• Lagerbäck

    Hur gammal vad du?

    Hur gamla var ni när ni fick ert första barn? Jätte nyfiken.. Berätta gärna. 
    Själv har jag inga barn men vill gärna ha. Glad

  • Svar på tråden Hur gammal vad du?
  • Misty W

    Jag hade precis fyllt 21 & sambon 24

    (2:a barnet skulle jag fylla 24år, sambon 27år, 3:e kommer nästa vecka, jag blir 30 i maj och sambon blir då 33)

  • hallonooboy

    Jag väntar första nu, är 21 (hinner fylla 22 innan BF) och min sambo är 23. Tycker min ålder känns väääldigt ung för att skaffa barn i men anser oss, trots det, båda vara mogna och redo att bli föräldrar!

  • Sunnan

    Vi var 30 båda två. Färdigutbildade, fast anställning, bra lön, bra boende och stabilt förhållande.

  • JeyLa

    Gör ett nytt försök och gör rätt den här gången.

    1:a fyllde 30 månaden innan

    2:a fyllde 31 månaden innan

    3:e fyllde 33 det året

    4:e fyllde 37 det året

  • ummsumaya

    1: 18, skulle fylla 19 nästa månad

    2: 19, skulle fylla 20 nästa månad

    3: 21, skulle fylla 22 nästa månad.

  • student2013

    Vill ha barn är 20 nu, om 2 månader 21 år. Nyss satt in P-stav för att vänta i 3 år för att få ett jobb för att kunna höja föräldrapenningen till framtida barn. Hoppas vara under 25 iallafall då är min sambo 6,5 år äldre än mig. Så han kommer vara runt högst 32 om det går relativt snabbt att ta sig när vi börjar försöka. Tar ut staven 4 månader innan jag fyller 24 år. Hoppas kunna återkomma då

  • Mecros

    Jag får mitt första barn i juli och då är jag 24 och mannen min hinner förhoppningsvis fylla 37. (Bf ligger tre dagar efter hand födelsedag)

  • HäckHäxan
    Lagerbäck skrev 2015-02-24 13:56:35 följande:

    Hur gamla var ni när ni fick ert första barn? Jätte nyfiken.. Berätta gärna. 
    Själv har jag inga barn men vill gärna ha. Glad


    27 men fyllde 28 ca två veckor efter så.
  • SandraN86

    Jag fyllde 22 dagen innan min första föddes. 24 med andra och om allt går som det ska kommer tredje i år, fyller 29 snart ????

Svar på tråden Hur gammal vad du?