• Anonym (4 dec)

    BIM December 2014, någon som vill hänga med?

    Hej, 
    Jag är en tjej på 29 år och är inne på andra seriösa försöket att skaffa första barnet, jag är idag på ÄL+4 och väntan fram tills BIM den 4 december känns så lång. Någon mer som har BIM i slutet av November eller under December som skulle vilja följas åt? 

  • Svar på tråden BIM December 2014, någon som vill hänga med?
  • Anonym (25/12)
    Anonym (2a barnet) skrev 2014-12-25 10:28:19 följande:

    Hej tjejer..hoppar in här. :)jag har bim 30 december, har sedan förra fredagen 4 dagar efter äl haft illamående..i måndags kväll kände jag typ stickningar o dagen efter hade jag en brun/röd flytning. illamåendet har fortsatt varje dag till o från. tycker även att mina bröstvårtor blivit lite mörkare. men tror ändå att mensen snart är här, börjar alltid spotta lite innan själva mens dagen så kommer väl imorgon eller nått..har svårt att ta mat, typ ingen aptit..


    Hej & god jul!

    Igår fick jag mens men idag är den borta, förra grav så hade jag någon slags halv mens sen plussa jag. Så jag ska def köpa ett test när jag kommer hem. Börjar bli mer och mer säker på att jag är gravid. Men vågar ändå inte hoppas..
  • Anonym (Bim 25/12)
    Anonym (25/12) skrev 2014-12-25 20:11:36 följande:
    Hej & god jul!

    Igår fick jag mens men idag är den borta, förra grav så hade jag någon slags halv mens sen plussa jag. Så jag ska def köpa ett test när jag kommer hem. Börjar bli mer och mer säker på att jag är gravid. Men vågar ändå inte hoppas..
    Hur går det för dig? Har du testat?
  • Anonym (25/12)

    Nej testar när jag kommer hem men är väldigt nyfiken :)

  • Anonym (2a barnet)
    Anonym (25/12) skrev 2014-12-25 20:11:36 följande:
    Hej & god jul!

    Igår fick jag mens men idag är den borta, förra grav så hade jag någon slags halv mens sen plussa jag. Så jag ska def köpa ett test när jag kommer hem. Börjar bli mer och mer säker på att jag är gravid. Men vågar ändå inte hoppas..

    hej!


     


    Likadant för mig, fick lite blod igår i trosskyddet men nu inget, fick även lite igår vid samlag men nu inget, brukar ju komma igång när jag har samlag men inte denna gång... mår fortfarande illa oxå till o från..

    med min son så små blödde jag fram till vecka 14, hade ju "mens" veckan innan jag plussade med honom, visste inte att jag var gravid då han inte va planerad. 

    hade riktigt ont i nedre delen av ryggen igår, typ ilade ner i benen, idag inte alls lika mycket, nu lite molvärk i tjej magen.. 

    har du testat än? :)

  • Anonym (Bim 25/12)

    Hur var din mens innan du plussade? Precis som vanlig? Eller annorlunda på något sätt?

  • Anonym (25/12)

    Idag har jag fått en blödning till och har molvärk i livmodern.

    Imorgon ska det testas, känner mig orolig för att det är missfall.

    2:à barnet när ska du testa?

  • Anonym (2a barnet)

    Den va inte alls som den brukade vara, mindre och typ 2-3 dagar bara.

    jag väntar på test som jag beställt, ska testa när dom kommit.. 
    kom hem för en stund sen, gick på toa o hade ljusrött blod i en flytning, så antar att mensen tågar igång nu..

  • Anonym (25/12)

    Har haft mens hela dagen. Riklig blödning. Funderar nu på vad kan ha gått fel? Varför blödde jag förra veckan? Allt känns konstigt kan de va så att det var ett tidigt missfall förra veckan och att jag nu fått mens? Ska iaf testa imorgon bitti men känner mig säker på att det inte kommer bli ett plus

  • Anonym (Isa)

    Tjejer! Jag plussade igår! Starkt positivt på BIM-4. Gjorde digitalt idag och det stämde.

    Jag är så innerligt lycklig samtidigt som jag är så spänd inför vad som komma skall. Kan inte förstå att det tog sig på första försöket! Wow

  • Anonym (25/12)

    Grattis! Va roligt, antar att det är första barnet?

    Jag testade idag och det var negativt. Innan jul var jag på läkarundersökning och fick provsvaren idag. Läkaren sa att de hade hittat blodkroppar i urinen. Frågade om det kunde tyda på tidig graviditet och det gjorde det. Så då fick jag det bekräftat att blödningen på jul var ett tidigt missfall. Väldigt tråkigt men skönt ändå att det tog sig på första försöket. Förhoppningsvis vill nästa barn stanna hos oss.

  • Anonym (Bim 25/12)
    Anonym (25/12) skrev 2014-12-29 14:24:02 följande:

    Grattis! Va roligt, antar att det är första barnet?

    Jag testade idag och det var negativt. Innan jul var jag på läkarundersökning och fick provsvaren idag. Läkaren sa att de hade hittat blodkroppar i urinen. Frågade om det kunde tyda på tidig graviditet och det gjorde det. Så då fick jag det bekräftat att blödningen på jul var ett tidigt missfall. Väldigt tråkigt men skönt ändå att det tog sig på första försöket. Förhoppningsvis vill nästa barn stanna hos oss.


    Åh nej ;( tur i oturen att du slapp få ett plus innan och sen missfall. Men jobbigt ändå!

    Lycka till i framtiden kram
  • Anonym (2a barnet)
    Anonym (25/12) skrev 2014-12-29 14:24:02 följande:

    Grattis! Va roligt, antar att det är första barnet?

    Jag testade idag och det var negativt. Innan jul var jag på läkarundersökning och fick provsvaren idag. Läkaren sa att de hade hittat blodkroppar i urinen. Frågade om det kunde tyda på tidig graviditet och det gjorde det. Så då fick jag det bekräftat att blödningen på jul var ett tidigt missfall. Väldigt tråkigt men skönt ändå att det tog sig på första försöket. Förhoppningsvis vill nästa barn stanna hos oss.


    åh vad tråkigt.. :/

    Min mens har inte kommit igång än, har haft lite ljus röda/rosa flytningar till o från men ingen riktig blödning alls.. blir knäpp!!

    Men den kommer nog så jag o mannen ska testa på en metod nästa månad som jag hittade här på familjeliv, har beställt ägglossnings tester o kör igång på dag 8 :)

    Grattis Anonym (Isa)! :)
Svar på tråden BIM December 2014, någon som vill hänga med?