• Anonym (hw)

    Ligga med gift man. Omöjligt?

    eslah skrev 2014-12-13 12:20:48 följande:
    Skulle iallafall om jag vore du börja trycka på knappen avprogrammeringsläge, men du kommer över honom tids nog.

    Sedan ska du veta att det är t o m ett rent helvete att träffa skilda män, då ska man inte ens tänka på en gift sådan. Äh, du fixar dig lätt en bock som står själv i spiltan. Lycka till!
    Har gjort det, hundrafemtio gånger minst!

    Ja, jag vet. Tack du!
  • Anonym (hw)
    Anonym (Fia) skrev 2014-12-14 10:21:30 följande:
    Gifta män är till och med lättare än singlar, skulle jag säga. I 99% av fallen är det inga problem att få ligga.
    Varför är det så...?
  • Anonym (hw)
    Anonym (Gå vidare) skrev 2014-12-13 19:39:43 följande:
    Klart att han KAN vara intresserad av dig TS, men det är nog inte så troligt med tanke på att ni inte har särskilt nära kontakt och att du inte märkt av något flirtande. Att han säger att du är snygg betyder inte nödvändigtvis någonting.

    Om jag var i din sits och känt att jag inte kunnat låta bli en gift man hade jag faktiskt bytt jobb. Då hade förmodligen känslorna lagt sig efter ett tag, men hade de kvarstått hade man ju kunnat höra av sig till honom och se om han är intresserad av att träffas. Troligen skulle du ju få nej men då jobbar nu åtminstone inte tillsammans längre. Du har känt såhär i ett helt år, varför har du inte gjort något?
    Nej, jag vet att det antagligen inte betyder något... 

    Jag har inte gjort något eftersom jag vet att det är omoraliskt... Men som sagt orkar jag inte bry mig, nu vill jag att något ska hända. Tur att han inte har barn. Då hade jag antagligen låtit bli.
  • Anonym (hw)
    Centurione skrev 2014-12-14 12:06:38 följande:
    Ja, spontant tycker jag också att det är värre om det finns barn i bilden, men det är fråga om grader i Helvetet. För det du säger nu, är ju att en kvinna som inte fött sin man barn inte är något värd, och därför är det helt OK att andra kvinnor försöker stjäla mannen från henne. Att ett barnlöst äktenskap inte är något riktigt äktenskap.
    Om det är så du väljer att tolka det, fine... Har aldrig sagt att det är ok. 
  • Anonym (hw)
    Centurione skrev 2014-12-14 12:08:25 följande:
    Sedan ska jag också säga, TS, att jag förstår hur det kan bli så här. Vi har nog alla varit förtjust i någon tjusig man på jobbet, eller en lärare i skolan när vi var tonåringar, och detta gjorde att det var roligt och spännande att gå dit. MEN det är en fantasi som ska förbli en fantasi.

    Det bästa vore kanske att du slutade där? För då tar det max ett halvår, i min erfarenhet, innan känslorna är borta. Om du låter bli att göda det genom att titta på foton av honom på internet och sådant.
    Haha, har aldrig någonsin kollat på foton på honom... såna stalkerfasoner sysslar jag inte med...
    Jag försöker inte göda det på något sätt. Har snarare försökt att ignorera vad jag känner.
    Jag har ju känt så här i över ett år, varför går det inte över?
  • Anonym (hw)

    På onsdag åker vi på julbord med jobbet. Någon som har några förslag på hur jag kan närma mig honom?

  • Anonym (hw)
    Anna Hady skrev 2014-12-14 19:52:25 följande:
    Du ger dig inte innan du har fått honom? Du kommer hur som helst att få honom nästan till 100. Någon som dig skulle göra allting får att nå sitt mål. Ingenting skulle kunna vara för pinsamt.
    Jag önskar dig att du om 20 med man och barn i bagaget, träffar på en tjej som dig. 
    Öh, så är det inte alls. Säger han att han inte är intresserad lämnar jag honom ifred.
  • Anonym (hw)
    molly50 skrev 2014-12-16 10:12:58 följande:
    Du borde inte närma dig honom alls. Kanske rentav låta bli att åka på julbordet om han ska med.
    Genom att undvika honom kommer du lättare över honom också.
    Jag kommer inte låta bli att åka, nej. Har längtat länge.
  • Anonym (hw)
    molly50 skrev 2014-12-16 18:36:26 följande:
    Ok. Då tycker jag du ska fråga honom rakt ut om han är intresserad och inte börja limma på honom. Om han inte är intresserad så tycker jag du ska kasta in handduken och ge upp.
    Om du lyckas få honom i säng så är risken stor att du är den som får den största skulden i alla fall,även om han är den som bedrar sin fru.
    Har bestämt mig för att inte göra något. Jag följde inte med dem till julbordet. 
    Jag vill verkligen komma över honom nu men jag vet inte hur jag ska göra, jag kan ju inte sluta på jobbet och jag undviker honom redan så mycket jag kan. 
  • Anonym (hw)
    molly50 skrev 2014-12-17 19:04:21 följande:
    Det var bra gjort av dig!
    Men ska du komma över honom så är du kanske tvungen att byta jobb så att du slipper träffa honom överhuvudtaget.
    Så länge du har chans att se honom så lär det bli svårare för dig.
    Jag kan inte byta jobb, det är uteslutet tyvärr...
    Får väl bara härda ut. 
Svar på tråden Ligga med gift man. Omöjligt?