• Lorainz

    BIM Mars 2015

    Elyssa81 skrev 2015-02-21 09:03:05 följande:

    Det verkar som att ÄL kan vara på gång snart och nu har hela familjen magsjuka. Fy vad segt. Svårt att tro att det blir ngt sex den här helgen :(. Så surt!


    Åh vad surt! :( Krya på er! 
  • Lorainz
    karolinak skrev 2015-02-22 21:18:36 följande:

    Plussade lite oväntat på bim+3 idag så jag får hoppa ut ur denna gruppen och hålla tummarna att lillen stannar kvar och att ni plussar i mars!! <3


    Oj vad kul! Ett stort grattis till dig! :)
  • Lorainz
    Vattenglaset skrev 2015-02-25 17:30:40 följande:

    Det är så himla bra att bolla med er goa töser!

    Hade värdens mensvärk i gårkväll och i dag på morgonen. Men ingen mens.. Hittade lite rosa/bruna flytningar mitt på dagen idag som har försvunnit nu.. ont i ryggslutet hela tiden tycker jag..

    Kan det vara nidblödning?

    ÄL +7

    BIM -7


    Tycker också att det låter som nidblödning! Bara att hålla tummarna Skrattande
  • Lorainz
    Metalizer skrev 2015-02-27 08:16:38 följande:

    Bim-4, svagt, men nog är det där (sen är det himla svårt att fota testet )


    Åh, grattis! Ser definitivt två streck :)
  • Lorainz

    Verkade som att min ÄL kom några dagar tidigare den här månaden, och några dagar efter ÄL började jag känna stickningar runt äggstockarna.
    Igårkväll började det istället att sticka/dra i livmodertrakten, och mina bröst har börjat ömma och kännas tyngre. Är alldeles för tidigt för att försöka dra någon slutsats av det, men en liten gnista av hopp har iallafall tänts! :) 

  • Lorainz
    90lindah skrev 2015-03-03 07:08:19 följande:

    Ja det tog sig ????


    Åh grattis! Så kul nu när det börjar komma plus i tråden! Skrattande
    Är så otålig nu, vill så gärna testa men det är fortfarande alldeles för tidigt.. åh! :)
  • Lorainz
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:52:31 följande:

    Kan nån se bilden förrästen? Jag kunde cisst inte se den...provar att lägga till den igen..


    Jag tycker mig se två streck! Vågar nästan säga grattis, men vänta några dagar och testa igen Skrattande
  • Lorainz

    Grattis till alla plus!

    Hade ÄL för 1 vecka sedan och har nu börjat få mensvärk från och till, men är alldeles för tidigt för mens.. Hoppas att detta är ett bra tecken! :)

  • Lorainz
    tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:41:38 följande:

    Nån mer än jag som är sugen på att skriva in allas plus på bim listan? Så man får en översikt tänkte jag. Sitter dock inte vid en dator själv så jag kan inte göra det.


    Jag kan lägga till alla plus längst upp på sidan senare när jag har tillgång till dator etc! 
  • Lorainz

    Så tjejer, tänkte att jag kan börja lägga upp alla plus i tråden nu! Innan jag lägger till det som tilläggskommentar vill jag bara kolla så jag inte missat någon som plussat redan?


    PlusPlus-listaPlus
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3 

    Någon som ska läggas till på listan? :)
  • Lorainz

    Hm fick igår en rosa flytning, rätt så exakt en vecka efter ägglossning... kan detta ha varit en liten nidblödning tro? ;)

  • Lorainz

    Testade igår och såg en skugga utav ett plus, men knappt synligt. Testade idag igen (hallå testmissbrukare..) och strecket var definitivt tydligare! Fortfarande för svagt för att jag ska lita på att det är ett plus, men att det fanns en liten stegring gjorde mig otroligt hoppfull! Känns som att det kommer bli ett plus för mig med denhär månaden Skrattande

  • Lorainz
    pepparkakan skrev 2015-03-06 16:46:28 följande:

    Grattis till alla plus! Känns som att det är ovanligt många i den här tråden? Hoppas det kommer fler snart, själv ska jag testa på söndag :) Har en del symtom, ont i brösten och molvärk/stickningar sedan mer än en vecka tillbaks, men det kan ju lika gärna vara mens på G. Men hoppet är det sista som överger en. 


    Håller med! Känns verkligen som att det är ovanligt många plus denhär månaden! Bara några dagar in i Mars än så länge ju.. Vi håller tummarna på att det håller i sig och att plussen fortsätter att strömma in! :)
  • Lorainz
    lotie skrev 2015-03-07 10:37:37 följande:

    Helt galet vad plus=) Stort Grattis alla vad underbart!
    Jag går runt och är helt lycklig för jag äntligen haft ägglossning på ultraljud, sticka och värk och vi fick till det både torsdag och fredagkväll=)
    Tänker vara lycklig till mensen kommer och leva på hoppet att denna månaden har vi äntligen en chans!
    Om en vecka tidigast borde jag känna av nåt om det tsgit sig sen får vi se om jag kan hålla mig eller kommer testa som en galning=)


    Tack Skrattande

    Håller tummarna för dig, det verkar ju som att dethär är en månad då alla plussar helt plötsligt! Jag försökte också hålla mig från att testa, men var helt omöjligt när man började känna eventuella symptom! ;)
  • Lorainz
    Baby2014 skrev 2015-03-08 12:45:08 följande:

    Grattis till alla plus! Vad många som testat positivt.
    imorgon är BIM för mig, än så länge har jag inte fått spottings som jag brukar få innan. Har lite värk i livmodern, kan lika gärna vara mens.


    Bara att hålla tummarna Skrattande
  • Lorainz
    Elyssa81 skrev 2015-03-08 13:38:47 följande:

    Fick detta resultat med eftermiddags-kiss.


    Grattis!! Skrattande
Svar på tråden BIM Mars 2015