jobbar med modeller, spelar in film , manager för något ännu oupptäckt band och lurar till sig tjejer med hjälp av detta. Han vill att dom ska provsjunga, han vill provfota, dom ska provfilma för en reklamfilm osv.  
    Sannningen är att han oftast faktiskt HAR något av detta som ett yrke i botten. 

    tjejerna i sig betyder inte ett skit för honom ,, han gör så här mot dom för att han kan det helt enkelt.  Och för att han inte fattar att han är 54 år och inte 23... 
    Den där blicken låter hemsk... Kräks
  • guchi
    Anonym (gybbslem) skrev 2014-11-24 17:10:43 följande:
    Man behöver ingens samtycke för att runka av sig... Men ifall man glor samtidigt och gör det synligt är man ett gubbslem och antagligen nåt ännu värre, dessutom tror jag att handlingen kan kategoriseras som sexuellt ofredande.
    Exakt vad jag syftade på. Bra att du förstår klartext !
  • guchi
    Anonym (?) skrev 2014-11-24 17:17:13 följande:
    Jag skulle snarare säga: Bra att DU förstår klartext!
    Jag kom lindrigt undan, han var mentalt handikappad så jag fick snällt hålla ut med att han dessutom trodde att jag var hans partner, eller helt tyst var jag inte och det fick jag ju sota för då rå men det är inte hela världen.
Svar på tråden Gubbslem