• mohanned jawad

    Har inte rätt till att träffa mina barn?

    Hej på er!

    Jag är en kille som 29 år och jobbar och sliter för mina barn.
    tyvärr i somras gick vi isär jag och min sambo vi har 2 åring flicka och 4 åring son.

    hon vägrar att låta mig träffa barnet och anklager mig att jag har aldrig bryt mig om dem och då försenar jag inte att träffa dem nu.

    jag har helatiden jobbat och försörjt familjen då hon är arbetslös och har aldrig haft jobb eller utbildning eller körkort.
    jag varit med och körde henne överallt där bland annat BVC, vårdcentral, storhandlat och annat. hon behövd aldrig ta bussen.
     
    jag renoverat vårat första hem och hjälpt till hemma med tvätt och ta hand om barnen bland annat ex mata, leka och lägga barnen.
    har bilder på allt detta.

    min familj har varit emot detta förhållandet och jag gav henne full förtroande skrev barnen på hennes efternamn och gav henne ensamvårdnad.

    nu ligger jag illa till då jag får ej komma fram inte ens om jag ser henne ute i stan.
    då hon tycker det är jobbigt och känner sig jagad av mig.

    jag går ut till stan varia dag så jag få lyckas ibland att se dem i några minuter.
    jag har haft kontakt med familjerätten och ända jag ber att få träffa mina barn gick med på allt. men ändå nu efter 6 månader inget vidare.

    min sambo hotar om jag skulle gå till tingsrätten kommer hon inte tillåta mig träffa barnet mer om hon får behålla vårdnaden.

    Är det någon som har tips eller ett råd jag är helt förvirad och maktlös.

    idag är julafton och önskat att jag kunde bara träffat barnet och sagt god jul.

    tack för eran svar och önskar er en riktigit god jul!

Svar på tråden Har inte rätt till att träffa mina barn?