• Anonym (Johan)

    Hon vägrar att ta sperman i munnen

    Jag och min tjej har bra sexliv, men har ett problem. Jag älskar avsugningar och hon brukar suga, men hon vill inte ha sperma i munnen så hon brukar sluta precis innan. Det blir jobbigt för hon slutar ju när det är som skönast. Har ni varit med om liknande? Hur kan jag övertala henne att suga klart?

  • Svar på tråden Hon vägrar att ta sperman i munnen
  • Anonym (Johan)
    Vindenbl skrev 2015-03-03 07:10:22 följande:

    Ha papper i beredskap istället och dra ut när du kommer. Vill hon inte så vill hon inte. Inte ovanligt. Ganska få tjejer som vill ta det i munnen.


    Är det? Har varit med tjejer som inte gillar att suga, men aldrig varit med någon som suger utan att suga klart.
  • Anonym (Johan)
    elmadumle skrev 2015-03-03 08:10:28 följande:

    Skulle inte falla mig in att ta det i munnen, varför skulle man?


    Varför suga alls om du inte tänker suga klart?
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Hmmm) skrev 2015-03-03 10:08:13 följande:

    Jag skulle gärna vilja ta det i munnen, men det smakar så förbenat äckligt! Faktiskt äter jag hellre surströmming (ja jag har ätit surströmming och det är precis så äckligt som man tror).


    Sluta suga av killar som äter onyttigt?
  • Anonym (Johan)
    Anonym (ett tips) skrev 2015-03-03 14:24:22 följande:

    jag som är lite äldre än er i  TS, kan ju berätta att jag var över 40 innan jag "lyckades" klara av att ta sperman i munnen. Jag har inget alls emot att suga men det ÄR för jävla äckligt att få sperman som skjuten ur en kanon, ner i svalget och så utlöses kräkreflexerna. Det gick många år, ja decennier egentligen utan att jag ville göra något åt saken eftersom jag tyckte det var så äckligt, för att inte säga avtändande. Tack och lov hade jag en man som förstod detta och inte beklagade sig utan var glad över att jag gillade att suga i alla fall.

    Nåväl, till slut kom ändå en dag då jag funderade på om det gick att suga tills han kom, utan att ta bort munnen, men ändå utan att behöva svälja eller få det i halsen. Efter lite trixande så hittade jag en lösning som i varje fall fungerar för mig: 

    När jag känner att han kommer alldeles strax, ser jag till att ollonet verkligen är riktat upp mot det hårda i min gom, INTE mot mjukdelarna längre bak i halsen (där ju kräkreflexen stimuleras) Åtminstone jag känner inget alls om det sprutas mot den hårda gommen. Så fort han har sprutat, lutar jag huvudet lite åt ena sidan (eller jag kanske tom har huvudet lite så redan innan han kommer), öppnar mungipan så sperman rinner ut men jag behöver aldrig släppa taget om kuken med munnen. På det här sättet kan jag fortsätta suga tills han är helt färdig och ryckningarna mattas av och jag hinner aldrig känna smaken av sperman eller stimulera kräkreflexen. 

    Du kan ju alltid tipsa tjejen om detta men det är nog viktigt att poängtera att det inte kommer fungera om hon inte är villig att testa, då blir det bara ett tvång och troligen kommer hon då inte tycka det var så bra


    Hur vet du att du är äldre?
  • Anonym (Johan)
    elmadumle skrev 2015-03-04 22:48:53 följande:
    Då kan killarna ta sin egen sagga i munnen om det nu är så gott. Det finns ingen som helst anledning att en tjej ska vänja sig vid det.
    Varför då? Brukar du dricka din egen fittsaft?

    Kan detta problemet ha med kultur och ålder att göra? Hon är yngre och inte svensk.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (Kondom ok) skrev 2015-03-05 07:45:33 följande:
    Hur gammal är hon? Och varifrån? Om man är jätteung kan man säkert känna sig osäker med sådana här saker. Och i vissa kulturer kanske oralsex kan vara lite förbjudet.
    26 år, så inte jätteung. Kommer från Kurdistan.
  • Anonym (Johan)
    Anonym (par) skrev 2015-03-05 10:06:26 följande:

    Jag och min fru kommer från kurdistan .när vi har sex det brukar alltid med oralsex och slilck men hon gillar inte svälja sperman och jag tvingar inte henne till detta .


    Kanske har det något med kurdisk kultur att göra då.. intressant
  • Anonym (Johan)
    Miss Skywalker skrev 2015-03-05 21:57:18 följande:
    Men pliiiz.. I såna fall är alla tjejer kurder.. Hur mysigt tror du det är att få en gigantisk varm snorlobba i munnen och sen försöka svälja. Känner inte en tjej som inte får kväljningar bara av tanken..
    Ok. Jag kan bara tala utifrån mina erfarenheter, har aldrig varit med en tjej tidigare som sugit utan att svälja
Svar på tråden Hon vägrar att ta sperman i munnen