• Svar på tråden Skulle du gifta dig med Mohammed Emwazi ?
  • audio
    Grus grus skrev 2015-03-02 19:44:39 följande:

    Nu är jag redan gift, men jag vet inte vem personen är så hur ska jag veta det? Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med Pekka Johansson? Knäpp fråga, liksom.


    Det är inte olagligt att ställa knäppa frågor.
  • audio
    sportpappa skrev 2015-03-03 13:15:04 följande:
    Så är det, men det är lättare att bli tagen på allvar om man undviker knäppa frågor där man inte förklarar vad det egentligen handlar om. Ju fler dumheter man skriver desto mindre trovärdighet får man.
    Det stämmer. Ville bara se hur uppdaterade familjelivsmedlemmarna är om vad som händer där ute i världen.
  • audio
    Speakers Corner skrev 2015-03-03 13:19:57 följande:

    Eftersom jag inte älskar honom förstår jag inte varför jag skulle gifta mig med honom?


    Det finns dom som tycker att jihadisterna är heta om jag nu sak vinkla frågan och få läsarna att reagera och kanske besvara frågan.
  • audio
    Grus grus skrev 2015-03-03 13:36:57 följande:
    Men Jisses, bara för att man tycker att någon är het, vill man väl inte gifta sig? Man vill bara föda hans barn...

    Skämt åsido, det är ju personligheten som avgör om man blir kär och gifter sig.
    Ja men så tänker inte ISIS, dom går till och med runt och knackar dörrar för att hitta fruar att avla barn med.
  • audio
    Grus grus skrev 2015-03-03 15:00:51 följande:
    Ja varför inte?Alla sätt är ju bra. Så länge de frågar så...
    Ok
Svar på tråden Skulle du gifta dig med Mohammed Emwazi ?