• Svar på tråden stringbikini
  • Anonym (finatjejen)

    Jo. Bikinis är dyrt. De från berrydog kostade över 1000.

  • Anonym (finatjejen)
    hejpådig03 skrev 2015-03-24 19:16:56 följande:

    [quote=75056517][quote-nick]Anonym (finatjejen) skrev 2015-03-24 05:29:44 följande:[/quote-nick] Jag vet att många tycker så men min man älskar det på mig och så länge han vill att jag har det så kommer jag bära det antar jag 

    behövs fler som dig <3
    Jag har två par olika stringisar som jag använder. De ena köpte jag i en dansaffär och de är väl egentigen vanliga bikinisar fast med string. Sedan har jag ett par som skickats efter från berrydog.com och de är mer vågade. Det krävs mycket pushande för att nära dom.
  • Sthlmskille85
    Anonym (finatjejen) skrev 2015-03-23 15:04:15 följande:

    För att det är fler som tittar och tycker en massa. Fler som säger tråkiga saker.


    Man hade önskat att folk på strand eller vid pool i Sverige bara kan hålla käften istället för att påpeka och tycka en massa om vad en annan människa väljer att bära för plagg.
  • JJSkog
    EmmTrave skrev 2015-04-29 01:25:09 följande:

    Var nån stans köper ni era stringbikinisar å vilken slags modell brukar ni ha? Finns ju både vanliba bikinisar fast me string men oxå pytte små stringisar :)


    Jag har köpt ett par stycken av mina på Nelly.com
    De här två t.ex:
    Svart stringbikini
    Rosa stringbikini

    Verkligen jättenöjd med dem! Och sen har jag ett flertal som är i brazilian-stil

    Tycker, som andra redan skrivit, att många shoppar på nätet är på tok för dyra, t.ex. berrydog som nämndes i tråden. Skulle aldrig betala så mycket för en bikini.
  • Fililuran

    Nä, den bikinin du la upp TS var bara skanky och såg jävligt billig ut. Två trådar där bak är inte snyggt, finns mycket snyggare modeller som jag skulle kunna tänka mig 

  • Anonym (finatjejen)

    Det är väl inte priset som avgör vilken bikini man köper.

  • mammaåten
    Anonym (finatjejen) skrev 2015-05-10 21:20:45 följande:

    Det är väl inte priset som avgör vilken bikini man köper.


    Jo delvis. Alla kanske inte tycker det är värt att lägga flera tusen på bikinis.
  • EmmTrave
    Anonym (finatjejen) skrev 2015-04-29 05:37:51 följande:

    Jag har två par olika stringisar som jag använder. De ena köpte jag i en dansaffär och de är väl egentigen vanliga bikinisar fast med string. Sedan har jag ett par som skickats efter från berrydog.com och de är mer vågade. Det krävs mycket pushande för att nära dom.


    Oj dem på berrydog var ganska vågade:) Vilken modell köpte du? Gillade några fast dem var små men vet inte om jag skulle våga ha nån sån för alla blickar. Fin sol bränna får man säkert dock :)
  • Anonym (finatjejen)
    EmmTrave skrev 2015-05-20 00:01:16 följande:
    Oj dem på berrydog var ganska vågade:) Vilken modell köpte du? Gillade några fast dem var små men vet inte om jag skulle våga ha nån sån för alla blickar. Fin sol bränna får man säkert dock :)
    jag fick dom av min man. se länken nedan. och ja, det tog tid innan jag kände mig lite bekväm i dom. jag skulle aldrig ha dom om han inte var med mig.

    https://www.berrydog.com/thong-bikinis/adjustable-triangle-top-tie-thong-bikini-bottom/#.VVzzyWCJhrR
  • EmmTrave
    Anonym (finatjejen) skrev 2015-05-20 22:53:17 följande:
    jag fick dom av min man. se länken nedan. och ja, det tog tid innan jag kände mig lite bekväm i dom. jag skulle aldrig ha dom om han inte var med mig.

