• Anonym (Kille 33 år)

    Frågor till er som har analsex

    - Vilken är er favoritställning när det kommer till analsex och varför?

    - Vilken ställning är det lättast att komma in i tjejen vid?

    - Använder du/ni glidmedel eller ej?

    - Hur mycket "uppvärmning" behövs innan själva penetreringen?

    - Kommer mannen i anus? Är det jobbigare att få ut än om han kommer i fittan?

    - övriga tips och trix?

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Frågor till er som har analsex
  • Anonym (Kille som älskar analt)

    Ja tar min fru i baken doggystyle, med kondom och glidmedel. Ingen direkt uppvärmning för analen, bara ta det lugnt vid införandet. Ibland så leker ja med dildos i hennes hål innan ja kör in kuken. Nån gång ska ja spruta där inne utan kondom.

  • Anonym (Vargen)

    Inget extra glid. Lite slick och pill med ett till två fingrar, som uppvärmning. Även rinnande safter från musen hjälper till. Har vi kört en stund i musen innan så är ju staken också våt och hal.

    Lättast med hon på rygg och jag in från sidan. Då blir musen samtidigt lättåtkomlig att pilla i och på.

    Även hon på knä och ta henne bakifrån är smidigt men svårare att pilla så det måste hon sköta själv då.

    Att hon rider funkar också men kan vara lite mer bök att hitta rätt och komma in, men musen blir åtkomlig för pill.

  • Man343
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2014-12-09 06:49:08 följande:

    - Vilken är er favoritställning när det kommer till analsex och varför?

    Tjejen liggandes på mage, efter det tjejen på rygg på ett bord så man kan stå och knulla henne.

    Men hederlig doggy med ett ordentligt tag om höfterna är inte fel det heller.

    - Vilken ställning är det lättast att komma in i tjejen vid?

    Doggy och liggandes på rygg, då ser man hålet bra nör man ska styra in kuken.

    - Använder du/ni glidmedel eller ej?

    Nästan alltid

    - Hur mycket "uppvärmning" behövs innan själva penetreringen?

    Brukar bli 1-2 fingrar, eller nån leksak, men ibland ingen alls om hon är riktigt kåt.

    - Kommer mannen i anus? Är det jobbigare att få ut än om han kommer i fittan?

    Oftast. Nä, hon har inte sagt nått om der i vart fall. Hon älskar att känna satsen pumpa ut i analen.

    - övriga tips och trix?

    Fyll fittan samtidigt!

    Tack på förhand


  • Anonym (Kåter)

    Ni som har as regelbundet.. Vänjer sig rumpan så att det blir lättare med tiden?

  • Areola

    Rolig tråd!
    Vilken som helst egentligen när man väl är kåt:)

    Favoriten är nog när han ligger på rygg och sitter på och rider honom. Då kan vi båda komma åt klittan också:)

    Lättast från början brukar alltid för oss vara missionären med uppdragna ben:)

    Ibland glidmedel men oftast räcker det med saliv:)

    Ju mindre "töjning" desto lugnare får han ta, men eg ingen uppvärmning.

    Absolut kommer han i analt emellanåt. Känns mycket tydligare. Absolut inget jobbigare att få ut. Det enda negativa för mig emellanåt kan vara att jag blir uppblåst och fisig en stund efteråt. (Oberoende om han sprutat eller inte...)

    - övriga tips och trix?
    Vi har mest analsex när vi "leker". Om vi exempelvis har myssex på kvällen eller vanilj så har vi det inte. Men brukar ibland "reta" maken genom att säga (gjorde det sist när vi bodde på hotell) ikväll så får du inte röra musen med kuken utan det är bara analt som gäller;) Då blir han som kåtgalen:) Har också gett honom ett "klippkort" en gång som julklapp med bla analt när han vill etc... Var också på kortet: Välj en gång jag går utan trosor. Bh mm. Mycket uppskattat:)

    Till dig som undrar typ om det går lättare och lättare. Absolut, allt handlar om avslappning och tillit.

  • Anonym (Kåter)
    Areola skrev 2019-11-05 14:39:27 följande:

    Rolig tråd!

