• Anonym (tops)

    Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?

    Nu menar jag inte kroppsläten och dylikt! Det mest avtändande jag hört är när killen precis innan jag kommer säger - kom då! ??? Är det inte det jag håller på att göra då? Känslan och orgasmen dog direkt...

  • Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?
  • Noname00
    en morgondröm skrev 2014-12-17 18:48:10 följande:

    Jag kommer inte ihåg om det var under uppkåtning innan sexet....men iaf! Jag kan säga dom konstigaste saker ibland...- Du vet att om man har stora näsborrar så gillar man att knulla mycket! .....undrar vad han tänkte?! Hahahha


    Ha ha fan va skön du är :)
  • Noname00

    En kompis berättade en ganska rolig grej, han träffade en tjej ute på krogen följde med henne hem hon var runt 20 och bodde hemma.

    Hennes pappa hade satt dämpande material mellan sängen och väggen.
    Och jäklar vad hon skrek och kved när han dunkade på han hade aldrig hört något liknande.

    Dagen efter hälsade han på hennes pappa i köket, som nästan mosade hans hand när han hälsade och såg allmänt sur ut.

  • MEE83
    Anonym (humor) skrev 2014-12-18 19:36:42 följande:

    Ja Det var inte under en sex akt å det gäller inte mig men skrattar åt det i dag.

    Min pappa var fylle chaffis åt min  bor å dem va väl i stan å så hadde brorsan fått ragg å min pappa säger:

    Men: R.... det var ju inte henne du hadde med dig igår.

    hon vände på klacken å gick å brusan utbrister:

    Men va fan farsan nu förlorade ju jag mitt pök..

    Sen en grej jag råkat utför pinsamn som fan var när jag å mitt ex hade haft lite kul i min säng å jag var väl 16år typ.

    vi åkte hem till han dan efter å min pappa säger med lite låg röst i telefon.

    mm nästa gång kan ni väl vara lite tysta va?

    Jag dog lite å ville inte åka hem sen kan jag lova hua


    Föräldrar... frågan är ju om man blir likadan själv när man får/har barn som är i tonårs åldern! haha

    Som tur var hände aldrig det när jag bodde hemma(tror jag). ;P

    Men en gång när jag var ungefär 16-17 år, så hade vi(jag och mina vänner) varit på en fest, en tjej som jag var lite ytligt bekant med frågade om hon kunde sova över hos mig(hon bodde i en annan del av stan, ingen småstad), vi hade strulat runt lite, men inget sex, och som den gentleman jag är(garv) så var ju inte det några problem, det slutade med att vi hade sex, men det var morgonen efter som det var pinsamt, jag vaknade upp och gick in i köket, vid köksbordet sitter min morsa och pratar preventivmedel med den här tjejen, dom hade alltså aldrig träffats tidigare, menscyklen dock upp någonstans i samtalet med...

    Personligen så försökte jag mest koncentrera mig på frukosten, den här tjejen tyckte det var helt lugnt och hade inga problem med det dock.... vilket jag tyckte var konstigt, det är ju en ganska så intim sak att ta upp vid frukostbordet, med en person man aldrig träffat förut... och speciellt efter det att hon precis hade spenderat natten med mig, sonen. Jag höll ju på att dö av skam.

    Men det är min morsa i ett nötskal, hon har liksom inte så många normala gränser, hon är en megahippy rent spirituellt, a free thinker(and speaker haha), det finns fördelar och nackdelar med det, som vuxen har jag lärt mig att uppskatta det för det mesta, som tonåring var det ibland fruktansvärt pinsamt.
  • Anonym (tops)

    Då kommer jag genast på en! Bodde ihop med föräldrar och farmor i stort hus, hade ett ex på besök...försökte vara så tysta vi kunde. På morgonen går jag ner till köket och där sitter farmor och ler..- Du ser ut som en nypippad sädesärla!

    Blev lite lack, tog kaffe till mig och exet och låste in oss i mitt rum halva dagen...skrattar åt det idag, inte då..

  • Anonym (Blä)
    Anonym (Dotera?) skrev 2014-12-17 20:41:55 följande:

    "Ah, baby! Who's your daddy? Come for daddy?"


    Usch ... Undrar om vi har haft sex med samma kille ! Höll på att bryta ihop när han frågade Who's your daddy !? Dessutom var han 15 år yngre än mig ????????
  • Anonym (tops)
    Anonym (Blä) skrev 2014-12-19 07:57:17 följande:

    Usch ... Undrar om vi har haft sex med samma kille ! Höll på att bryta ihop när han frågade Who's your daddy !? Dessutom var han 15 år yngre än mig ????????


    Den som får honom nästa gång! Säg who's your mommy?
  • isolande

    Hahahaha, jag älskar den här tråden!

    Själv hatar jag den där "åh, du är så skön". Vet att den inte är så farlig, men usch, det äcklar mig...

    Har med en kille själv sagt: - Är den inne? Eeeh, ja, den är liten bara.... Sen kontrar han med: Får jag kissa på dig? (!)

    Då fick han kliva av.... Hejdå...

  • Anonym (go balle)

    "Vilken go' balle du har", sagt av en tjej med utpräglad jönköpingsdialekt.

  • Fröken36
    Anonym (Say what now?!) skrev 2014-12-19 15:06:24 följande:

    "Ass up - face down"


    Sexigt ju. Solig
Svar på tråden Det mest avtändande ni sagt eller hört när ni knullat?