• Anonym (dusch)

    dusch

    Hade en kvinnlig kompis på besök i somras, vi satt och bubbladr om allt möjligt. Eftersom det var så varmt ute så var man ganska svettig och klibbig. Vi hoppade in i duschen tillsammans och hjälpte varandra med intvålningen, tycker ni atg jag var otrogen iom att jag har en särbo?

  • Svar på tråden dusch
  • Anonym (n)

    Hur får man för sig klä av sig naken och duscha med en annan person som inte är ens partner?

  • Sensitiveguy
    Anonym (n) skrev 2014-12-23 17:49:02 följande:

    Hur får man för sig klä av sig naken och duscha med en annan person som inte är ens partner?


    Precis!
  • Morning Star
    Anonym (n) skrev 2014-12-23 17:49:02 följande:
    Hur får man för sig klä av sig naken och duscha med en annan person som inte är ens partner?
    Alla har olika preferenser. Det som någon tycker är helt okej, är jättekonstigt för nån annan. Hur kan nån få för sig att äta kött? Hur kan nån få för sig att köpa en stor bensinslukande bil? Hur kan nån bo i stan när det är så mysigt på landet? Hur kan nån bo ihop utan att gifta sig först?

    Bara för att man själv tycker att nåt är konstigt så betyder det inte att det är konstigt.
  • Anonym (Vad)
    Morning Star skrev 2014-12-23 19:36:29 följande:

    Alla har olika preferenser. Det som någon tycker är helt okej, är jättekonstigt för nån annan. Hur kan nån få för sig att äta kött? Hur kan nån få för sig att köpa en stor bensinslukande bil? Hur kan nån bo i stan när det är så mysigt på landet? Hur kan nån bo ihop utan att gifta sig först?

    Bara för att man själv tycker att nåt är konstigt så betyder det inte att det är konstigt.


    Det är konstigt att ta av sig kläderna och duscha med o tvåla in sin kompis. Inte på ett badhus dock.
  • Morning Star
    Anonym (Vad) skrev 2014-12-23 19:43:45 följande:
    Det är konstigt att ta av sig kläderna och duscha med o tvåla in sin kompis. Inte på ett badhus dock.
    Som sagt, konstigt för dig, ja. Andra människor har kanske andra åsikter, glöm inte det.
  • Anonym (tråk)
    Anonym (dusch) skrev 2014-12-21 20:07:23 följande:

    Eftersom det är en gammal kompis och deg var ingen sexuell intvålning, vi fortsatte att bubbla om allt mellan himmel o jord efter duschen så tyckef inte hag det räknas som otrohet. Då är man även otrogen när man badar bastu nakna


    varför frågar du då? troll.
  • Fjärilslarv
    Anonym (dusch) skrev 2014-12-21 19:40:55 följande:

    Hade en kvinnlig kompis på besök i somras, vi satt och bubbladr om allt möjligt. Eftersom det var så varmt ute så var man ganska svettig och klibbig. Vi hoppade in i duschen tillsammans och hjälpte varandra med intvålningen, tycker ni atg jag var otrogen iom att jag har en särbo?


    ehm ja såklart.
  • Anonym (Julius)
    MammAmma skrev 2014-12-21 20:12:36 följande:

    Äsch, jag duschar ofta med mina tjejkompisar och har t o m rakat och epilerat röven på min bästa vän vid flera tillfällen. Vi hade helt hysteriskt kul åt det Det har aldrig varit nånting sexuellt över det överhuvudtaget och jag skulle aldrig anse det vara otrohet.


    Ja, alltså shit för det här forumet. Jag och mina kompisar brukar ofta köra rimjob på varandra, men det har inget med otrohet att göra. De e bara skoj.
  • MammAmma
    Anonym (Julius) skrev 2014-12-23 20:54:41 följande:

    Ja, alltså shit för det här forumet. Jag och mina kompisar brukar ofta köra rimjob på varandra, men det har inget med otrohet att göra. De e bara skoj.


    Ja hade jag satt dit tungan så hade vi kunnat säga att det är samma sak, då hade det varit sexuellt.
  • Morning Star
    Fjärilslarv skrev 2014-12-23 20:53:09 följande:
    ehm ja såklart.
    Otrohet innebär att man går utanför de gränser som man inom sin egen relation har satt upp. Och eftersom olika relationer har olika gränser, så är det inte alls självklart att en viss sak alltid är otrohet för de inblandade parterna.

    Just i det här fallet tycks TS i och för sig inte ha klart för sig att den nämnda situationen håller sig inom gränserna (för då skulle han inte ha frågat), men det skulle mycket väl kunna vara så att i ett förhållande tillåter man att båda har såväl sex som romantiska relationer med andra. Och då är ju inget av det per definition otrohet.
  • Anonym (Trygg)

    Jag hade absolut inte känt någon otrohetsvibb alls. Hade min sambo gjort så med en manlig kompis hade jag inte heller brytt mig. (Är kvinna själv.)

  • Anonym (Vad)
    Anonym (Julius) skrev 2014-12-23 20:54:41 följande:

    Ja, alltså shit för det här forumet. Jag och mina kompisar brukar ofta köra rimjob på varandra, men det har inget med otrohet att göra. De e bara skoj.


    Vad är rimjobb?
  • Fjärilslarv
    Morning Star skrev 2014-12-24 00:07:02 följande:
    Otrohet innebär att man går utanför de gränser som man inom sin egen relation har satt upp. Och eftersom olika relationer har olika gränser, så är det inte alls självklart att en viss sak alltid är otrohet för de inblandade parterna.

    Just i det här fallet tycks TS i och för sig inte ha klart för sig att den nämnda situationen håller sig inom gränserna (för då skulle han inte ha frågat), men det skulle mycket väl kunna vara så att i ett förhållande tillåter man att båda har såväl sex som romantiska relationer med andra. Och då är ju inget av det per definition otrohet.
    ? ja och jag svarade utifrån vad jag tycker, eftersom det var det som ts efterfrågade.
Svar på tråden dusch