• millermiller

    Lång kille = välutrustad

    Är en lång tränad man som ofta får hintar av både yngre och äldre kvinnor om att om jag är lång så har jag även stor utrustning.
    Det är ju kul iofs för jag har väl haft tur när det kommer till det.
    Gillar ni kvinnor långa män just för utrustningens skull?

  • Svar på tråden Lång kille = välutrustad
  • Anonym (oops)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-23 18:22:21 följande:
    Min på 13 x 15, hade det varit bättre?
    Ja det hade det ju, hans var betydligt mindre än så.
  • Anonym (Man)
    Anonym (oops) skrev 2014-12-23 18:38:53 följande:

    Ja det hade det ju, hans var betydligt mindre än så.


    Najs.
  • Anonym (N)
    millermiller skrev 2014-12-22 07:56:01 följande:

    Är en lång tränad man som ofta får hintar av både yngre och äldre kvinnor om att om jag är lång så har jag även stor utrustning.

    Det är ju kul iofs för jag har väl haft tur när det kommer till det.

    Gillar ni kvinnor långa män just för utrustningens skull?


    Nej, men det är en fördel om en man är lång , snygg och välutrustad.

    Till exempel Gustaf Skarsgård...
  • Anonym (stämmer inte)
    Beverly Marsh skrev 2014-12-23 14:22:30 följande:

    Eller inte? Alla killar jag varit med som varit runt 165-175 cm långa har haft medel eller under.


    Intressant alla långa jag vart med har vart medel som mest. De största har suttit på killar mellan 170 - 180 o den absolut längsta på en kille som var 178 cm
  • Kolibri12

    Jag gillar långa män just för att jag attraheras av längden. Dvs kroppslängden. Utrustningen har ingenting med den saken att göra.

  • Beverly Marsh

    Det spelar ingen roll, det var inte poängen nu. Nej inte stora i proportion, snarare passande. Liten kropp, liten kuk. Men som sagt, det gäller dom korta killar JAG varit med. En av dom är förövrigt en av dom bästa jag haft.


    Anonym (Man) skrev 2014-12-23 16:35:02 följande:
    Men långa i proportion till kroppen. Vad spelar det för lång ens?

  • Anonym (johanna)

    Längd på en kille attraherar mig, men inte för att han skulle vara välutrustad, absolut inte. Känns inte som att det överhuvudtaget skulle finas något samband med välutrustad och längd :P

  • Duvalier
    Anonym (Nej) skrev 2014-12-22 22:21:54 följande:

    Svar på rubriken: nej. Min sambo är 188 lång och hans kuk uppskattningsvis någonstans mellan 8-10 cm. Han utgör åtminstone ett undantag. Hur det ser ut generellt törs jag inte svara på.


    Är du okej med det?
    Han har kanske andra bra tekniker?


     


    Menar inget illa.


     


    G

  • Anonym (Man)
    Beverly Marsh skrev 2014-12-23 21:51:29 följande:

    Det spelar ingen roll, det var inte poängen nu. Nej inte stora i proportion, snarare passande. Liten kropp, liten kuk. Men som sagt, det gäller dom korta killar JAG varit med. En av dom är förövrigt en av dom bästa jag haft.


    Men kuken är troligen inte liten till hans kroppsstorlek. Därmed är ordet liten överflödigt i detta sammanhang. Förstår du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (johanna) skrev 2014-12-23 22:00:52 följande:

    Längd på en kille attraherar mig, men inte för att han skulle vara välutrustad, absolut inte. Känns inte som att det överhuvudtaget skulle finas något samband med välutrustad och längd :P


    Nej, sambandet är noll. Dvs det existerar inte.
  • Anonym (stämmer inte)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-23 23:05:08 följande:

    Nej, sambandet är noll. Dvs det existerar inte.


    Ett samband finns. Jag har aldrig sett en jättestor på varesig en liten eller lång kille utan bara på normallånga killar
  • Beverly Marsh
    Anonym (Man) skrev 2014-12-23 23:04:27 följande:
    Men kuken är troligen inte liten till hans kroppsstorlek. Därmed är ordet liten överflödigt i detta sammanhang. Förstår du?
    Jag förstår hur du tänker, men håller inte med. Kan jag få in hela i munnen är den liten oavsett vem den sitter på.

  • Anonym (Nja)

    Vet inte riktigt var gränsen välutrustad går så. ;)

    Är 187cm lång, har stora händer och 45:or i skor.
    Men mäter bara ca 8cm slak och 14cm i stånd (mätt ovanpå).

  • Anonym (Man)
    Anonym (stämmer inte) skrev 2014-12-23 23:20:20 följande:

    Ett samband finns. Jag har aldrig sett en jättestor på varesig en liten eller lång kille utan bara på normallånga killar


    Vad du sett är inte samma sak som fakta.
  • Anonym (Man)
    Beverly Marsh skrev 2014-12-23 23:22:05 följande:

    Jag förstår hur du tänker, men håller inte med. Kan jag få in hela i munnen är den liten oavsett vem den sitter på.


    Liten enligt dig, ja. Men inte objektivt sett.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nja) skrev 2014-12-24 00:01:07 följande:

    Vet inte riktigt var gränsen välutrustad går så. ;)

    Är 187cm lång, har stora händer och 45:or i skor.

    Men mäter bara ca 8cm slak och 14cm i stånd (mätt ovanpå).


    Det är ju nästan exakt medellängd (på kuken alltså).
  • BengtH
    Anonym (kort) skrev 2014-12-24 08:57:11 följande:

    kort har lång, lång har kort har jag iaf hört..


    Nej, det finns inget större samband mellan kroppslängd och penislängd, precis som korta tjejer kan ha stora bröst medans lång tjejer kan ha små.
  • Anonym (Nej)
    Duvalier skrev 2014-12-23 22:55:12 följande:

    Är du okej med det?

    Han har kanske andra bra tekniker?

     

    Menar inget illa.

     

    G


    Inga problem även om jag ärligt talat blev lite förvånad till en början. Får alltid sköna vaginala orgasmer ändå så visst räcker det för att tillfredsställa en kvinna, åtminstone mig ????
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nej) skrev 2014-12-24 18:43:03 följande:

    Inga problem även om jag ärligt talat blev lite förvånad till en början. Får alltid sköna vaginala orgasmer ändå så visst räcker det för att tillfredsställa en kvinna, åtminstone mig ????


    Var tänkt att vara en glad gubbe där, vet inte varifrån frågeteckena kommer.

    Ska jag vara helt uppriktig föredrar jag faktiskt denna storlek framför alla dessa 20+ cm som sällan eller aldrig kunnat ge mig orgasm trots flertalet försök.
Svar på tråden Lång kille = välutrustad