• Anonym (MM)

    Får man onanera på jobbet?

    Tycker ni det är ok att man onanerar på jobbet, på en toalett då, inte så folk ser.

    Tycker spontant det är ok för tjejer men inte för killar. Tjejer sölar ju inte ner men en kille kladdar ju ner. 

  • Svar på tråden Får man onanera på jobbet?
  • Anonym (Ck)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 16:48:49 följande:
    Åt sidan? Vi jobbar ensamma, om det är det du menar. Han är ganska försiktig på jobbet ändå.

    Han rörde vid mig en gång på ett sätt som inte gick att förklara, så som mina beröringar alltid gör (haha) det kände han behov av att be om ursäkt för. 
    Ja, åt sidan. Lite ska man ju förflytta sig. Typ passa på medans du är "upptagen" med att jobba då man börjar smiska skinkorna. ;)
  • Anonym (f)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:52:49 följande:
    Ja, åt sidan. Lite ska man ju förflytta sig. Typ passa på medans du är "upptagen" med att jobba då man börjar smiska skinkorna. ;)
    Vi jobbar med människor, så det kan nog lätt bli fel, haha. 
  • Anonym (Ck)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 16:58:14 följande:
    Vi jobbar med människor, så det kan nog lätt bli fel, haha. 
    Misstänkte det, haha! Men då får man ta det där ingen ser eller bara lite fort inne på toan ;) 
  • Anonym (Kan_ju)

    bli pinsamt om man som chef eller handledare blir påkommen med det. Vi hade en chef som hade glömt låsa dörren till sitt kontor och blev påkommen med att sitta och runka till internetporr. Hans lämplighet som chef ifrågasattes.

  • Anonym (Spännande)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 16:58:14 följande:
    Vi jobbar med människor, så det kan nog lätt bli fel, haha. 
    Men att ni aldrig gjort mer med varandra kan jag inte förstå. Jag hade haft väldigt svårt att hålla mig iaf. Men det låter helt klart som ni har kul tillsammans ;)
  • Anonym (f)
    Anonym (Spännande) skrev 2024-03-01 17:54:24 följande:
    Men att ni aldrig gjort mer med varandra kan jag inte förstå. Jag hade haft väldigt svårt att hålla mig iaf. Men det låter helt klart som ni har kul tillsammans ;)
    Önskar han var mer som dig och inte ett sånt kontrollfreak. :)
  • Anonym (Spännande)
    Anonym (f) skrev 2024-03-01 18:03:47 följande:
    Önskar han var mer som dig och inte ett sånt kontrollfreak. :)
    Du får ta befälet över honom, han lär ju inte tacka nej.
  • Anonym (Man bör inte)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 16:20:01 följande:
    Äh, han var oskuld! Det är väl klart att man ska fråga? 
    Vi säger att det beror på det för att jag vet ändå att han inte tycker jag är helt oattraktiv. För en annan gång, senare än detta hade jag druckit för mycket på after work, orsaken till det är att det finns en anledning att män skall uppvakta kvinnor och inte vice versa. Så jag drack för mycket för hans skull kan vi säga :)

    Sedan hånglade vi faktiskt även om han frågade typ 10 ggr om jag verkligen ville det här eller bara var full och jag sa att jag absolut inte var för full och ville det här. Sedan kräktes jag på honom. Men jag fick sova i hans säng ändå...fast han la sig på soffan. Sedan fick han hålla mitt hår när jag kräktes ännu mer senare på natten.

    Sedan tänkte jag att det blir nog ingen jobbromans ändå och att det är nog kört. Nu är han gift och är det inte med mig konstigt nog.
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Man bör inte) skrev 2024-03-01 19:59:35 följande:
    Vi säger att det beror på det för att jag vet ändå att han inte tycker jag är helt oattraktiv. För en annan gång, senare än detta hade jag druckit för mycket på after work, orsaken till det är att det finns en anledning att män skall uppvakta kvinnor och inte vice versa. Så jag drack för mycket för hans skull kan vi säga :)

    Sedan hånglade vi faktiskt även om han frågade typ 10 ggr om jag verkligen ville det här eller bara var full och jag sa att jag absolut inte var för full och ville det här. Sedan kräktes jag på honom. Men jag fick sova i hans säng ändå...fast han la sig på soffan. Sedan fick han hålla mitt hår när jag kräktes ännu mer senare på natten.

    Sedan tänkte jag att det blir nog ingen jobbromans ändå och att det är nog kört. Nu är han gift och är det inte med mig konstigt nog.
    Ja det var konstigt! Man kan ju tycka att det borde ha bränt till i brallan på han när du spydde på han! ;)
  • Anonym (Man bör inte)
    Anonym (Ck) skrev 2024-03-01 20:03:27 följande:
    Ja det var konstigt! Man kan ju tycka att det borde ha bränt till i brallan på han när du spydde på han! ;)
    :) Nja. Men innan det fanns det definitivt något  där när vi hånglade. Han hade "tält" och allt
  • Anonym (Ck)
    Anonym (Man bör inte) skrev 2024-03-01 20:23:13 följande:
    :) Nja. Men innan det fanns det definitivt något  där när vi hånglade. Han hade "tält" och allt
    Men dåså. Då brändes det till i brallan på han litegrann iaf ;) 
  • Anonym (Kontorist, onanist och realist.)

    Såklart man får onanera på jobbet om man sköter det på ett snyggt sätt.

  • Anonym (Jo)

    Eller att ens tänka på sex när an är på jobbet och har massor att göra

  • Anonym (Kontorist, onanist och realist.)
    Anonym (Jo) skrev 2024-03-02 22:39:43 följande:

    Hur hinner man, det brukar vara fullt upp


    Beror på vad man jobbar med. 
  • Anonym (Kåt glad gubbe)

    Drog en runk precis nyss efter ett härligt möte med en underentreprenör. Varför inte liksom :)

  • Anonym (Sexfixering i samhället-)
    Anonym (Kåt glad gubbe) skrev 2024-03-05 08:08:32 följande:

    Drog en runk precis nyss efter ett härligt möte med en underentreprenör. Varför inte liksom :)


    Kanske för att en majoritet av arbetande personer inte har några sexfixerade tonårshjärnor. 
  • Anonym (Sexfixering i samhället-)
    Anonym (Jo) skrev 2024-03-02 22:41:27 följande:

    Eller att ens tänka på sex när an är på jobbet och har massor att göra


    +1. Patetiskt beteende.
Svar på tråden Får man onanera på jobbet?