• Anonym (Linjeögon??)

    *BILD* svagt pos eller neg? hjälp!

    Jag är på BIM -3. Jag kan svära på att jag ser ett svagt streck, men jag vill så gärna att jag kanske inbillar mig! Snälla hjälp mig med era objektiva ögon. Är testet positivt??

  • Svar på tråden *BILD* svagt pos eller neg? hjälp!
  • Anonym (Ts)
    ssa123 skrev 2015-01-25 09:42:33 följande:

    På bild två är det tydligt tycker jag. Grattis!


    Tack!!!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Plus) skrev 2015-01-25 09:59:19 följande:

    Plus tycker jag! Fick likadant test, om inte svagare, och är nu i v 10 :) Grattis! Ta ett digitalt så får du nog gravid 1-2 veckor


    Tack!! ska fixa ett digitalt! Grattis till dig med!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Gravid) skrev 2015-01-25 10:07:28 följande:

    Såhär svagt var mitt på BIM-1.. Och det visade sig stämma! Sitter här i v 18 nu! Så jag tror definitivt att det är pluss! :) phpUbQ5h541180.jpg


    Ja det syns ju fast det är svagt! Skönt att höra att det kan gå bra :) grattis till graviditeten!
  • Anonym (Ts)

    Tycker att det syns tydligare nu när det har torkat. Hoppas den stannar kvar!

  • carolinheiner
    Anonym (Ts) skrev 2015-01-27 09:44:27 följande:

    phpKvyTyN59395.jpg


    Mkt pos men ta ett digitalt också.. Man vet aldrig om de kan va någe fel. Men hrattis ändå :)
  • Anonym (Ts)

    Det kan väl va nåt fel även om jag tar ett digitalt test? Jag är gravid just nu, men kan förstås få mf.

  • carolinheiner
    Anonym (Ts) skrev 2015-01-27 15:05:59 följande:

    Det kan väl va nåt fel även om jag tar ett digitalt test? Jag är gravid just nu, men kan förstås få mf.


    Nu menar ja fel på testet inte dig. Ja hoppas verkligen inte att du får mf utan får behålla detta :) grattis ännu en gång :)
  • Anonym (Linjeögon??)
    carolinheiner skrev 2015-01-27 16:25:07 följande:

    Nu menar ja fel på testet inte dig. Ja hoppas verkligen inte att du får mf utan får behålla detta :) grattis ännu en gång :)


    Tack! Jag tror inte att det är fel på testet eftersom jag tagit flera. Det blir ju inte två streck om man inte är gravid :)
  • Anonym (Linjeögon??)
    ssa123 skrev 2015-01-27 18:30:55 följande:

    Men är ju knappast fel på två olika test heller! Klart du är gravid! Grattis igen!


    Tack! Jag tror också att jag är gravid! Så spännande och roligt
Svar på tråden *BILD* svagt pos eller neg? hjälp!