• Svar på tråden Bim denna veckan
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-24 10:17:25 följande:

    Bruna flytningar här med :/ dags att börja om igen verkar det som... Såå tråkigt :( Nästa månad är jag bortrest, möjligen hinner vi mysa en gång haha, sambon kommer hem natten till äl och jag åker utomlands samma morgon... Så blir nog o satsa på maj :) Hur länge har ni försökt nu? Du vet ju att du kan bli gravid så du får nog ge det lite tid bara :) Det komer när du minst anar det!


    Men asså ditt test ser verkligen ut som positivt det senaste. Så du kanske bara har lite bruna flytnIngar det kan man ha ändÅ så länge inte färsk rött som mens.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-24 14:21:02 följande:

    Åh. Vilken otur vi har då. Suck. Känns som skitssamma att pricka äl funka inte ändå. Åh arg som tusan nu. Bruka du ha bruna flytningar flera dagar innan mensen kommer ordenligt?


    Ja jag brukar ju det :/ Det är därför det känns rätt kört, tror nog mensen kommer imorgon bitti som den brukar :( Ja jag vet, testet är verkligen märkligt! Men som sagt det ökar inte eller nått så det måste ju va nått fel på dom :/

    Tog mitt sista rfsu imorse o som vanligt så e det svaga strecket där haha, man blir ju faktiskt knäpp :D



    I maj blir det nog bara clearblue tror jag så man slipper det här osäkra :)

    Ge inte upp, det går snart ska du se :)
  • Sofiakb

    Oj det hände nått med bilden, vände o förminskade den lite

  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-24 15:14:58 följande:

    Oj det hände nått med bilden, vände o förminskade den lite


    Maila där du beställde de o säg du fått många svaga och det ska inte vara så. De bruka skicka nya tester. Hände mig med äl stickor så fick stavar gratis. Ja det borde stegrat om de varit positivt på dessa dagar. Men avvakta se om mensen kommit imorgon eller gör ett annat sorts test torsdag. Ja har alltid brunt rosa 2,3 dagar innan menMen vi får hålla humöret uppe och försöka va positiva.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-24 15:23:03 följande:

    Maila där du beställde de o säg du fått många svaga och det ska inte vara så. De bruka skicka nya tester. Hände mig med äl stickor så fick stavar gratis. Ja det borde stegrat om de varit positivt på dessa dagar. Men avvakta se om mensen kommit imorgon eller gör ett annat sorts test torsdag. Ja har alltid brunt rosa 2,3 dagar innan menMen vi får hålla humöret uppe och försöka va positiva.


    Japp ska göra det! Det är ju nästan grymt att få så många svaga streck utan att det är något :/ Håller fortfarande tummarna för dig! Ska du vänta till fredag med o testa? :D
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-24 19:31:46 följande:

    Japp ska göra det! Det är ju nästan grymt att få så många svaga streck utan att det är något :/ Håller fortfarande tummarna för dig! Ska du vänta till fredag med o testa? :D


    Jag fått flytningar så de e kört för mig. Ja trodde ja me va gravid den gången ja fick tre streck på stavar så Jäkla Lurad man kände sig. Men ja skrev t dem. Hur e de me dig, flytningar än?
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-24 19:50:26 följande:

    Jag fått flytningar så de e kört för mig. Ja trodde ja me va gravid den gången ja fick tre streck på stavar så Jäkla Lurad man kände sig. Men ja skrev t dem. Hur e de me dig, flytningar än?


    Ja har haft som väldigt lite brunt, typ när jag torkar mig. Så tror nog mensen kommer imorgon på bim! Känns rätt skönt ändå, så kan man blicka framåt igen :) o släppa bebistänket några dagar, man blir ju som helt absorberad i det mellan äl o mens!
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-24 21:06:14 följande:

    Ja har haft som väldigt lite brunt, typ när jag torkar mig. Så tror nog mensen kommer imorgon på bim! Känns rätt skönt ändå, så kan man blicka framåt igen :) o släppa bebistänket några dagar, man blir ju som helt absorberad i det mellan äl o mens!


    Hur går de för dig? Mensen kommit? Håller tummarna att det bara är genombrotts blödning medtanke på dina test.
  • Sofiakb
    Nellie2011 skrev 2015-03-25 08:01:32 följande:

    Hur går de för dig? Mensen kommit? Håller tummarna att det bara är genombrotts blödning medtanke på dina test.


    Nope bara lite brunt :P Har ingen mensvärk än, har ett digitalt hemma nu men tänker ta det tidigast imorgon om inte mensen dyker upp idag :) Om jag vågar, annars på fredag :D Men är fortfarande övertygad om att den kommer idag, är ju många timmar kvar på det här dygnet! Har du fortf flytningar?
  • Nellie2011
    Sofiakb skrev 2015-03-25 08:57:31 följande:

    Nope bara lite brunt :P Har ingen mensvärk än, har ett digitalt hemma nu men tänker ta det tidigast imorgon om inte mensen dyker upp idag :) Om jag vågar, annars på fredag :D Men är fortfarande övertygad om att den kommer idag, är ju många timmar kvar på det här dygnet! Har du fortf flytningar?


    Asså jag tro du e gravid med de testen men vill heller ej säga så för du inte ska bli besviken om mensen kommer :( men jag hoppas för din skull att det bara e bruna flytningaR. Ja hade inget nu men har smärtan i magen som ja har en två dagar innan mensen, känner igen kroppen inför varje mens. Börja alltid me flytningar sen två dagar efter mens ....en mån va ja så sken gravid att mensen flytta sig 5 dagar sent. Galet hur man kan bli såhär.
Svar på tråden Bim denna veckan