• Anonym (Förbannad)

    För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet

    Jag har ett problem som de flesta skulle kalla "lyxproblem" och höja ögonbrynen åt, men det börjar bli riktigt frustrerande!

    Jag och min sambo har varit tillsammans i över 2 år och har alltid haft väldigt bra sex, jag gillar verkligen sex och tycker att vi fungerar bra. I början (naturligtvis) var vi nykära och kåta i princip hela tiden och hade sex flera gånger om dagen.

    Nu har vi sex flera gånger i veckan men för min kille är det inte bra nog. Han är kåt KONSTANT och vill ha sex HELA tiden. Han blir skitsur om jag säger att jag inte har lust sådär på kommando. Jag vaknar ofta av att han är hård och gnider sig mot min rumpa. Han klagar och gnäller alltid på att jag aldrig tar initiativet, men det hinner jag aldrig! Han visar aldrig någon ömhet utan tar fram sin kuk för att "visa" mig den hela tiden i hopp om att jag ska vilja ligga. Allt han pratar om slutar i princip alltid med att han vill ha sex.

    Jag vill ha mer ömhet och kryper gärna tätt intill på morgonen för Kramer och hos, men han vill alltid att det ska leda till sex.

    Har börjat få ångest när han närmar sig för jag vet att han vill smeka för att få ligga och jag orkar inte bråka mer om det. Min sexlust bara minskar när det är såhär. Han tar VARJE tillfälle att påpeka att jag inte släpper till så ofta han vill.

    Vi kan ha sex på morgonen ibland och två timmar senare har han stånd igen och frågar om jag vill suga av honom.

    Jag har börjat känna mig som ett sexobjekt. Han ger mig aldrig komplimanger för mina inte egenskaper utan brukar bara ge komplimanger i stil med "dina tuttar är så jävla sexiga!" eller "fan vad jag är tänd på din mun nu!"

    Har försökt ta upp detta med honom men det är fan lönlöst. Han försökte t.om ligga med mig en dag efter att en släkting till mig gått bort i början av månaden.

    Vad fan ska jag göra??

  • Svar på tråden För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet
  • Anonym (va fan)

    Låter helt otroligt att gå runt och visa kuken i hopp om att egga upp dig

  • Ramborg
    Anonym (va fan) skrev 2015-01-27 07:05:03 följande:

    Låter helt otroligt att gå runt och visa kuken i hopp om att egga upp dig


    Ja, eller hur! Otroligt avtändande alltihop.

    TS, var noga med att du inte får ont. Man kan få vestibulit av att ligga när man inte är kåt. Och det är inte så lätt att bli av med.
    42.
  • Anonym (den enes dröm...)

    ...den andres verklighet.

    Hur det än är så är man oftast två om det mesta i en relation. Förstår båda sidorna av det...men hade väldigt svårt att förstå varför jag inte fick svar. Bra att du tar upp det, frågan är när och hur du gör det för att nå fram och få din partner att förstå dina tankar kring det hela. Gissar att din partner är rätt frustrerad på sitt sätt och du på ditt. Er "vana" har varit hög tillsammans...det är den inte längre på samma sätt. Du önskar något annat, du är i en annan fas...din partner är kvar där NI var. Varför känner du som du känner? Vad tror du gör att du önskar annat? Har du önskat det sedan länge, men tänkt att det löser sig senare? Försök förklara hur du känner för honom när du känner du kan ge svaren din partner behöver. Blir enklare att förklara om du vet hur du vill/önskar ha det tillsammans med din partner. En kompromiss eventuellt?

  • Anonym (Stick)

    Dra.... Det blir inte bättre. Bygg inte upp nån ångest. Som nån tidigare skriver, du kan drabbas i längden av detta. Pys...

  • Inteutanproblem
    Anonym (den enes dröm...) skrev 2015-01-27 07:41:51 följande:

    ...den andres verklighet.

    Hur det än är så är man oftast två om det mesta i en relation. Förstår båda sidorna av det...men hade väldigt svårt att förstå varför jag inte fick svar. Bra att du tar upp det, frågan är när och hur du gör det för att nå fram och få din partner att förstå dina tankar kring det hela. Gissar att din partner är rätt frustrerad på sitt sätt och du på ditt. Er "vana" har varit hög tillsammans...det är den inte längre på samma sätt. Du önskar något annat, du är i en annan fas...din partner är kvar där NI var. Varför känner du som du känner? Vad tror du gör att du önskar annat? Har du önskat det sedan länge, men tänkt att det löser sig senare? Försök förklara hur du känner för honom när du känner du kan ge svaren din partner behöver. Blir enklare att förklara om du vet hur du vill/önskar ha det tillsammans med din partner. En kompromiss eventuellt?


