• Anonym (Jobbigt nu)

    Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

    Happ.

    Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

    Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

    Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

    På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

    Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

    Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

    Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

    Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

    Tacksam för svar!

    Kram från mig

  • Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • ÄngDal
    Anonym (Magistern) skrev 2015-04-01 14:14:53 följande:

    Det är en framgång för hela forumet när folk reagerar mot denna sjuka tråd med den otrogna homosexuella TS.
    Hon och andra ljusskygga får krypa tillbaka under sin sten och skapa slutna grupper.

    Det är nog dags för FL att stänga ner hela avdelningen med sex och samlevnad, det är för mycket sjukt i denna.


    TS är varken otrogen eller homosexuell, däremot underbar och härlig.
  • Kakmonstret

    Men hallå?! Här har jag givit upp hoppet om att få läsa mer om er resa...vad skådar då plötsligt mitt norra öga...(en sluten grupp för de intresserade) ????????....jag knackar på dörren in till gruppen och ber högst vänligt om att bli insläppt till detta fantastiska sällskap ????????...

  • Lantisar

    Hej! Vill gärna vara med i er grupp. Har följt tråden från ts första inlägg med spänning. Hoppad på att bli insläppt. ????

  • Anonym (Trådstartaren)

    Jag lägger till fler i gruppen imorgon. Har 30 mils bilresa framför mig och kommer inte åt att lägga till via mobilen. Har ingen sådan där smartphone..

  • Anonym (karinsliv)

    Har följt men ej kommenterat något tidigare.. Har ansökt :) 

  • Gammax

    Hej Trådskaparen,
    jag har också följt din tråd med stort intresse sedan du började skriva. Vill väldigt gärna fortsätta läsa.

  • Anonym (lycka till)

    en falsk TS igen skönt att det finns en sluten tråd

  • Anonym ((Trådstartaren))

    Hej alla!

    Hoppas någon hänger kvar här.

    Ni som följde med i den slutna tråden minns kanske att det sista jag skrev att vi kysstes. Nu några år senare minns jag inte varför jag skrev så. Kanske för att behålla intresset hos er. Men detta var inte sanning. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta!! Det var dock otroligt laddat mellan oss. Jag fick erbjudande om en annan tjänst som tillförordnad chef inom företaget och har således varit tjänstledig ett bra tag. Är sedan några månader tillbaka på min ordinarie tjänst och tillbaka med henne. Under tiden jag varit borta har jag nästan inte alls tänkt på henne. Vi har setts någon gång under tiden men då har jag inte känt så mycket. Men så fort jag klev innanför dörren här igen blommade alla känslorna upp! Jag vill ha henne.

    Tyvärr verkar hon inte alls känna detsamma längre. Just nu känner jag inga vibbar alls från henne. Dessutom verkar det som att vi båda undviker varandra.

    Dessutom är det en yngre kille på jobbet som visar intresse för mig. Detta är ganska uppenbart och flera kollegor har påpekat att han nog är lite kär i mig.

    Något tips om hur jag kan få hennes intresse tillbaka? Bjuda ut på lunch är inte genomförbart då vi är en sammansvetsad arbetsgrupp så frågar man en måste man fråga alla.

    Hon har varit iväg på kurs sedan i onsdags och det är så trist på jobbet utan henne :(

    Oavsett om hon är intresserad eller inte så vill jag ha något fint att titta på :)

    Kan tillägga att jag av oklar anledning fick mitt förra konto på fl spärrat!

  • Anonym (jojo)

    Vad bra att du skrev igen, och starkt av dig att vara ärlig! Jag var inte med i den slutna tråden tyvärr, vill du göra en uppdatering om hur er relation var innan du blev tjänstledig, så kanske vi kan komma med några reflektioner eller förslag till dig? Lycka till hur du än gör!

  • Anonym ((Trådstartaren))

    Jojo min gamla vän! Skönt att se att du är kvar! Det gör mig otroligt glad :)

    Tack för att du tog dig tid att svara.

    Jag minns inte riktigt hur det var när jag slutade. Vi var ju ute och drack vin och det var väl där allt spårade med denna tråden. Vi flörtade något otroligt och komplimangerna haglade tätt. Men inget hände, mer än så. Hon har varit hemma hos mig och ätit lunch under semestern och jag har hälsat på henne någon gång. Fick ju äntligen se den där omtalade konstsamlingen.

    Upplevde verkligen ett starkt intresse från hennes sida innan jag gick. Nu när jag kommit tillbaka har kontoret byggts om och alla har fått egna rum. Så vi ses ju inte lika ofta längre. Behöver jag fråga något är det mer logiskt att jag söker upp kollegan i rummet jämte än hennes flera dörrar bort.

    Hon sa till mig för några veckor sedan att jag klädde bra i mina byxor. Detta när hon gick bakom mig. Just de här byxorna framhäver min bakdel en hel del så det var uppenbart att hon tittat på min rumpa.

    Längtar tills måndag när jag får se henne igen. Har hon varit intresserad innan kan hon bli det igen. Eller?

    Just nu har vi liksom inga privata samtal oss emellan. Tänker försöka visa mitt intresse igen och hoppas att hon nappar.

  • Anonym (nu får det vara nog!)
    Anonym ((Trådstartaren)) skrev 2017-03-10 10:42:19 följande:

    Hej alla!

    Hoppas någon hänger kvar här.

    Ni som följde med i den slutna tråden minns kanske att det sista jag skrev att vi kysstes. Nu några år senare minns jag inte varför jag skrev så. Kanske för att behålla intresset hos er. Men detta var inte sanning. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta!! Det var dock otroligt laddat mellan oss. Jag fick erbjudande om en annan tjänst som tillförordnad chef inom företaget och har således varit tjänstledig ett bra tag. Är sedan några månader tillbaka på min ordinarie tjänst och tillbaka med henne. Under tiden jag varit borta har jag nästan inte alls tänkt på henne. Vi har setts någon gång under tiden men då har jag inte känt så mycket. Men så fort jag klev innanför dörren här igen blommade alla känslorna upp! Jag vill ha henne.

    Tyvärr verkar hon inte alls känna detsamma längre. Just nu känner jag inga vibbar alls från henne. Dessutom verkar det som att vi båda undviker varandra.

    Dessutom är det en yngre kille på jobbet som visar intresse för mig. Detta är ganska uppenbart och flera kollegor har påpekat att han nog är lite kär i mig.

    Något tips om hur jag kan få hennes intresse tillbaka? Bjuda ut på lunch är inte genomförbart då vi är en sammansvetsad arbetsgrupp så frågar man en måste man fråga alla.

    Hon har varit iväg på kurs sedan i onsdags och det är så trist på jobbet utan henne :(

    Oavsett om hon är intresserad eller inte så vill jag ha något fint att titta på :)

    Kan tillägga att jag av oklar anledning fick mitt förra konto på fl spärrat!


    Du fick ditt förra konto spärrat pga av att du blev för vulgär! Du skrev öppet att du fingerpullade den gamla tanten. I den slutna gruppen som du hade så klagade du på hennes sladdriga fitta.
    Vet hut säger jag till dig!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...