Inlägg från: Anonym (Trådstartaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trådstartaren)

    Porr

    Hej!

    Min pojkvän kollar MYCKET på porr.

    I början så märkte jag inte så mkt o vi hade bra O mkt sex. Nu 1,5 år senare så har ja kommit på honom flera gånger, tar 2 timmar långa duschar efter jobbet o sen har han inte alltid amma sig kvar till. Jag gillar inte denna mängd och känner mig lite otillräcklig... Han gör det när jag är hemma!

    Vad tycker ni? Tjejer/ killar hur hade ni reagerat? Känner att det tar över negativt på vårt förhållande o ja tycker att det är lite äckligt! Just för att det är nästan varje dag.

    Tacksam för svar!!!

    Blir galen av mina egna tankar!

  • Svar på tråden Porr
  • Anonym (Trådstartaren)

    Känns som han ibland väljer porren för... Inte alltid lust kvar till mig sen.

  • Anonym (Trådstartaren)

    Ja du har nog rätt... Det är lixom inte nångång då o då utan alltid efter jobbet ialf på vardagarna o jag vet lixom alltid att det är de där långa duscharna lr att man hör nån tjej stöna. Sen när jan kommer ut o ja egentligen velat mysa lite så känns det så dumt o bara tomt... Suck

  • Anonym (Trådstartaren)

    Men Gud! Stämmer detta! Usch vad ont i magen ja fick nu.

    Igår när ja kom gen efter jobbet låg glidmedlet framme o han satt i duschen... 3 timmar o han förklarade att han sovit, vilket han gör ibland oxå. Men ja vet ju att det va mer än så.

    Han hade lite lust o ork kvar till mig oxå sen... ( ja ville testa honom lite) tänkte att om ja nu visar att ja är sugen så kanske han väljer mig andra gånger då han sagt tidigare att han tittar mer på porr för att vi har mindre sex...

    Men det blir lixom hela dagar?? Först på egen hand o sen med mig...

    Känns som det eskalerat oxå sen han vs på strippklubben men ja vet inte lr så är jag vara mer medveten.

    Är orolig för julledigheten.... Dagar med bara sex hår i inte, man tröttnar o risken är väl att han inte går upp den mer.

    Vad hände med din kille sen? Blev det bättre?

    Borde jag ta upp det med honom, att han kanske förstör dig med porren? Skicka länken till honom. Blev alldeles stressad nu... Är det försent?

    Tack för svaret ????

  • Anonym (Trådstartaren)

    Va skönt att höra att det kanske kan gå vägen ändå ;)

    Han kan bli så arg och verkligen förlöjliga mig när ja tar upp sånt här men dessa ständiga duschar tar över mitt liv oxå... Som nu när vi ska iväg på julfirande och han sitter i duschen, jag behöver duscha och blir galen...

    Önskar att han precis som din kille kunde förstå problemet... Tror inte han skulle ta det på allvar men Ja ska ändå försöka. Varför har detta kommit nu? Lr har ja bara inte sett det förut. Ja är inte söker på om han får utlösning för igår gick det bra att ha sex med mig oxå men... Er där med kramar o pussar... Han vill gärna att jag ska be annars är ja eb " dålig" flickvän... Han då? Och varför tycker kollar alltid att de är ok att vi tittar på porr?

    Ja är lite konflikträdd oxå tyvärr och min pojkvän gapar gärna...

    Tack! Jag behöver verkligen ventilera mig, så skönt att veta att det fina fler. Bet inte ur länge jag orkar... Känner mig nästan billig när vi har sex för att porren kåtar upp honom..

  • Anonym (Trådstartaren)

    Hej alla igen!

    Tagit upp problemet nu med pojkvännen... Jag sa att det går ut över mig... Ja tycker att visst jag kan inte bromsa det helt nån/ några få ggr i månaden är väl ok men när ja inte får nåt så går det ut över oss o det är inte ok.

    Hans försvar var att det inte är lika intressant som i början för 1,5 år sen då vi kunde kåta upp varann lite närsom o ja sex lite varsom... Men vem normal orkar sex 5ggr om dan plus träning heltidsjobb, vardagssysslor... Alltid klä sig sexigt, laga mat o allt... Jag har verkligen försökt att tända honom sen vinprarade om detta och under julledigheten har det faktiskt blivit bättre... Har vi mer sex 2-3 ggr om dan låter han porren va... Nu när han är ledig ( blir det inte den obligatoriska duschen efter jobbet) heller.

    Men ja känner mig stressad... Samma här så måste jag ta initiativet för annars spelar han å tycker synd om sig.. Spelar lite martyr.

    Ibland har han svårt att få upp den ex om vi ena dan haft sex 3 ggr så blir han inte lika kåt dan efter... O då är det oftast problemet att jag inte kan gå honom kåt.

    Ja skulle nog säga att vi har ganska mkt sex.

    Från o till men minst 1 gång om dan.

    Ja är så trött på kontrollen....

    Försöker hindra honom. Från långa duschar men ja orkar snart inte...

    Jag går nog byta ut dig kan han " skoja"

    Om men för mig blir det allvar. Tack alla som skriver oavsett då är det så gott att gå höra andras åsikter :) kramar till er

Svar på tråden Porr