• Nydahl

    3:e barnet bf september

    Någon som vill samlas här ? Hittade ingen tråd för tredje i september, har bf 5/6 september :)

  • Svar på tråden 3:e barnet bf september
  • mami0912

    Hej hej.

    Jag hoppar in här. Plussade idag och bf runt 12/9. Jag har två döttrar sen tidigare, födda 09 och 12. Hur gamla är dina barn?

  • Nydahl

    Hej :) jag har två söner som är födda -06 och -09 :) känns lite märkligt att vara gravid igen är ju ganska länge sedan sist ! Hur känner du dej ?

  • mami0912

    [quote=74620442][quote-nick]Nydahl skrev 2015-01-04 15:45:25 följande:[/quote-nick]

    Hej :) jag har två söner som är födda -06 och -09 :) känns lite märkligt att vara gravid igen är ju ganska länge sedan sist ! Hur känner du dej ?

    [/

    Kul med en liten "sladdis"

    Jo jag mår bra, spända och svullna bröst, illamående som jag känner varje morgon, hård i magen, molvärk till och från.

    Har känt sen förra helgen att jag borde vara gravid

    Själv då? :)

  • Nydahl

    Ja de blir mysigt, molvärk till och från, lite bättre lukt, lite trötthet och lite spända bröst dok mest på kvällen. Jag är nyfiken på om magen kommer tidigare denna gången :)

  • Alsa2010

    Jag hoppar gärna med här om man får? Plussade i fredags efter ett negativt test i måndags, fick missfall för två månader sedan så är lite nervös men väldigt glad.. Har en kille född 2011 och en tjej född 2013.

    Är det bara jag som har så himla mycket starkare symptom denna graviditet? Har dom två tidigare graviditeterna inte känt något alls och nu mår jag både illa och har mycket molvärk/växtvärk..

  • mami0912
    Alsa2010 skrev 2015-01-11 15:38:32 följande:

    Jag hoppar gärna med här om man får? Plussade i fredags efter ett negativt test i måndags, fick missfall för två månader sedan så är lite nervös men väldigt glad.. Har en kille född 2011 och en tjej född 2013.

    Är det bara jag som har så himla mycket starkare symptom denna graviditet? Har dom två tidigare graviditeterna inte känt något alls och nu mår jag både illa och har mycket molvärk/växtvärk..


    Här har du en till som har mer symptom. Jag har mer molvärk denna gången men vet inte om det beror på att det är tredje graviditeten?

    Hur långt gången är du? :)
  • Alsa2010
    mami0912 skrev 2015-01-11 16:40:03 följande:
    Här har du en till som har mer symptom. Jag har mer molvärk denna gången men vet inte om det beror på att det är tredje graviditeten?

    Hur långt gången är du? :)
    Ja det är väl säkert så, kroppen känner igen vad som är på gång ?? Jag är ju som sagt nyplussad, hade äl någon gång mellan jul- och nyårsafton så borde väl va v. 3 eller 4 va?

    Hur långt gångna är ni själva (står kanske tidigare i tråden)? Har ni berättat för någon än? Jag vill så gärna berätta men ska försöka hålla mig så länge de går fram till v 12 tänkte jag..
Svar på tråden 3:e barnet bf september