• Duvalier

    Ni kvinnor med stora bröst

    Ni tjejer med stora bröst, hur hanterar ni en man som inte intresserar sig för era bröst?
    Samhället i stort är ju ganska bröstfixerat.


    Jag själv är en assman (I'm not an ass, I like asses!).
    Och har hamnat i situationen flera gånger då jag inte ägnat så mycket uppmärksamhet åt kvinnans bröst utan mer åt rumpan.
    Ofta blir kvinnan besviken då hon verkar tro att brösten kan göra allt jobb.


    Kan tänka mig att det är likadant med kvinnor som träffar män med stora kukar. Att dom männen tror att en stor kuk fixar allt utan att dom behöver göra något själva.

    Så det jag undrar är hur ni känner inför en sådan kille? Stör det er? Tycker ni att det är skönt att slippa bröstfixeringen för en stund?

  • Svar på tråden Ni kvinnor med stora bröst
  • Duvalier

    Vill bara förtydliga att jag gillar bröst också. Och jag ger brösten uppmärksamhet.


    Men jag ger mycket mer till rumpan och resten av kroppen. Och det har irriterat tidigare sexpartners.

  • Duvalier

    Hm ja kanske det. Fast jag "stimulerar" ju deras bröst.


    Det jag tror dom flesta har missat i min förklaring är att jag undrar om det beror på att dom är vana att få extra mycket uppmärksamhet pga sina stora bröst. Och att den extra uppmärksamheten ger inte jag. Den extra uppmärksamheten ger jag deras rumpa i stället! 

  • Duvalier
    Anonym (hanna) skrev 2014-12-14 13:29:28 följande:

    Jag skulle inte vara tillsammans med dig TS. Jag är smal och har stora bröst. Min man är bröstfixerad och älskar att hålla på med dom och med bröstvårtorna. Skulle tycka det var skittrist att vara tillsammans med någon som inte uppmärksammade dom. Inget för mig!


    Nej det är väl tur att du inte är tillsammans med mig då jag inte är bröstfixerad. Enligt mig så samhället extremt bröstfixerat idag. Det bankas in i oss killar från ung ålder att bröst är det enda vi ska bry oss om. 


    Lilje: låter som att jag och din man skulle ha mycket att diskutera Cool

    Är det samma sak för er tjejer då ni träffar en kille med stor kuk som tror att allt löser sig bara han har en stor kuk? Men ni är mer intresserade av hans tankar/känslor, rumpa, bröstmuskler eller något annat. 
    Intalar mig själv att det är en liknande situation.

  • Duvalier
    Anonym (:)) skrev 2014-12-14 16:54:57 följande:

    Trodde inte det fanns killar som du. Jag har visserligen inte så stora bröst, men jag HATAR när killar håller på med brösten. Det är fysiskt obehagligt. Mycket hellre att de är fixerade vid rumpan då, det är iallafall skönt.


    Jodå vi finns :)


     

  • Duvalier
    Anonym (hanna) skrev 2014-12-14 18:02:16 följande:
    Finns det verkligen killar som tror att allt löser sig bara för de har stor kuk?

    Kunde nästan inte bry mig mindre om kukens storlek, jo ok, om den skulle vara jätteliten å man inte känner den inne i sig, då är det ju ett problem. Men hur många har så liten?

    Finns nog en del sådana.

    Men det beror nog också på samhällets syn på storleken på mannens organ.

    I tidningar och tv-program diskuteras det hela tiden att storleken inte har någon betydelse.
    Men den har betydelse i hög grad.
    Så länge kvinnor diskuterar storleken sinsemellan. I filmer så påpekas det om stora. Vi män jämför oss med andra män i offentliga duschrum.

    Jag pga min hudfärg har ju alltid fått höra att jag måste ha en gigantisk kuk eftersom jag är svart. Som tur är har den inte gjort någon besviken (vad jag vet) även om den endast är lite över medel. Om man nu kan säga så. Vad som är medel diskuteras ju flitigt överallt. 

    Om det gick för män att framgångsrikt förstora sin kuk på samma sätt som kvinnor kan förstora sina bröst så hade det varit en mångmiljardindustri.

  • Duvalier

    Vill också tillägga att om det är rätt kvinna och det mentala är rätt så kvittar det om det är A eller F som är storleken på hennes bröst.


     


    Men om det handlar om rent attraktionsmässigt så tänder jag mest på storlek A på brösten och storlek "stor" på rumpan :)
    Päronformad :) 


    Nice!

