• Anonym (Skenis :))

    Alla skengravida!

    Hej!

    Tänkte att alla vi skengravida (förhoppningsvis snart gravida) kunde dela lite tankar osv här :)

    Vad är era symptom?

    Jag har illamående,ont i brösten,trög o gasig i magen,huvudvärk,yr,känslig i humöret och ont i svanken o mol värk samt kissar jämt!

    Välkomna!

  • Svar på tråden Alla skengravida!
  • Anonym (Siph)

    Hahaha ja vi har haft rätt skoj åt det där :)

    Nej det är samma här, sist bara visste jag att jag var gravid. Nu har jag banne mig ingen aning.

    Nej jag har inte testat än, beställde hem från testlagret så dom borde komma imorgon.

    Hur ska du göra då, ska du vänta till bim innan du testar igen?

  • Anonym (Hoppas!)

    BIM +4 dagar. Var tänkt att jag skulle köpa ett test idag, men då var dom slut. 
    Tar det lite som ett tecken och väntar dom 10 dagarna det är kvar innan posten kommer med mina test från nätet.. Har ännu mer symptom nu, aldrig någonsin har lakrits smakat så gott, idag har jag t.o.m rytit i åt femåringen, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.. Är helt sjukt trött, och det drar och spänner i livmodern.. Fick idag en skalle på tutten av femåringen och höll på att börja grina av smärta, NÅT lurt är det alltså!

  • Anonym (Skenis :))
    Anonym (Siph) skrev 2015-02-08 16:04:41 följande:

    Hahaha ja vi har haft rätt skoj åt det där :)

    Nej det är samma här, sist bara visste jag att jag var gravid. Nu har jag banne mig ingen aning.

    Nej jag har inte testat än, beställde hem från testlagret så dom borde komma imorgon.

    Hur ska du göra då, ska du vänta till bim innan du testar igen?


    Ja jag skiter i detta nu. Så trött på alla minus osv.

    Det blir om det blir annars blir det inte :P

    Håller tummarna för dig!
    Anonym (Hoppas!) skrev 2015-02-08 19:31:37 följande:

    BIM +4 dagar. Var tänkt att jag skulle köpa ett test idag, men då var dom slut. 

    Tar det lite som ett tecken och väntar dom 10 dagarna det är kvar innan posten kommer med mina test från nätet.. Har ännu mer symptom nu, aldrig någonsin har lakrits smakat så gott, idag har jag t.o.m rytit i åt femåringen, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.. Är helt sjukt trött, och det drar och spänner i livmodern.. Fick idag en skalle på tutten av femåringen och höll på att börja grina av smärta, NÅT lurt är det alltså!


    Spännande! Jag skulle aldrig kunna hålla mig från att köpa ett test i veckan :) håller tummarna!
  • Anonym (Siph)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2015-02-08 19:31:37 följande:

    BIM +4 dagar. Var tänkt att jag skulle köpa ett test idag, men då var dom slut. 
    Tar det lite som ett tecken och väntar dom 10 dagarna det är kvar innan posten kommer med mina test från nätet.. Har ännu mer symptom nu, aldrig någonsin har lakrits smakat så gott, idag har jag t.o.m rytit i åt femåringen, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.. Är helt sjukt trött, och det drar och spänner i livmodern.. Fick idag en skalle på tutten av femåringen och höll på att börja grina av smärta, NÅT lurt är det allts å!


    Wow, då håller vi tummarna! spännande :D
  • Anonym (Siph)

    jag gjorde ett test idag, och tycker mig ana en "skugga" men jag vet inte. 
    Det är antagligen bara en inbillning och förmodligen för tidigt att testa. men som sagt tyckte mig se nååågonting där.

  • Anonym (Skenis :))
    Anonym (Siph) skrev 2015-02-08 16:04:41 följande:

    Hahaha ja vi har haft rätt skoj åt det där :)

    Nej det är samma här, sist bara visste jag att jag var gravid. Nu har jag banne mig ingen aning.

    Nej jag har inte testat än, beställde hem från testlagret så dom borde komma imorgon.

    Hur ska du göra då, ska du vänta till bim innan du testar igen?


    Ja jag skiter i detta nu. Så trött på alla minus osv.

    Det blir om det blir annars blir det inte :P

    Håller tummarna för dig!
    Anonym (Hoppas!) skrev 2015-02-08 19:31:37 följande:

    BIM +4 dagar. Var tänkt att jag skulle köpa ett test idag, men då var dom slut. 

    Tar det lite som ett tecken och väntar dom 10 dagarna det är kvar innan posten kommer med mina test från nätet.. Har ännu mer symptom nu, aldrig någonsin har lakrits smakat så gott, idag har jag t.o.m rytit i åt femåringen, vilket jag VÄLDIGT sällan gör.. Är helt sjukt trött, och det drar och spänner i livmodern.. Fick idag en skalle på tutten av femåringen och höll på att börja grina av smärta, NÅT lurt är det alltså!


    Spännande! Jag skulle aldrig kunna hålla mig från att köpa ett test i veckan :) håller tummarna!
  • Anonym (Skenis :))

    Oj råkade bli dubbelt :)

    Åhh en skugga är ju alltid nått :)

    Hoppas hoppas nu då :)

  • Anonym (Siph)
    Anonym (Skenis :)) skrev 2015-02-08 21:26:49 följande:

    Oj råkade bli dubbelt :)

    Åhh en skugga är ju alltid nått :)

    Hoppas hoppas nu då :)


    hehe visst är det det, fast förmodligen kan vi nog kalla denna skugga för M's inbillning :P men åååh jag hoppas så innerligt att det är ett faktiskt streck. Ska ta ett nytt test i slutet av nästa vecka. Hoppas hoppas!! :D
  • Anonym (Hoppas!)

    Näe, det var en skenis igen.. Nu kom den där himla mensen :(

Svar på tråden Alla skengravida!