• Anonym (?)

    Kvinnans brösmjölk? Baka?

    Vad gör man av all bröstmjölk? När kvinnor är mammalediga...har ni fog för att säga "jag kan inte baka-mjölken är slut"? Skulle ni pressa ut mjölk från bröstet istället? Jag frågar!-angrip mig inte!!! Jag är en kille på 23 år och vet inte hur bröstmjölk funkar. Kan man använda det för att baka eller dricka som vanligt? Smakar det vanlig mjölk?

  • Svar på tråden Kvinnans brösmjölk? Baka?
  • Anonym (?)

    Ni har inte svarat på frågan om man kan baka med det?

  • Anonym (?)
    Anonym (mjölk som mjölk) skrev 2014-11-24 23:41:10 följande:

    Kan man säkert, läste om en kvinna i New York som gjorde glas på bröstmjölk


     


    Haha glas eller glass? Antar att du menar glass?
  • Anonym (?)
    Anonym (mjölk som mjölk) skrev 2014-11-24 23:41:28 följande:
    glass
  • Anonym (?)
    Anonym (Ammande mamma) skrev 2014-11-25 02:13:11 följande:

    Jag har överskott på mjölk, och har man ammat mer än tre månader får man inte donera bröstmjölk. Så vad gör man med all överbliven mjölk? Jo, man bakar av det.

    Jag bakar ganska ofta, sockerkaka, kakor, bakelser mm.. Har använt det när jag haft slut på mjölk och man märker ingen skillnad. Smakar man på det är det väldigt sött, som den där lantmjölk eller skräddmjölk eller vad den heter. Gammaldags mjölk.. Men i bakelserna märker man ingen skillnad. Och då bakar jag jämt och bjuder mina släktingar på det.


    Hahahahha fan vad jag skrattade!! Fan vad äckligt.
  • Anonym (?)
    Haskel skrev 2014-11-25 11:40:50 följande:

    Tänk efter en gång.

    Vart kommer vanlig mjölk ifrån? Det handlar ju enbart om "vana", och att det är normalt att dricka komjölk.

    Det är givetvis ovanligt att dricka mjölk från kvinnor. 

    Men vad gör det äckligt???


    Haha älskar dina inlägg. Du är sådan feminist och gillar att servera fjäsk till kvinnor . Men du har bra taktik, antar att du får mycket ligg ?
Svar på tråden Kvinnans brösmjölk? Baka?