• Anonym (Lilla jag!)

    Vi är otrogna med varandra!

    Jag bär på en hemlighet!

    Jag är 32år bor i en mellanstor stad i Sverige, jag jobbar heltid, har hus, förlovad, har 2 hästar, hund, & katt. Jag har varit tillsammans med min karl i ca 7 år. När vi är tillsammans så har vi det bra, vi planerar att skaffa barn så fort han är klar med sin AT som han gör på annan ort, vi är särbos. Jag Älskar Honom. 

    För 12 år sedan så träffade jag en kille på krogen, en fling som varade i ca 3v.. Världens vackraste människa i mina ögon! & säkert i väldigt många flers.

    Problemet är att vi aldrig bröt kontakten!

    Han är en 33årig kille bor i en mellanstor stad i Sverige ca 40 min från där jag bor, han är förlovad sedan ca11år tillbax, har barn, radhus, katt, och jobbar heltid.

    Vi har träffats ca 1-3gånger om året sedan 2002. Vi tar in på hotell, Vi har setts hemma hos varandra, äter middagar, lätta krogrundor. Vi pratar om allt! Han är en av d få personer i mitt liv som jag kan prata med om Allt. Vi pratar om våra relationer, om livet, jobb, framtid, vi röker, dricker & skratta, pussas, kramas, och ligger med varandra 1-3ggr om året.

    Varje gång vi har setts så bryter vi kontakten i ca 2-4månader, vi höres ingenting, sen börjas det igen, & så har det varit i 12år..

    När jag är med honom så är jag fulländad! Jag känner mig hel!

    Men tanken på att BARA vara med honom och inte få leva med den människa jag är särbo med idag, det finns inte, jag vill ha kakan och äta den!  Vi har till & med en ÖK med varandra att så länge vi är tillsammans med våra respektive partners så kan vi ses så här, så fort ngn blir singel så funkar inte detta längre! 

    Det betyder att vi aldrig kommer ta detta vidare! Men det är väl klart att vi inte gör!
    Jag skulle aldrig göra det, vi vet ju båda 2 att vi ljuger för våra respektiva när Vi ses.. Jag vet mycket väl att detta är fel, jag behöver ingen predikan.

    Vi i sågs i förra veckan.. Vi hade smsat om det fram och tillbax i ca 3v, sist vi sågs var i juni, hemma hos honom, när Little missy var utomlands.

    Han kom hem till mig (mitt och min särbos hus) på eftermiddagen. Vi tog bilen in till stan, tog en liten krogrunda, uppdaterade livet, tog en taxi hem, han lagade mat spelade spansk musik, vi drack rödvin, rökte under fläkten, tända ljus, Vi kallar varandra för hjärtat & älskling, & har fantastiskt passionerat sex,  På köksbordet, vårat nya vita köksbord!  Heather Nova Like Lovers Do ljuder ur högtalarna. & livet är fantastiskt!

    Dagen efter så körde jag in honom till stan, vi skildes åt.. Med ett vi ses snart igen.

    Jag röker, jag lyssnar på rockballader, jag äter minimaliskt, & jag röker lite till...

    Nu höres vi inte.... Min särbo kommer hem på fredag! Vi har inte setts på 2,5v..Vi ska fira jul i helgen, parmiddag på nyår, vi ska lägga golv i ett av rummen som vi renoverar, & så ska vi åka till Bauhaus & byta den trasiga luftvärmepumpen.. 

     
    Detta har pågått i 12år... & det kommer säkert fortsätta i 12år till...

    detta är egentligen ingen tråd... det är bara en bekännelse..

    Vad har ni för hemligheter?!

     

     

  • Svar på tråden Vi är otrogna med varandra!
  • tobbe01
    Anonym (Lilla jag!) skrev 2014-12-23 22:45:27 följande:

    Jag bär på en hemlighet!

    Jag är 32år bor i en mellanstor stad i Sverige, jag jobbar heltid, har hus, förlovad, har 2 hästar, hund, & katt. Jag har varit tillsammans med min karl i ca 7 år. När vi är tillsammans så har vi det bra, vi planerar att skaffa barn så fort han är klar med sin AT som han gör på annan ort, vi är särbos. Jag Älskar Honom. 