    Problemet som jag har upplevt det är att det går inte att kompromissa om en sån här sak. Speciellt inte om den som har extremt hög sexdrift inte klarar av att hålla sina känslor under kontroll när denne får ett nej. TS önskningar om förspel och den typ av sex HON tänder på har inte fått nått gehör det heller, utan killen vill köra sin grej på sina villkor och har uttryckt sig respektlöst mot TS när han gått med på att ha förspel (alltså bara där ska man ju dra egentligen...). Jag har själv varit tillsammans med en sån här kille, dom är stora egoister i sin sexualitet och begriper inte vad det är man försöker tala om för dom i hur man känner och vad man själv vill. Det spelar ingen roll hur man än försöker lägga fram det, för självinsikt existerar inte hos dom. Utan den som äger alla "problemen" är den som säger nej till sex, det är så dom tänker och upplever situationen. Deras sexdrift är alldeles för hög, och har en allt för stort emotionellt inflytande över dom. I TS killes fall (precis som hos mitt ex) tar sexdriften tillslut över hela livet och blir det enda livet och tankarna kretsar kring.... Dom har sex FLERA gånger i veckan, ÄNDÅ beter sig killen som om han aldrig "får" sex. Vilket i sin tur stöter bort TS egen lust då sex sakta men säkert förvandlas till ett krav och en aktivitet laddad med ångest. Det skriker missbrukar problem om TS kille, och så länge killen inte själv upplever att hans EGET beteende och sin extrema sexdrift som problematiskt kommer han aldrig anse något annat än att det är den andre som det är fel på. Därför går det inte att kompromissa.
  • Anonym (den enes dröm...)
    Inteutanproblem skrev 2015-01-27 08:36:04 följande:
    Problemet som jag har upplevt det är att det går inte att kompromissa om en sån här sak. Speciellt inte om den som har extremt hög sexdrift inte klarar av att hålla sina känslor under kontroll när denne får ett nej. TS önskningar om förspel och den typ av sex HON tänder på har inte fått nått gehör det heller, utan killen vill köra sin grej på sina villkor och har uttryckt sig respektlöst mot TS när han gått med på att ha förspel (alltså bara där ska man ju dra egentligen...). Jag har själv varit tillsammans med en sån här kille, dom är stora egoister i sin sexualitet och begriper inte vad det är man försöker tala om för dom i hur man känner och vad man själv vill. Det spelar ingen roll hur man än försöker lägga fram det, för självinsikt existerar inte hos dom. Utan den som äger alla "problemen" är den som säger nej till sex, det är så dom tänker och upplever situationen. Deras sexdrift är alldeles för hög, och har en allt för stort emotionellt inflytande över dom. I TS killes fall (precis som hos mitt ex) tar sexdriften tillslut över hela livet och blir det enda livet och tankarna kretsar kring.... Dom har sex FLERA gånger i veckan, ÄNDÅ beter sig killen som om han aldrig "får" sex. Vilket i sin tur stöter bort TS egen lust då sex sakta men säkert förvandlas till ett krav och en aktivitet laddad med ångest. Det skriker missbrukar problem om TS kille, och så länge killen inte själv upplever att hans EGET beteende och sin extrema sexdrift som problematiskt kommer han aldrig anse något annat än att det är den andre som det är fel på. Därför går det inte att kompromissa.
    Jag håller med i det mesta du skriver...har dock en erfarenhet av att vara den med mer lust utan att förstå och eller få svar på varför vi inte hade mer intimitet. Jag var däremot medveten om att vi var två i relationen med olika bakgrund, erfarenheter och tyckanden och tänkanden. Inte alla som har med sig den empatiförmågan. Vi är olika, precis som varje relation har sina olika sätt att hantera uppkomna situationer...eller inte hantera dem. Oavsett om man är den med mer lust eller den med mindre lust/annan lust har alla i relationen ett ansvar att ta. Oavsett sexfrekvens, så lämnar man något när det inte är och blir som det har varit. Förändringar och olika faser/skiftningar är olika lätta att acceptera och lära sig att förhålla sig till.
  • Anonym (Urk)
    Anonym (Förbannad) skrev 2015-01-26 19:57:04 följande:
    Ja! Ibland känns det som att han inte kan kontrollera det. Han "MÅSTE" bara dra ett sexskämt eller "MÅSTE" bara säga hur sexig jag är....


    Jag vet precis vad du går igenom. Jag levde med en sådan man i 4 år, sedan stod jag inte ut längre. Det spelade ingen roll hur pedagogiskt jag än försökte förklara att närhet och ömhet är av samma vikt för mig som sex är för honom och att vi därför måste bejaka allt detta i vår relation. Han fattade helt enkelt inte.
    Till slut var jag så äcklad av blotta åsynen av honom att jag inte kunde vara kvar.


    Så mitt råd är att du lämnar skutan innan det är för sent. För hans beteende kommer obönhörligen sätta spår i dig.

  • Anonym (Urk)
    Anonym (Förbannad) skrev 2015-01-26 21:59:36 följande:
    Du skrev precis så jag känner. Mina behov är aldrig i fokus. Jag har faktiskt berättar vad jag gillar och går igång på flera gånger, men det utövar vi aldrig. Han gillar att göra det rough, och vi har nog aldrig haft sex "mjukt" och "intimt". Han berättar att han vill ha det i alla rum i lägenheten, på vilket sätt och det slutar oftast med att jag ska suga honom. Han gillar att se mig kväljas. Han har en ganska hård syn på sex.

    Jag har berättat att vi kan göra det rough ibland, men att jag samtidigt gillar långa förspel så man hinner längta och bli sådär upphetsad så man knappt kan bärga sig.

    Och även den biten känner jag igen allt för väl.
    Lämna....

  • Anonym (Urk)

    Varje gång du går med på att ha sex mot din egen vilja så våldför du dig på din själ. Till slut kommer den vara söndertrasad.


    Det är som en krossad vas - den går limma ihop igen men spåren kommer alltid finnas där.

  • Anonym (Lämna)

    Din kille är otroligt respektlös och jag är rädd att han kommer krossa din sexualitet om du inte lämnar honom.

    Jag har varit i ungefär din situation med en kille som totalt tog död på min sexualitet. Sex blev något äckligt, så vill man inte ha det.

    Jag skulle tro att han är helt porrskadad, har intimitetsproblem och är mest troligt sexberoende, kika här: www.svd.se/nyheter/idagsidan/sex-och-relationer/intimitetsradsla-ligger-bakom_259319.svd

    dbksverige.se

Svar på tråden För min kille kretsar ALLT kring sex oavbrutet