Inlägg från: Anonym (Våtis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Våtis)

    För våt

    Hej,

    När jag har sex med en kille nuförtiden blir jag för våt, det känns inte så mkt... Tråkigt. Det här problemet hade jag inte när jag var yngre. Jag tycker inte att det är pinsamt att bli så våt utan jag upplever att det inte känns så mkt att ha sex... Vad beror detta på? Finns det något som funkar? Ska det vara såhär resten av livet? Någon som upplevt förändring på det planet? Kan det vara p-piller? Trionetta 28? Har alltid haft den sorten, senast jag var på Apoteket så fick jag annan tillverkare... Tycker att det var i samband med det som det började bli skillnad, men tycker inte att det borde vara pga det då det ju ska vara likadan sort.

  • Svar på tråden För våt
  • Anonym (Våtis)

    Blir nyfiken.

    Hur är det sexigt?

    Hur känns det för dig?

    Hur tänker du? Varför svarar du så?

    Är det något du säger för att vara snäll.

  • Anonym (Våtis)

    Det är jag själv som känner så.

    Ingen kille som har sagt något...

    Jag känner en tacksamhet inför det. Just eftersom det inte är något som jag kan påverka? (Förutom med papper, känns inte så hett, borde finnas fler lösningar?) Fast han har sagt att det känns mer utan kondom.

  • Anonym (Våtis)

    Varför? Vad är det som är sexigt?

    Hur känns det att ha sex med en våtis?

    Jag tänker att det känns lika lite för honom som för mig? Så behöver det alltså inte vara.

  • Anonym (Våtis)

    Kul att höra era svar, tack för dem!!

    Känner mig glad att jag ställde dem.

    Till dig som tycker att det är hett med vått sex, om tjejen samtidigt är rätt seg/fattar inte galoppen, är det fortfarande sexigt?

  • Anonym (Våtis)

    Anne,

    tack för att du delar med dig! Uppskattar att du delade med dig av din erfarenhet.

    Blir förundrad över att gyn inte ger mer svar.

    "Livet har sina perioder" typ... man får väl vänta ut det hela eller typ experimentera med kosten eller något.

    Det här påminner mig om när jag hade mens varje dag i typ två månader... Åt tabletter men blödde ner en biblioteksstol... (Har iofs inget med sex att göra men hormoner) Eller ja, våtheten är ju under inför sex.

    Äter antidepp men sexlusten har aldrig minskat av det.

    Gnida mot.. det tar jag till mig.

  • Anonym (Våtis)

    Intressanta vinklar kommer fram, bra med så många

    olika perspektiv, positiva sådana...

    Ser även fram emot att höra fler kvinnors syn på detta...

  • Anonym (Våtis)

    Javisst, den liknelsen kan jag förstå. (Detta får mig också att undra om min fråga då på

    något sätt kan verka provocerande att läsa) Visst, kul för partnern blir oftast kul för båda) men hormonell obalans kvarstår... Eller bara acceptera att det är en period.

    Papper, badlakan...pausa.. eller är det så att en ska tänka på något oerhört avtändande under sex,

    kanske då våtheten minskar? Fast jag tror inte det är så det funkar.

  • Anonym (Våtis)

    Instämmer i att motsatsen kan vara värre... Men håller inte med om att vara glad över den man är. Föreställ dig om du skulle ha en näsa som rinner och samtidigt prata... Eller svettas

    en hel del...

    Knipmusklerna kan alltid bli bättre, tränar på.

  • Anonym (Våtis)

    På sätt och vis är det bra att höra att det är bra att för de flesta män att

    det är ett icke-problem, tack för det. Hoppas att du har rätt i det.

    Fast det går att reglera det där på något sätt, vill ha, mer friktion.

    Du låter övertygad om att knipövningar och självacceptans är nyckeln. Bara så. Hmm...

  • Anonym (Våtis)

    Blir våt av att göra knipövningar! Hmm, i såna här stunder börjar man genast få igång "åtgärdslistan" men en sak i taget.

  • Anonym (Våtis)

    Knipövningar är också bra vid bokläsning, finns många

    tillfällen, ansiktsgympa på det också. Multitasking har inga gränser.

  • Anonym (Våtis)

    Får kasta in lite sand med ena handen

  • Anonym (Våtis)

    Tack för tips, testat, funkade inte för mig! Mitt naturliga självfall är ej till hjälp.

  • Anonym (Våtis)

    Bakifrån är bra, om killen man är med uppskattar den ställningen.

    I detta fall, är det ej så.

  • Anonym (Våtis)

    Anade att det svaret skulle komma. Han vill om jag vill det men jag vill inte om han inte uppskattar det.

    Se nu inte detta som att jag är omöjlig eller omogen eller tänker för lite på mina egna behov.

Svar på tråden För våt