  • Duvalier
    ErnstHugo skrev 2014-12-21 21:44:22 följande:

    Hoppas jag inte är för OT som svarar i egenskap av man Tack isf för tålamodet TS.

    Jag har vid några perioder i mitt liv ansträngt mig för att levat ut fantasier och gå mycket efter yttre preferenser. I samtliga dessa perioder och med flertalet av de kvinnor jag då träffat så har nästan ofelbart den mentala kemin uteblivit. De få gånger jag älskat så har det yttre skiftat högst väsentligt. Så även om preferenser alltjämnt är spännande så har det när allt kommer omkring väldigt lite med djupare attraktion att gör - iallafall för mig7g


    EH: Nemas problemas.
    Tror jag förstår dig. 
    Vad i fantasierna har haft med bröst att göra?


    Tell us!

  • Duvalier
    Celines Essence skrev 2014-12-21 17:23:07 följande:

    Jag tycker generellt att det är osexigt med män som är för fixerade vid sina sexuella preferenser. Min rumpa är nog min största tillgång sexuellt/utseendemässigt, men mina bröst är mer erogena. Om en man mest skulle fokusera på rumpan bara för sin egen skull, skulle inte jag bli lika kåt.

    (Nu har jag tack och lov en man som verkligen ger mig njutning överallt )


    Självklart att hela kroppen ska tas hand om. Inte det jag menade.
    Och oftast är det mentala kemin viktigast.
    Klaffar det där kvittar det hur rumpan eller brösten ser ut.
    Inte det jag menar.


    Utan när det mer kroppsliga tar över. I en tillfällig attraktion, tillfällig relation eller i början på en relation.

    Finns flertalet kukstorlekstrådar här på FL och på alla andra communities.
    Och där tycker jag att det är samma sak. Vissa killar verkar tro att en stor kuk funkar för utan att behöva göra så mycket mer, och det finns säkert kvinnor där ute som inte bryr sig om hur stor kuken är utan vill att mannen ska kunna hantera henns hjärna och hela kropp i stället.


    Peace

  • Duvalier
    en morgondröm skrev 2014-12-22 06:44:27 följande:

    Jag har stora bröst! 95G...mycket röst och en riktigt najsa rumpa....den är min största erogena zon och för mej spelar det ingen roll alls om mina bröst inte får tillräckligt med uppmärksamhet! Ett fast grepp om mina skinkor är riktigt upphetsade!!....en dask eller två är inte fel det heller!


    Det bästa av två fysiska världar då :)


    Och jag antar att du har en helt underbar personlighet också. Samt bor i Skåne? :)

  • Duvalier
    Celines Essence skrev 2014-12-22 06:09:02 följande:
    Va bra

    Jodå. Jag förstår
    Var står du själv i kuk:andet?

    Samma tankar som om brösten eller är du en size queen där? :)
  • Duvalier
    Celines Essence skrev 2014-12-25 16:41:01 följande:

    Trevligt ämne Hur jag ser på kukar?(kuk:andet) Jadu...

    Om jag börjar med ett generellt uttalande så älskar jag denna kroppsdel...Den har en underbar egenskap i att växa och styvna... Mums ...

    Ang storlek kan jag ju nämna att jag, när jag är ensam, väljer att använda en leksak med omkrets 11 och längd 12. Jag tycker den är perfekt då(Den har ingen vibration) Eftersom den inte sitter fast på någon man skulle jag ju enkelt kunna byta den mot någon större, men jag tycker inte att det behövs.

    Min kärleks utrustning är större, normalstor (15 cm omkrets och 16cm lång) och han känns som gjord för mig... Helt prefekt

    Har provat något större kuk. Det var bra det också, men vi fick anpassa oss mer, för vissa ställningar kunde göra lite ont ibland...Inget avgörande problem dock...

    Ang förhud så föredrar jag att den är kvar, för det blir lite roligare att leka med den då . Utseendemässigt spelar det ingen roll eftersom att kuken är vackrast när förhuden är nere

    Något annat du ville veta?


     


    Jag tyckte att din redovisning var riktigt bra.
    Underbart för din man att du älskar honom för den han är och trivs med det. Synd på storleksfixeringen som finns i världen idag!


     


    God Jul

  • Duvalier
    Celines Essence skrev 2014-12-26 15:57:33 följande:
    Fast jag tvivlar på att det verkligen råder en storleksfixering.

    Tycker du inte?


    Kolla alla trådar här som handlar om storlek på olika kroppsdelar...


    En dag ska vi alla dö - alla andra dagar ska vi inte det...
Svar på tråden Ni kvinnor med stora bröst