• BCH52

    frågor till feminister

    habiti skrev 2014-11-28 17:30:47 följande:
    högt uppsatta feminister, kända feministiska bloggar, spela inte dum, du vet vad dom har sagt.

    läs vad feminister själva tycker o tänker på forum o bloggar.

    o slutligen, läs på om feminsmen...det handlar om att störta vita män....alla vita män skuldbeläggs....stackars jag som aldrig gjort någon fluga förnär, har knappt pengar, är ful o oskuld...ni sätter skulden på mig för atllt som är fel i världen,

    nejdu, ni hatar mig, jag hatar er. jag slutar kritisera er den dagen ni slutar smutskasta vita män och skriver världens största ursäkt till text på eran offciella sida...
    Oj, har svenska feminister en officiell sida. Kan du inte lägga ut en länk till den! Jag hade ingen aning om att det fanns en sådan. Är det kanske bara jag som missat det?
  • BCH52
    habiti skrev 2014-11-28 18:38:33 följande:
    fi
    Så de representerar alla svenska feminister? Det visste jag inte. Kan klart säga att de i alla fall inte representerar mig. Så då representerar de alltså alla svenska feminister, minus 1.
  • BCH52
    habiti skrev 2014-11-28 22:07:03 följande:
    fi är det enda feministiska partiet i sverige, de är ansiktet utåt för feminsmen i sverige. enligt de själva så vill 40 % av alla kvinnor rösta på dom men avstod pga att de var tvunga att rösta på andra partier av olika anledningar (fp för skola, hålla bort sd etc).

    iaf, all sorts feminsmen är rent hat, hat mot vita män och måste stoppas med hjärnans makt, om inte det funkar så blir det fysiskt och då förlorar ni.
    Alltså, detta tolkar jag att du hotar mig med fysiskt våld på grund av mina åsikter. Vanligt hos svaga män, hota med fysiskt våld, när orden inte räcker till.
    Fler än jag som känner igen sig?
Svar på tråden frågor till feminister