    Vilken som helst egentligen när man väl är kåt:)

    Favoriten är nog när han ligger på rygg och sitter på och rider honom. Då kan vi båda komma åt klittan också:)

    Lättast från början brukar alltid för oss vara missionären med uppdragna ben:)

    Ibland glidmedel men oftast räcker det med saliv:)

    Ju mindre "töjning" desto lugnare får han ta, men eg ingen uppvärmning.

    Absolut kommer han i analt emellanåt. Känns mycket tydligare. Absolut inget jobbigare att få ut. Det enda negativa för mig emellanåt kan vara att jag blir uppblåst och fisig en stund efteråt. (Oberoende om han sprutat eller inte...)

    - övriga tips och trix?

    Vi har mest analsex när vi "leker". Om vi exempelvis har myssex på kvällen eller vanilj så har vi det inte. Men brukar ibland "reta" maken genom att säga (gjorde det sist när vi bodde på hotell) ikväll så får du inte röra musen med kuken utan det är bara analt som gäller;) Då blir han som kåtgalen:) Har också gett honom ett "klippkort" en gång som julklapp med bla analt när han vill etc... Var också på kortet: Välj en gång jag går utan trosor. Bh mm. Mycket uppskattat:)

    Till dig som undrar typ om det går lättare och lättare. Absolut, allt handlar om avslappning och tillit.


    Som om du skulle börja om med en ny partner skulle det va som på ruta ett igen?
  • Anonym (Tuss123)

    Berätta om vad du fantiserar, det kan väl aldrig vara fel? Då lär du ju direkt märka om hon delar dina fantasier. Eller börja fokusera på rumpan under sexet. Smek, kläm och känn. För att successivt smeka nära anus. Fråga om det är ok, så får du snabbt veta. Jag älskar när mannen stoppar ett finger i min rumpa medan han knullar mig. Min nuvarande kk prövade första gången vi låg, och han fattade direkt att det gick hem. Fjärde natten ihop hade vi analsex första gången. Innan dess hade det för mig gått många år sen sist pga att jag varit i en relation där exet inte ville ha analsex. Första gången fick min kk försiktigt värma upp rumpan med först glidmedel och fingrar, och sedan smekte han anus med ollenet och lät bara toppen vara där i säkert 10 - 20 min innan jag var uppvärmd och han kunde börja penetrera mer normalt. Efter ytterligare en stund kunde vi köra på ganska hårt. Han är lyhörd och förändringen av tempo kommer naturligt. Jag vill inte rida utan vill att han knullar mig men han måste lyssna på mig. Det blir många många ?försiktigt? till en början.. Vi kör bakifrån, stående bakifrån, sked. Jag tycker det är extra najs när jag ligger på rygg och han kör en mer uppåtlutad missionär (han står typ på knä och håller i mina lår). Då blir hela musen tillgänglig för oss båda. Han får gärna leka med en dildo i musen samtligt. Sen avsluta antingen i mig eller genom att spruta över musen och hela mig. Det är en underbar känsla minuten innan, när jag märker att han är på väg att komma.. Vill gärna testa ligga på rygg på ett bord eller tex i en soffa där mannen står på knä utanför soffan..

  • Areola
    Anonym (Kåter) skrev 2019-11-05 14:51:37 följande:
    Som om du skulle börja om med en ny partner skulle det va som på ruta ett igen?
    Nej som ruta ett blir det inte. Inte hittills iaf... Men kring analsex är det ju en del tabul. Nu var det ju ett tag sedan jag dejtade runt iom att jag nu är gift. Men det är ju inte så man ber någon på första dejten att spotta en i röven och trycka dit kuken...Tungan ute
  • Anonym (Haha)
    Areola skrev 2019-11-05 15:05:53 följande:
    Nej som ruta ett blir det inte. Inte hittills iaf... Men kring analsex är det ju en del tabul. Nu var det ju ett tag sedan jag dejtade runt iom att jag nu är gift. Men det är ju inte så man ber någon på första dejten att spotta en i röven och trycka dit kuken...Tungan ute
    Blev "uppraggad" av ett lesbiskt par där den som såg ut
    som mest kvinna var den "manligare" parten.
    Hon ville dock ha kuk och frågade om jag kunde tänka
    mig att även knulla henne i skruven.
    Helvete vad jag ville .....blev inget för den andra tjejen
    började böla och ville inte vara med ....
    Blårök - typ!!
Svar på tråden Frågor till er som har analsex