    https://www.berrydog.com/thong-bikinis/adjustable-triangle-top-tie-thong-bikini-bottom/#.VVzzyWCJhrR

    Hade jag oxå tyckt men man vänjer sig väl :)


    Finns det inga sånahär bikinis som inte e stringisar? Gillar dem som är små men vill inte visa hela rumpan då e halvstring finare :P


    www.berrydog.com/thong-bikinis/connected-top-micro-g-string-tie-thong-bikini-ava-print/


     

  • Anonym (finatjejen)
    EmmTrave skrev 2015-05-21 00:24:50 följande:

    Hade jag oxå tyckt men man vänjer sig väl :)

    Finns det inga sånahär bikinis som inte e stringisar? Gillar dem som är små men vill inte visa hela rumpan då e halvstring finare :P

    www.berrydog.com/thong-bikinis/connected-top-micro-g-string-tie-thong-bikini-ava-print/

     


    Precis så är det. När jag fick dom tänkte jag att de kommer jag aldrig ha bland folk men sen vänjer man sig.

    Titta på berrydog. Det finns nog utan string.
  • EmmTrave
    Anonym (finatjejen) skrev 2015-05-21 05:45:02 följande:
    Precis så är det. När jag fick dom tänkte jag att de kommer jag aldrig ha bland folk men sen vänjer man sig.

    Titta på berrydog. Det finns nog utan string.
    Ne ingen som hade liten front :( Då e det bara stringisar eller för "stor". Vet ni någon annan hemsida som säljer liknande bikinisar? :)
  • Anonym (finatjejen)
    EmmTrave skrev 2015-05-22 00:07:54 följande:

    Ne ingen som hade liten front :( Då e det bara stringisar eller för "stor". Vet ni någon annan hemsida som säljer liknande bikinisar? :)


    Nelly.com har fina men inte sån jätte liten front.
  • Anonym (HannaSophia)

    Jag har köpt många små bikini på tangaland24.de och på wickedweasel.com

    Har varit en kanonsommar för att sola och det känns som om riktigt små bikini kom tillbaka stort nu också för oss 30 +

  • Anonym (We)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2018-10-31 22:23:55 följande:

    Jag har köpt många små bikini på tangaland24.de och på wickedweasel.com

    Har varit en kanonsommar för att sola och det känns som om riktigt små bikini kom tillbaka stort nu också för oss 30 +


    Har någon microbikini?
  • Anonym (Angelina)

    Nja, jag tycker att det ofta ser tacky ut. Kunde inte se den som TS länkade, men de som fanns på den sidan såg rätt så billiga ut, och lite som att modellerna på bilderna hade gett sig själva en wedgie. Men ja, det finns väl både bra och dåliga stringbikinis, men majoriteten av dom som länkats i tråden hittills har sett rätt så skabbiga ut.
    Sen är jag inget fan av att ligga och pressa i solen och ge mig själv hudcancer, så det kanske är en bidragande faktor. Har liksom inget större praktiskt behov av att ha en pytteliten bikini.

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (We) skrev 2018-11-15 23:03:40 följande:

    Har någon microbikini?


    Yes, micro, string, brazilian och vanlig både på bikini och baddräkter. I ett antal basfärger så jag kan mixa och matcha efter humör. Hur bra som helst!
  • wood
    Anonym (HannaSophia) skrev 2018-11-17 13:21:21 följande:

    Yes, micro, string, brazilian och vanlig både på bikini och baddräkter. I ett antal basfärger så jag kan mixa och matcha efter humör. Hur bra som helst!


    Du är med andra slätrakad?
  • Anonym (HannaSophia)
    wood skrev 2018-11-17 13:42:12 följande:

    Du är med andra slätrakad?


    Du är på rätt spår - jag vaxar allt ca en gång per månad året om. Inte snyggt med spretigt lurv ur en micro bikini tycker jag.
Svar på tråden stringbikini