• LaLola

    Vad ska du ha på dig på julafton?

    Så här en vecka innan julafton undrar jag;
    vad ska du ha på dig den dagen?

    Myskläder, festblåsa eller kanske arbetskläderna? Tomte

  • Svar på tråden Vad ska du ha på dig på julafton?
  • Stårschan
    LaLola skrev 2014-12-22 11:29:17 följande:
    Oj, skor också. Här hasas det omkring i tofflor.
    Skorna får sitta på tills efter julklappsutdelningen, när man kan byta ut dem mot raggsockorna man får av mamma! Flört
  • LaLola
    Stårschan skrev 2014-12-22 11:34:36 följande:
    Skorna får sitta på tills efter julklappsutdelningen, när man kan byta ut dem mot raggsockorna man får av mamma! Flört
    Haha!
  • Maffid78

    Vet inte om jag törs skriva i denna tråd i augusti haha! Men har lite smått de senaste dagarna börjat kolla på klänningar. Jag beställer ofta från Amerika och då är det bra att va ute i tid pga den långa frakttiden.

    Det jag letar efter är nån fin 60-tals inspererad röd klänning men hittar ingen. Har någon nått förslag? Spelar ingen roll om det är från svenska/brittiska/amerikanska sidor!

    Tack :)

  • Maffid78
    Jennie med ie skrev 2014-12-22 12:29:23 följande:

    "Julafton" igår


    Jättefin klänning Jennie :D eller hela du va fin såklart! :) och ni alla andra!
  • Aniiee
    Maffid78 skrev 2015-08-16 22:56:25 följande:

    Vet inte om jag törs skriva i denna tråd i augusti haha! Men har lite smått de senaste dagarna börjat kolla på klänningar. Jag beställer ofta från Amerika och då är det bra att va ute i tid pga den långa frakttiden.

    Det jag letar efter är nån fin 60-tals inspererad röd klänning men hittar ingen. Har någon nått förslag? Spelar ingen roll om det är från svenska/brittiska/amerikanska sidor!

    Tack :)


    Modcloth? kolla där.
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Maffid78
    Aniiee skrev 2015-08-16 23:07:46 följande:

    Modcloth? kolla där.


    Åh vilka underbara klänningar :D tack för tipset
  • Aniiee
    Maffid78 skrev 2015-08-16 23:12:48 följande:
    Åh vilka underbara klänningar :D tack för tipset
    Any time Solig
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Kim Possible

    Sweet lord, det var då en tråd som kunde ta udden ur den stackars ynka lilla sommar som till sist blev! Gosh, jag har ju just börjat använda sommarkläderna.

    Men fine, tids nog blir det jul, och jag älskar jul, då tråden är ju ett måste att följa.

  • KakanSmakan

    Kände ett il av glädje när min man precis, helt appropå ingenting, kläckte ur sig att han längtar till jul. Jul!

Svar på tråden Vad ska du ha på dig på julafton?