• Anonym (hjäääälp!!!)

    Exet har gjort mig gravid och han väntar barn med sin nya, hur fan berättar man något sådant och vad ska man göra!?

    Hej!

    Jag behöver verkligen hjälp att bolla tankar här! Jag är alltså gravid och det är mitt ex(vi har barn tillsammans) som är pappan. Vi har träffats lite grann på sista tiden(som vänner) och en kväll ledde det ena till det andra och vi kunde inte motstå att ha sex en sista gång. Vi båda skämdes efteråt och enades om att det inte skulle hända igen eftersom han har tjej och de väntar barn....
    Jag är helt i bitar just nu. Jag känner att jag verkligen inte kan göra abort och jag tror ju inte att pappan kommer överge sitt tredje(fjärde) barn, men jag skäms så och tycker så synd om hans tjej! Hon och jag har hunnit bygga upp en slags vänskap och jag vill verkligen inte förlora den heller!
    Vad fan ska man göra, hjälp!

  • Svar på tråden Exet har gjort mig gravid och han väntar barn med sin nya, hur fan berättar man något sådant och vad ska man göra!?
  • Jeninan
    Anonym (hjäääälp!!!) skrev 2014-12-12 22:59:21 följande:

    Hej!

    Jag behöver verkligen hjälp att bolla tankar här! Jag är alltså gravid och det är mitt ex(vi har barn tillsammans) som är pappan. Vi har träffats lite grann på sista tiden(som vänner) och en kväll ledde det ena till det andra och vi kunde inte motstå att ha sex en sista gång. Vi båda skämdes efteråt och enades om att det inte skulle hända igen eftersom han har tjej och de väntar barn....
    Jag är helt i bitar just nu. Jag känner att jag verkligen inte kan göra abort och jag tror ju inte att pappan kommer överge sitt tredje(fjärde) barn, men jag skäms så och tycker så synd om hans tjej! Hon och jag har hunnit bygga upp en slags vänskap och jag vill verkligen inte förlora den heller!
    Vad fan ska man göra, hjälp!


    Har ni pratat med hans nya och berättat?
  • Anonym (hjäääälp!!!)

    Har pratat med mitt ex nu och han är helt förstörd för att det blivit som det blivit. Vi pratade länge och båda erkände att vi ångrat att vi gjort slut och att det väl är därför som vi gått och nosat på varandra hela tiden för att sedan inte kunna motstå varandra. Så han vill vara med mig, men han känner inte att han kan eller heller vill lämna sin nya. Han ska prata med henne idag.
    Jag vill inte göra abort iaf och det vill inte mitt ex heller. Så hur vi ska lösa allt vet jag inte, men det beror kanske på hur hans sambo reagerar idag...

  • Anonym (hjäääälp!!!)
    Anonym (signe) skrev 2014-12-13 17:16:17 följande:
    sen så låter det som om er separation är rätt så nyligen inträffad? då skulle jag säga att HAN är otroligt korkad som genast går o skaffar barn med en ny kvinna, är så idiotiskt man bara kan göra. Inte tal om att ge barnen tid här o låta allt ta tid innan man fortsätter i livet. ....låter inte så bra inför framtiden om jag får vara ärlig. Han kanske borde vara singel ett par år o bygga sitt pussel FÖRST o sen låta resten hitta sina platser....
    Nja, det är snart två år sedan... men vi båda har ju ångrat att vi delade på oss istället för att jobba på det vi hade...
  • MxMeNow

    Stackars barn! Barnen ni redan har gemensamma alltså. "Nu ska mamma och pappa ge er ett syskon, men de är inte tillsammans igen. Och ni får ytterligare ett syskon men eran mamma är inte det syskonets mamma..."

    Psykakuten nästa för de stackars barnen!

  • Anonym (m)

    låter som en sån där osjälvständig man som inte för en sekund kan vara ensam, annars hade han väl inte gjort den nya med barn innan han egentligen var över dig? och nu står du där och verkar vilja ha honom tillbaka. Du skriver inte det, du skrev att HAN ville vara med dig. Vad vill DU? 

    En sån där velig man som hoppar mellan hötapparna som åsnan. Låter inte som om ni kommer lösa det på lång tid. Om jag var den nya skulle jag slänga ut honom!

  • Anonym (hjäääälp!!!)
    MxMeNow skrev 2014-12-16 18:30:49 följande:
    Stackars barn! Barnen ni redan har gemensamma alltså. "Nu ska mamma och pappa ge er ett syskon, men de är inte tillsammans igen. Och ni får ytterligare ett syskon men eran mamma är inte det syskonets mamma..."

    Psykakuten nästa för de stackars barnen!
    De är glada över att få syskon bara!
  • Anonym (hjäääälp!!!)
    Anonym (m) skrev 2014-12-16 18:31:10 följande:
    låter som en sån där osjälvständig man som inte för en sekund kan vara ensam, annars hade han väl inte gjort den nya med barn innan han egentligen var över dig? och nu står du där och verkar vilja ha honom tillbaka. Du skriver inte det, du skrev att HAN ville vara med dig. Vad vill DU? 

    En sån där velig man som hoppar mellan hötapparna som åsnan. Låter inte som om ni kommer lösa det på lång tid. Om jag var den nya skulle jag slänga ut honom!
    Vi vill båda ha varandra och har väl velat det hela tiden fast vi ignorerat våra känslor, men han vill inte överge sin nya heller och det respekterar jag! Jag vet inte vad jag vill, men jag vill inte heller att han ska överge sin nya!
  • MxMeNow
    Anonym (hjäääälp!!!) skrev 2014-12-16 18:33:48 följande:

    De är glada över att få syskon bara!


    Vet dom om båda syskonen?
  • Anonym (hjäääälp!!!)
    MxMeNow skrev 2014-12-16 18:37:32 följande:
    Vet dom om båda syskonen?
    Jag har berättat för dem att jag är gravid ja. Jag berättade när jag bestämde mig för att behålla och för att de undrar varför jag spyr hela tiden. Äldsta känner ju igen det från sin styvmamma som var likadan i början.
  • Anonym (m)
    Anonym (hjäääälp!!!) skrev 2014-12-16 18:35:19 följande:
    Vi vill båda ha varandra och har väl velat det hela tiden fast vi ignorerat våra känslor, men han vill inte överge sin nya heller och det respekterar jag! Jag vet inte vad jag vill, men jag vill inte heller att han ska överge sin nya!
    så han ska ha två kvinnor då?
Svar på tråden Exet har gjort mig gravid och han väntar barn med sin nya, hur fan berättar man något sådant och vad ska man göra!?