    För 12 år sedan så träffade jag en kille på krogen, en fling som varade i ca 3v.. Världens vackraste människa i mina ögon! & säkert i väldigt många flers.

    Problemet är att vi aldrig bröt kontakten!

    Han är en 33årig kille bor i en mellanstor stad i Sverige ca 40 min från där jag bor, han är förlovad sedan ca11år tillbax, har barn, radhus, katt, och jobbar heltid.

    Vi har träffats ca 1-3gånger om året sedan 2002. Vi tar in på hotell, Vi har setts hemma hos varandra, äter middagar, lätta krogrundor. Vi pratar om allt! Han är en av d få personer i mitt liv som jag kan prata med om Allt. Vi pratar om våra relationer, om livet, jobb, framtid, vi röker, dricker & skratta, pussas, kramas, och ligger med varandra 1-3ggr om året.

    Varje gång vi har setts så bryter vi kontakten i ca 2-4månader, vi höres ingenting, sen börjas det igen, & så har det varit i 12år..

    När jag är med honom så är jag fulländad! Jag känner mig hel!

    Men tanken på att BARA vara med honom och inte få leva med den människa jag är särbo med idag, det finns inte, jag vill ha kakan och äta den!  Vi har till & med en ÖK med varandra att så länge vi är tillsammans med våra respektive partners så kan vi ses så här, så fort ngn blir singel så funkar inte detta längre! 

    Det betyder att vi aldrig kommer ta detta vidare! Men det är väl klart att vi inte gör!
    Jag skulle aldrig göra det, vi vet ju båda 2 att vi ljuger för våra respektiva när Vi ses.. Jag vet mycket väl att detta är fel, jag behöver ingen predikan.

    Vi i sågs i förra veckan.. Vi hade smsat om det fram och tillbax i ca 3v, sist vi sågs var i juni, hemma hos honom, när Little missy var utomlands.

    Han kom hem till mig (mitt och min särbos hus) på eftermiddagen. Vi tog bilen in till stan, tog en liten krogrunda, uppdaterade livet, tog en taxi hem, han lagade mat spelade spansk musik, vi drack rödvin, rökte under fläkten, tända ljus, Vi kallar varandra för hjärtat & älskling, & har fantastiskt passionerat sex,  På köksbordet, vårat nya vita köksbord!  Heather Nova Like Lovers Do ljuder ur högtalarna. & livet är fantastiskt!

    Dagen efter så körde jag in honom till stan, vi skildes åt.. Med ett vi ses snart igen.

    Jag röker, jag lyssnar på rockballader, jag äter minimaliskt, & jag röker lite till...

    Nu höres vi inte.... Min särbo kommer hem på fredag! Vi har inte setts på 2,5v..Vi ska fira jul i helgen, parmiddag på nyår, vi ska lägga golv i ett av rummen som vi renoverar, & så ska vi åka till Bauhaus & byta den trasiga luftvärmepumpen.. 

     
    Detta har pågått i 12år... & det kommer säkert fortsätta i 12år till...

    detta är egentligen ingen tråd... det är bara en bekännelse..

    Vad har ni för hemligheter?!

     

     


    Var och en blir salig på sin fason. Men varför kallar du hans kvinna "Little missy"! Låter väldigt nedlåtande och märkligt tycker jag och varför nödvändigtvis ha sex på ditt och din särbos "nya vita köksbord"? Låter så barnsligt så jag tror inte ett enda dugg på din historia tyvärr. Det är to much helt enkelt.
  • Anonis

    Usch! När du blir påkommen kommer du ångra dig men då är det för sent och du kommer förlora allt som egentligen betyder något i ditt liv. Det är ett spel med höga risker. Vill du verkligen riskera att förlora allt i ditt liv för något som egentligen inte är värt det?

    Om jag hade en juste kille i mitt liv skulle jag tacka gudarna och aldrig släppa det för nåt kk-strul.

