• dennis02

    Kvinnor - vad stör ni er mest på hos män?

    Ovanstående exempel har jag tagit med utgångspunkt från vad många kvinnor i min vänskapskrets m.m. anser. Så det är alltså inte mina personliga åsikter (gudskelov).

    Vad tycker ni att män generellt bör ändra på i sina beteenden för att bli mer attraktiva i era ögon?


    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - vad stör ni er mest på hos män?
  • Themis

    Kanske att vissa är experter på allt bara de hinner öppna munnen, trots att det finns andra som jobbar med saken ifråga i samma rum...


    Det är många det är synd om, men inte alltid p.g.a. det de själva tror. /Themis
  • Kereza

    Ingen av dem. Jag stör mig faktiskt mest på män som inbillar sig att de har högre sexdrift än kvinnor, när den enda orsaken att kvinnor tackar nej till dem är att männen i fråga är usla i sängen. Jag känner inte en enda kvinna som inte vill ha mer sex än sin man - men mannen tycker att 1-2 ggr/veckan räcker, och när det väl blir av handlar det bara om en snabbis och sen ska de sova.

    Jag är VÄL medveten om att inte alla män är så, men vad fan, de som är det är så löjliga; ser hög sexdrift som något att vara stolt över - men inbillar sig sedan att "hög sexdrift" är synonymt med två snabbisar och tre runkar per vecka. 

    Det stör jag mig på. Även om det gäller långt ifrån Alla män, men jag utgår från att tråden inte hävdar att alla män är lika ;) 

  • Aniiee

    Jag stör mig på män som tror att kvinnor i allmänhet stör sig på män i allmänhet. Byt gärna ut orden "män" och "kvinnor" med varandra i alla konstellationer som går att åstadkomma. 


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Themis

    "Vi måste vara rädda om varandra.

    det är det enda reciproka pronomen vi har..."


    Det är många det är synd om, men inte alltid p.g.a. det de själva tror. /Themis
  • Mascaraklumpar

    Likgiltiga människor klarar jag verkligen inte av. Det gäller både män och kvinnor.

  • vampyria2

    Stör mig faktiskt inte alls på män, tycker att de är fantastiska och jag är så glad över att de finns....sen kan jag lätt störa mig på människor som beter sig illa på de sätt du har skrivit om i TS, har träffat både män och kvinnor som beteer sig så men de umgås jag inte med så dem stör jag mig inte så mycket över ändå.

  • dennis02

    Ok, jag trodde att FL:s alla manshatare skulle vakna till liv av tråden. Men tydligen är ni mer toleranta än jag trodde. Kanske skulle tagit det på individnivå istället..


    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • Sensitiveguy
    dennis02 skrev 2014-12-23 05:36:39 följande:

    Ok, jag trodde att FL:s alla manshatare skulle vakna till liv av tråden. Men tydligen är ni mer toleranta än jag trodde. Kanske skulle tagit det på individnivå istället..


    Så det var din utgångspunkt? Att provocera "manshatarna"?
Svar på tråden Kvinnor - vad stör ni er mest på hos män?