• Anonym (string)

    Min son vill ha stringkalsonger

    Min son har börjat tjata om stringkalsonger, för han har tydligt blivit inspirerad av någon flumrörelse på nätet som uppmanar till att killar och tjejer ska ha lika klädsel. Jag är rädd för att han ska bli mobbad i skolan om han börjar med string.

    Vi har pratat om det hemma, och han verkar mest vara nyfiken att prova. Han har precis börjat högstadiet så han befinner sig i en känslig ålder. Ska jag låta honom prova med risk för att han gillar, eller ska jag säga åt honom att string inte har på killar att göra?

    Fråga: Vad tycker du om string på en snygg och sexig rumpa?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Min son vill ha stringkalsonger
  • Snutten6
    Anonym (string) skrev 2015-03-06 22:29:12 följande:

    Min son har börjat tjata om stringkalsonger, för han har tydligt blivit inspirerad av någon flumrörelse på nätet som uppmanar till att killar och tjejer ska ha lika klädsel. Jag är rädd för att han ska bli mobbad i skolan om han börjar med string.

    Vi har pratat om det hemma, och han verkar mest vara nyfiken att prova. Han har precis börjat högstadiet så han befinner sig i en känslig ålder. Ska jag låta honom prova med risk för att han gillar, eller ska jag säga åt honom att string inte har på killar att göra?

    Fråga: Vad tycker du om string på en snygg och sexig rumpa?


    Ytterligare en runk och provokationstråd. Demon
  • taquine
    Snutten6 skrev 2015-03-08 09:07:56 följande:
    Ytterligare en runk och provokationstråd. Demon
    Ja orka , å alla dessa patetiska här inne . Ids inte ens skratta längre . Kräkas ligger väl närmast
  • kille85

    Hej jag tycker du ska köpa ett par stringkalsånger till han när han vågar prata så öppet om det för dig. Själv köpte jag min första stringkalsånger när jag var 15 år och det var på ålens. Sen des har jag använt string lite då och då. Finns många snygga och sköna på Oriononlineshop.com

  • taquine
    kille85 skrev 2015-04-20 14:50:40 följande:
    Hej jag tycker du ska köpa ett par stringkalsånger till han när han vågar prata så öppet om det för dig. Själv köpte jag min första stringkalsånger när jag var 15 år och det var på ålens. Sen des har jag använt string lite då och då. Finns många snygga och sköna på Oriononlineshop.com
    Stringkalsånger  
  • Johan70

    Han kan väl få pengar att köpa underkläder för själv, så får han välja vilken typ han vill ha utan att föräldrarna lägger sig i?

    Omröstningen har inte mycket med resten av trådstarten att göra, så jag tänker inte rösta i den.

  • JJSkog

    Troll-tråd, men skriver ändå min åsikt:

    Klart han ska testa att använda string om han nu vill det. Finns ju inget skäl att inte låta honom göra det, på samma sätt som en tjej i den ålderns om vill testa helt klart borde få göra det. Allt annat är ju bara trams.

  • Anonym (lulz)

    Trolltråd.

    Nästan lika rolig som alla efterblivna puckon i denna tråd som svarar att föräldern ska låta honom ha vad han vill. Visst, vill ni att han ska bli mobboffer så kör på med er verklighetsfrånvända liberalideologi.

  • TWAT Officer

    Det är ju riktigt skönt att ha stringkalsonger på sig! Jag köpte några par för en tid sedan, mest för att min tjej tycker att det är sexigt. Det var mest en plojgrej men sen dess har jag blivit beroende, aldrig mer andra obekväma boxerkalsonger! Det är faktiskt en skön känsla att ha grejerna på plats, dom lyfter ju upp pinalerna, men visst är det lite "gayigt" med en en man som har strings...

  • BellaBellaBella

    Han är ung och nyfiken. Ung och kanske inte så insiktsfull. Om han ville prova det hade han väl bara skaffat ett par och provat. Tar han upp det med dig är det för att höra vad du tycker, kanske till och med spännande att prata med dig om det.

    Uppmuntra hans nyfikenhet och stimulera hans eftertanke, han kommer så klart bli mobbad om han har string i skolan i högstadiet. Det vill så klart inte du att han blir, tror han att han orkar det? 

  • KnifesBooshin

    Min 12åriga son har bara string och själv tycker jag och han att det är snyggt (han tränar mycket). Tycker att han får välja.

  • Anonym (ja men visst)

    1. Han går i högstadiet och diskuterar underklädesköp med sina föräldrar?
    2. "Vad tycker du om string på en snygg och sexig rumpa?" Tycker du din son har en snygg och sexig rumpa?

  • MrFrode

    Jag skojade med min sambo om "tänk om jag stod i string i köket en morgon du vaknade, höhöhö"... slutade med att hon köpte mig ett par och bla bla nu använder vi båda två bara string. 


    Tjejer introduceras med det i tonåren, inte män.


    Tjejer har massa förebilder som använder det, inte män.


    Hade Henry Cavil kommit på TV4 med Calvin Clein string tro fan att killar skulle börja använda det?!


    Tror att alla tjejer som testa börjar med det för att det är skönt.  Min poäng är att man har vad som är bekvämt och vad man blir influerad till och string är fan bättre än något annat! Men vi killar ska vara så grabbiga och det är larvigt...


    Paketet hålls på plats, du har ingen jävla pung som är svettig mot låret, dem "korvar" inte upp sig och tjejen gillar min kropp så mer hud är win för henne och  hon tycker att det ger mig sexig bränna. 


    Så kör på! Vi svenskar bryr oss för mycket om andra och det är lite dubbelmoral för kommer fan vara obekvämt till en början i sommar att ha string på stranden men fan min brud gillar det och om hon ska gå runt i en neon rosa g-string så får väl jag ha vad hon gillar string som inte? 

Svar på tråden Min son vill ha stringkalsonger