  • Anonym (isadora)
    tobbe01 skrev 2014-12-24 22:24:58 följande:
    Var och en blir salig på sin fason. Men varför kallar du hans kvinna "Little missy"! Låter väldigt nedlåtande och märkligt tycker jag och varför nödvändigtvis ha sex på ditt och din särbos "nya vita köksbord"? Låter så barnsligt så jag tror inte ett enda dugg på din historia tyvärr. Det är to much helt enkelt.
  • Anonym (Sväng på svansen)
    tobbe01 skrev 2014-12-24 22:24:58 följande:

    Var och en blir salig på sin fason. Men varför kallar du hans kvinna "Little missy"! Låter väldigt nedlåtande och märkligt tycker jag och varför nödvändigtvis ha sex på ditt och din särbos "nya vita köksbord"? Låter så barnsligt så jag tror inte ett enda dugg på din historia tyvärr. Det är to much helt enkelt.


    Kan bara instämma.

    Skulle detta vara sant, vilket jag betvivlar, så är det enbart skrivet för att hon som du kallar "little missy" ska känna igen situationen. Varför skulle du annars ta med så många helt ovidkommande detaljer.
  • Dorian Ertymexx
    eslah skrev 2014-12-24 08:39:19 följande:
    Väldans vad uttrycket slampa överdoserades här då. Din bekännelse här var inte särskilt överraskande eller avundsvärd egentligen.

    Tycker mest synd om dig, lyser igenom att du har känslor för den där karln medans han ser dig som en våt handduk han kan använda som sexleksak när han är uttråkad hemma. Han lär inte sitta hemma och analysera era blendcigaretter och smöriga rockballader på samma sätt som du gör iallafall.

    Så nej tyvärr, du lever på era möten men i själva verket dribblar han bara med dig. Men du verkar vara den förnöjsamma typen så gökuret fungerar nog ändå.

    Du får väl dock passa dig, din egen karl kanske är ute och snepippar någon annan FL-donna medans du är hemma och nynnar på Like lovers do...som för övrigt är en rätt kass låt enligt mig. Men där kom jag ifrån trådämnet.
    Hur vet du det? Hur utläste du det ur TS beskrivning?
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Ogenomtänkt

    Kul för dig. Jag tror många människor önskar sig en sådan person vid sidan av.

    Men samtidigt vill ju ingen bli bedragen.

    Det är svårt med sådant här, och jag kan inte förstå de som har en så rabiat "absolut aldrig" inställning. Jag tror inte människan är skapt att vara monogam. Men folk förväntas ändå vara det, vilket bäddar för problem.

    Kom dock ihåg TS, att man måste alltid vara beredd att ta konsekvenserna. Det KAN bli så att du blir ensam utan någon av dem om du blir påkommen. Men så länge du är beredd på det så.

  • BengtH
    Ogenomtänkt skrev 2014-12-25 11:21:03 följande:

    Kom dock ihåg TS, att man måste alltid vara beredd att ta konsekvenserna. 


    Konsekvenserna av att TS blir påkommen kan innebära att hon mister sitt trygga vardagsliv. Hon vill ha sin händiga karl, som byter golv i rummen och fixar luftvärmepumpen. Hon behöver hans trygghet och inkomst. Han är stabiliteten i hennes liv. Utan honom kan hon inte bo i sitt hus, ej heller ha kvar hästarna.

    Hur kommer han att reagera på det faktum att han blivit bedragen i 7 år? .dvs under hela förhållandet.

    Det kan sluta med en rejäl krasch, hennes kille kan må riktigt dåligt om han får reda på sanningen, men hon bryr sig inte. Hennes behov är viktigare.
  • Anonym (Anonym)

    Tycker du ska läggs ner dina golvläggnings planer och planer över huvud taget med din särbo , och tänk i genom hur du ska ha det .

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lilla jag!) skrev 2014-12-23 23:02:09 följande:

    det här är bara en bekännelse, & tyvärr så tror jag att detta är vanligare än vad man tror... Från båda håll...Slampa eller inte!


    Men då bör ni lägga ner alla planer med golv boende osv tycker ju inte det är lömpligt med en sådan attityd och inställning.
  • Anonym (Anonym)
    MikNis skrev 2014-12-24 09:07:40 följande:

    De som kallar andra för slampor o.d är bittra människor som inte har ett välfungerande samliv där man kan prata öppet om ens önskningar.


    Men är du galen eller ? Sånt hon gör med sin extra kille ska hon göra med sin partner går inte det tex går det minsann inte lägga golv och planera något vidare heller .?
Svar på tråden Vi är otrogna med varandra!