• habiti

    hur få en kvinna när man är obeskrivligt ful?

    jag är nog en av de fulaste som någonsin har existerat?

    hur ska man få flickvän då? jag är till för att bli skrattad åt, inte att få kärlek, kärlek är för snygga och normala män.

    varför ska jag lägga in en stöt på en kvinna när jag redan vet vad hon anser om mig?

  • Svar på tråden hur få en kvinna när man är obeskrivligt ful?
  • lövet2

    Satsa på något som kan locka till dig någon, så hinner hon lära känna dig. När hon väl känner dig, så spelar utseendet inte samma roll längre. Pengar, häftiga prylar eller självförtroende brukar göra susen hos vissa.

  • villbusa
    ursula skrev 2014-11-26 00:06:26 följande:

    Ett par miljoner på banken funkar nog



    Klagar du över ett dåligt hjärta också kanske nån bimbo satsar på att knulla ihjäl dig också.....
  • Dr Nail


    Den här mannen heter Nick Vujicic. Han föddes utan armar och utan ben. För två år sedan fick han och hans flickvän (tjejen i lila) en helt frisk son.

    Berätta mer om att kärlek är för snygga och normala män.
  • dirty88

    Jag minns en gång för länge länge sen när jag trodde att du var seriös. Det var tider det.

  • Anonym
    dirty88 skrev 2014-11-26 00:46:22 följande:

    Jag minns en gång för länge länge sen när jag trodde att du var seriös. Det var tider det.


    Jag minns den gången när Habiti (då hade han annat nick - gissa vilket?) postade ett foto på sig själv, som han sedan tog bort efter ett tag. 

     


     Fotot visade en kille med fullständigt normalt utseende och de tjejer som hann se bilden överraskades och tyckte han såg förvånansvärt bra ut. Han fick särskilt beröm för sina välformade läppar som var en bra bit över genomsnittet. Och de såg INTE särskilt röda ut på fotot.

  • Anonym (Man)
    Dr Nail skrev 2014-11-26 00:22:48 följande:

    Den här mannen heter Nick Vujicic. Han föddes utan armar och utan ben. För två år sedan fick han och hans flickvän (tjejen i lila) en helt frisk son.

    Berätta mer om att kärlek är för snygga och normala män.


    Det där är inte i Sverige. I Sverige råder helt andra normer och idéer.
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2014-11-26 01:10:03 följande:

    Jag minns den gången när Habiti (då hade han annat nick - gissa vilket?) postade ett foto på sig själv, som han sedan tog bort efter ett tag.


    Runes?
  • Schna

    Du är inte obeskrivligt ful, du är obeskrivligt ignorant. Och det ser inte så ljust ut, så aldrig?

  • Anonym (-)

    Det är extremt sällan det är utseendet som är problemet, det är personligheten.
    En kille med bra personlighet ser automatiskt mycket bättre ut, det lyser igenom. Så testa att jobba på den och försök sluta vara så bitter, det om något är osexigt.

  • Acubens
    habiti skrev 2014-11-25 23:35:06 följande:

    jag är nog en av de fulaste som någonsin har existerat?

    hur ska man få flickvän då? jag är till för att bli skrattad åt, inte att få kärlek, kärlek är för snygga och normala män.

    varför ska jag lägga in en stöt på en kvinna när jag redan vet vad hon anser om mig?


    Enkelt. Internet! Charma med ord utan att visa bilder, då kommer hon älska dig oberoende av hur du ser ut. 
  • Dr Nail
    Anonym (Man) skrev 2014-11-26 03:26:09 följande:
    Det där är inte i Sverige. I Sverige råder helt andra normer och idéer.
    Jantelagen is strong with this one :D

    Jag förstår att gräset är alltid grönare osv., men det finns även liknande inhemska exempel. Det är hur man reagerar på sådana exempel som säger allt om vad man är för slags person - vissa blir inspirerade, andra börjar genast leta efter motexempel och förklaringar varför sånt skulle vara omöjligt just i deras fall.
  • 8oo8
    Dr Nail skrev 2014-11-26 00:22:48 följande:
    Den här mannen heter Nick Vujicic. Han föddes utan armar och utan ben. För två år sedan fick han och hans flickvän (tjejen i lila) en helt frisk son.

    Berätta mer om att kärlek är för snygga och normala män.
    Fast har du hört hans predikan när han berättar hur stark och vilje kraftig han är. Finns inte en flicka i rummet med torra ögon och ingen som inte skulle ramla på rygg för han om han gav dom en blinkning.
    I fejan ser han ju inte så läskig ut och kvinnor diggar renoverings objekt. Så ta upp han som en kolla på denna killen kan han kan du också funkar illa.
  • Anonym (Man)
    Dr Nail skrev 2014-11-26 14:26:59 följande:

    Jantelagen is strong with this one :D

    Jag förstår att gräset är alltid grönare osv., men det finns även liknande inhemska exempel. Det är hur man reagerar på sådana exempel som säger allt om vad man är för slags person - vissa blir inspirerade, andra börjar genast leta efter motexempel och förklaringar varför sånt skulle vara omöjligt just i deras fall.


    Att ingenting är omöjligt betyder inte alltid att lyckan inträffar alla.
  • Dr Nail
    8oo8 skrev 2014-11-26 14:34:05 följande:
    Fast har du hört hans predikan när han berättar hur stark och vilje kraftig han är. Finns inte en flicka i rummet med torra ögon och ingen som inte skulle ramla på rygg för han om han gav dom en blinkning.
    I fejan ser han ju inte så läskig ut och kvinnor diggar renoverings objekt. Så ta upp han som en kolla på denna killen kan han kan du också funkar illa.
    Nej, det är klart, Habibi har ju röda läppar och en kuk som är 14 cm och smal. En snubbe utan armar och ben har inte en chans mot hans nivå av hopplöshet...
  • 8oo8
    Dr Nail skrev 2014-11-26 14:45:57 följande:

    Här är ett svenskt exempel, om någon är intresserad (verkar inte som det men när vi ändå är igång, så att säga).

    www.aftonbladet.se/halsa/article11287789.ab


    Funderar på en sak. Den där flintskallige fånen med sin pinne ser ju rätt glad ut och han påminner lite av ett barn. Hjälplös och rätt värdelös på att hålla i saker. Och kvinnor är ju av naturen programmerade om att tycka om och ta hand om barn. Så kanske därför dessa män utan armar och ben hittar kvinnor. SÅ fram med sågen Habiti tror vi har något på G här.
  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2014-11-26 03:27:13 följande:
    Runes?
    Johannesssssss!!!   :)   :)   :)
    Acubens skrev 2014-11-26 10:30:23 följande:
    Enkelt. Internet! Charma med ord utan att visa bilder, då kommer hon älska dig oberoende av hur du ser ut.

    Tvärtom i TS fall skulle jag vilja påstå! Låt tjejerna få insupa utseendet i fulla drag, men låt för guds skull bli att skriva något. Tjejer avskyr gnäll, självömkan och dåligt självförtroende.

Svar på tråden hur få en kvinna när man är obeskrivligt ful?