• Svar på tråden BF september 2015!
  • rosali84

    Då fortsätter vi här då ;)

    Kanske ska göra en liten presentation så alla nya som hittar hit "vet vilka vi är" :)

    30 år, har en dotter född i sept 2012, kämpat i 1,5 år för att bli gravid med ett syskon och nu äntligen lyckats!! Plussat idag och har BF 31/8 (el 1/9 beroende på vilken app man kollar i) och går imorgon in i v 5.

  • lördagsgodis

    Nu har jag lagt in länken i andra tråden iaf, jobbigt det där med årtal iblandSkäms

    Jag är 31 och har en son på 7 år och en dotter nyss fyllda 5 år så det här blir lite av en sladdis men vi kände att vi inte var klara än och kanske blir det ännu en i framtiden.

  • npf

    Jag har också precis plussat, men det är fortfarande sådär så att man knappt törs tro på testet... Hade BIM 17/12 och testade negativt med såna billiga stickor 17, 18, 19, 20 och så går så "offrade" jag ett Clear Blue och fick ett svaaagt plus, så svagt så jag inte visste om jag inbillade mig eller inte. Rådfrågade en kompis som inte kunde se nåt plus, men jag tyckte mig ändå se ett plus så åkte och köpte två test med veckoindikator och fick Gravid 1-2 veckor. Ska ta det andra imorron tänkte jag, för att dubbelkolla! :)

    Jag är 30 år och detta är mitt och min sambos första barn <3

  • TreTriss

    Hej!
    Jag ligger på gräsen mellan augusti/september :) Blev gravid direkt efter ett missfall så har ingen senaste mens att räkna ifrån!

    Det här blir vårt första barn. Försökt i över två år, så nu hoppas vi det går vägen :)

  • TreTriss
    npf skrev 2014-12-22 23:31:09 följande:

    Jag har också precis plussat, men det är fortfarande sådär så att man knappt törs tro på testet... Hade BIM 17/12 och testade negativt med såna billiga stickor 17, 18, 19, 20 och så går så "offrade" jag ett Clear Blue och fick ett svaaagt plus, så svagt så jag inte visste om jag inbillade mig eller inte. Rådfrågade en kompis som inte kunde se nåt plus, men jag tyckte mig ändå se ett plus så åkte och köpte två test med veckoindikator och fick Gravid 1-2 veckor. Ska ta det andra imorron tänkte jag, för att dubbelkolla! :)

    Jag är 30 år och detta är mitt och min sambos första barn <3


    Jag plusade också supersvagt i torsdags, fick typ vinkla testet för att se haha!
    Sen testade jag med tvådagarsintervaller. Så i lördags var det lite starkare, och igår var det ett fullstarkt plus :) Så ge det några dagar!
  • snusmumriken

    Jag är 33, har två barn sen innan på 2 och 4 år och i efterhand kan jag konstatera att det var lite kämpigt att de kom så tätt. Blir spännande med lite mer än 3 års åldersskillnad!

    Jag hade gett upp tanken på ett tredje barn och börjat njuta av friheten. Har t.o.m. haft tankar på äggdonation eftersom jag ansåg mig själv vara färdig med barnbiten, men nu blev det inte så :)

    Har börjat må ruskigt illa, gick ner 6 kg i början av min förra graviditet och denna lär bli likadan. Är även helt förlamad av trötthet. Hoppas veckorna går snabbt nu tills det värsta gått över..

  • lizanilander

    jahapp, här samlas vi då vi som nyss plussat :) Har BIM idag eller 25 (oreg. cykel) och fick svagt plus igår, testade med digitalt idag:
    Jag räknar inte från sista mens då det var c:a 18 dagar till ÄL, så räknar från ÄL och då blir mitt BF 7:e sept. 2015. SpännandeSolig

  • lizanilander
    snusmumriken skrev 2014-12-23 11:27:26 följande:

    Antar att en drös kommer plussa nu runt jul, härligt :)


    ja det verkar så, mys!
Svar på tråden BF september 2015!