• Domino

    Chefen på toan

    Prata med chefen om det under utvecklingssamtalet. Chefer gillar ärlighet......

  • Domino
    Dr Börje skrev 2015-01-27 08:43:56 följande:
    Jag tror också att det här är rätt tillvägagångssätt. Föreslå också att ni skall sätta mätetal på det här så att ni vid nästa utvecklingssamtal kan avgöra om du har uppnått målen och utvecklat dig i den här frågan. Exempelvis att göra det här ett visst antal gånger per månad, tidsomfattningen per gång i genomsnitt samt antalet "kiss-träffar" på din klitoris. 
    Precis. Tror t om att det finns en viss kisstabell man kan gå efter får att se framstegen. Jag tror det även är uträknat hur mycket man kan gå upp i löneförhöjning ju mer chefer man får med sig in på toaletten. En jobbarkompis sa att om man lyckas få in en arg chef på toan, t ex om man störde han på hans lunch eller innan den så får man 100 kr, - skatt dvs, men det kanske finns nån sanning bakom det eller inte, annars hör med facket. Men som allt annat på jobbet så handlar det om att "ge och ta"-situtation och det gäller även chefer, om det är en bra chef dvs. En bra chef måste ibland, vad ska man säga......"lägga näsan i blöt" eller "ha sitt på det torra"  ibland för att arbetare ska må bra och för att arbetarna/en ska prestera till det yttersta på jobbet.
  • Domino

    Jag nämnde sist för chefen på utvecklingssamtalet att jag tände på Hello Kitty, Oparfymerade våtservetter och strömavbrott och chefen bara stirrade på mig, så jag kan tänka mig att han tände på samma sak. Men som sagt ärlighet vara längst och jag jobbar nu helt själv på helgen och jag behöver inte ha några mer utvecklingssamtal, sa chefen. Jag har uppfyller alla kriterier och det känns skönt att veta.  

Svar på tråden Chefen på toan