• habiti

    kvinnor om ni måste välja

    ni är kär i 2 män lika mkt, och de är lika bra.

    den ena mannen är vit, den andra är icke-vit.

    vem väljer ni, o varför??

  • Svar på tråden kvinnor om ni måste välja
  • kanalltidblibättre

    Well, du skriver själv att de är lika bra och då är det bara att singla slant.


    Den som inte äter skola heller inte arbeta.
  • Anonym (-)

    Det beror på. Skulle jag skaffa barn så skulle jag välja den vita, då jag själv är vit. Annars skulle det kvitta. För mig. Personlig åsikt. Den har jag rätt till. Tack.

  • vampyria2

    Varför är ras så viktigt för dig att du startar en sån här tråd?
    Är konstigt att det ens är en tanke som man tänker när man är kär, man blir väl kär i personen inte i hanns hudfärg?

    Jag själv faller oftast för vita män, vet inte varför men jag attraheras mer av det men skulle jag bli kär i an mörk man så inte fanken skulle jag sitta och fundera på att han var mörk, vem tusan bryr sig? 

  • Haskel

    Om jag var kvinna, och FEMINIST (vilket ALLA kvinnor är), så skulle jag givetvis välja den den mörkhyade. Feminister hatar ju vita mänDrömmer

    Duger det som svar åt dig Habiti/Johannes

  • NattaLind

    Jag attraheras endast till ljushyade män. Jag kan absolut titta på en mörkhyad man och uppskatta hans drag, färg, kropp, attribut. Men den sexuella attraktionen finns inte där. Har alltid varit så och ingenting som jag funderar så mycket kring.


  • Grynet2010

    Varför välja om man har chansen till båda? Nu är ju jag gift men om jag nu kunde få 2 för priset av 1 skulle jag inte tveka en sekund ; )

  • Anonym (35)
    Grynet2010 skrev 2014-12-19 11:52:59 följande:
    Varför välja om man har chansen till båda? Nu är ju jag gift men om jag nu kunde få 2 för priset av 1 skulle jag inte tveka en sekund ; )
    Bra sagt :)
  • Anonym (Linda)
    Gathenhielm skrev 2014-12-18 23:38:59 följande:
    DÖDSKNARKRASISTNAZIST!

    Slår vad om att du bara attraheras av män också, din kvinnohatare.
    Reasons... we all have them, at times.
    Självklart gör jag det. Kvinnor kan vara vackra, charmiga och stiliga men det är inget som attraherar mig så lägg till kvinnohatare också. Jag ska gå hem och förakta mig själv och komma tillbaka när jag har fått tillbaka mitt sans och vett och mer än gärna knullar mörkhyade och kvinnor med mitt sköte.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Info) skrev 2014-12-19 07:53:56 följande:

    Det finns forskning på barn i det här.

    Barnet får välja mellan 2 identiskt formade dockor förutom färg vit/brun.

    Dom vita barnen tog i stort sig bara vita dockor.

    Dom "färgade" barnen tog också nästan bara den vita dockan.


    Och mycket små barn är varken rasister eller påverkade av sina föräldrar utan väljer oftast ljusa färger för något bra och mörka färger för det som är dåligt. Se på Star Wars Onskan är svart, röd och brun. Det goda är vit, gul och ljusblå. Det mörka färgspeltat speglar en orolig själ lärde vår lärare vår klass när vi läste till psykolog och pratade om att barn ritar sina känslor.
  • Anonym (Linda)
    Haskel skrev 2014-12-19 11:05:56 följande:

    Om jag var kvinna, och FEMINIST (vilket ALLA kvinnor är), så skulle jag givetvis välja den den mörkhyade. Feminister hatar ju vita mänDrömmer

    Duger det som svar åt dig Habiti/Johannes


    Då kan jag lägga till icke-feminist också.

    Det går utför......
  • Anonym (den som)

    Den som har trevligaste röst, den som har mest humor, den som gillar samma saker som jag, den som är duktig på saker jag inte är duktig på eller gillar att göra...............

  • sextiotalist

    Jag hade nog också valt den ljushyade, jag har aldrig fallit för mörka män, dvs mörkare hy och bruna ögon.
    Men du beskrev bara utseendet, för mig är det något som går i andra hand, hade den ljusa mannen varit en inskränkt man med stort bekräftelsebehov och rätt ointelligent, och den mörka mannen en man som var trygg i sin manlighet och inte ser en kvinna som har ett bra yrkesliv som ett hot, då hade jag nog valt den mörka mannen.
    Det låter väldigt PK, men så är det, för mig är det viktigt

  • LunaLovegood

    Finns ju många icke-vita... om den icke-vita är en japan så väljer jag honom, annars blir det den vita mannen helt klart.

  • Gathenhielm
    LunaLovegood skrev 2014-12-19 13:19:15 följande:

    Finns ju många icke-vita... om den icke-vita är en japan så väljer jag honom, annars blir det den vita mannen helt klart.


    Har alltid anat att du var lite utav en nippofil.
    Reasons... we all have them, at times.
  • LunaLovegood
    Gathenhielm skrev 2014-12-19 13:36:46 följande:
    Har alltid anat att du var lite utav en nippofil.
    Vad är det, en som tycker japaner är snygga?

  • LunaLovegood
    LunaLovegood skrev 2014-12-19 14:35:35 följande:
    Vad är det, en som tycker japaner är snygga?
    Eller jag kan nog räkna ut vad det betyder hehe, och jo det stämmer. Men jag tycker om Sverige mer...
  • Anonym (Tjej)

    Jag tycker mörka män är heta så jag hade valt den icke-vita.

  • ALEML
    habiti skrev 2014-12-19 00:50:08 följande:
    Varför skulle de inte valt mig?

    Varför kan man anta att jag ser mig själv som en av de två? Jag ser mig som en människa. Men det går inte att sticka under stolen att rasism finns i vårat samhälle, tyvärr. Och SD gör allt för att späda på det.
    Gå till en psykolog
  • Anonym (Svårt)

    Det beror på med vad du menar med mörk jag har varit ihop med 3 killar varav en var vit alltså blek och de andra 2 var solbränna året runt men alla tre har varit brunetter och bruna ögon. Så att om det är det du menar med mörk skulle jag valt den mörke killen.

Svar på tråden kvinnor om ni måste välja