• Anonym (anna)

    Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

    Som rubriken lyder. Tycker ni killar att det är sexigt när tjejer kissar??, både utomhus på huk och i toaletten.

  • Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?
  • Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-11-29 05:59:19 följande:

    Tycker det kan vara sexigt med en tjej som sitter på huk och kissar men bättre är att se en tjej som är så nödig att hon är jättenära att kissa på sig. Hennes stepdans med korsade ben och kanske en hand mellan benen också, det är sjukt sexigt.


    Handen mellan benen är ju en klassiker när en tjej är kissnödig, i alla fall för mig. Känns bättre då.
  • Trunk

    Jag bara älskar att se det och har tittat så länge jag kan minnas. Tror jag bara var sex år första gången jag slickade en tjej efter hon gjort det.


    Nyfiken
  • Anonym (Weewee)
    Anonym (anna) skrev 2014-11-30 11:46:54 följande:

    Verkar som att det är en del män som gillar det


    Någon speciell anledning till att fråga om detta Anna, är du intresserad av att vara "modell" eller Drömmer
  • Anonym (Ja tack)
    Anonym (anna) skrev 2014-11-30 11:46:54 följande:

    Verkar som att det är en del män som gillar det smile1.gif


    Och dom att det finns dom tjejer som gillar att killar gillar det :)
  • villbusa
    Anonym (Ja tack) skrev 2014-11-30 14:18:10 följande:
    Och dom att det finns dom tjejer som gillar att killar gillar det :)

    Ja det verkar det som, fick några pm från en dam som hade frågor om hur jag såg på hennes frikissande ute på krogkvällar.........  inte så spännande i mina ögon, men alla är vi ju olika....
  • Anonym (Man)
    Anonym (anna) skrev 2014-11-30 11:52:01 följande:

    Handen mellan benen är ju en klassiker när en tjej är kissnödig, i alla fall för mig. Känns bättre då.


    Haha, har det hänt att du varit så nödig att du kissat på dig också? Minspelet på en tjej som tappar kontrollen kan vara obetalbart, men det är sällan man får chansen att se det. ????
  • MammAmma

    Vet många män i alla möjliga åldrar som gillar det. Även att slicka efter att man kissat, eller under tiden t o m. De anser det vara mycket intimt. Whatever floats your boat, säger jag.

  • Trunk
    villbusa skrev 2014-11-30 14:27:07 följande:

    Ja det verkar det som, fick några pm från en dam som hade frågor om hur jag såg på hennes frikissande ute på krogkvällar.........  inte så spännande i mina ögon, men alla är vi ju olika....
    Varför får inte jag det? PM från frikissande tjejer skulle uppskattas!
    Nyfiken
  • Anonym (byggaren)

    Jag tycker också att det kan vara väldigt upphetsande .

Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?