• Anonym (Linn)

    Ahh jag kan inte få uppleva mina fetisher!! Frustrerad...

    Jag har fetish för en del konstiga saker och skulle så gärna vilja uppleva dem men det går inte. Är i förhållande med en kille nu som är superfin på andra sätt och han är väldigt väldigt het men våra fetisher passar inte ihop eller vad man ska säga.

    * Wet - Jag tänder på att se killar kissa. Jättemycket. Helst på mig, i mig, på konstiga ställen, i kläder eller bara i toan. Allt funkar. Men min kille var sängvätare som liten och har nu en fobi för att kissa när andra ser på/hör. Han kan inte använda pissoarer etc.
    * Vara en man som har sex med en annan man. Jag är ju kvinna och vill inte byta kön, är inte trans. Men jag tycker att det är hett med killar som har sex med andra killar och skulle vilja uppleva det inifrån, men det går ju inte.

    * När killen kommer inuti mig  - det borde inte vara omöjligt... meeen jag har superlätt för att bli gravid och p-piller funkar inte på mig. Jag vill ha barn i framtiden så vill inet sterilisera mig, det vill inte han heller. Kondom känns ingenting, jag vill känna sprutet långt inuti mig. Ahh!!

  • Svar på tråden Ahh jag kan inte få uppleva mina fetisher!! Frustrerad...
  • Anonym (Xxx)
    Anonym (Seg_deg) skrev 2015-03-25 20:18:55 följande:

    ...ska nog ta en kaka till.


    Akta så du inte blir fet!
  • Pillare
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-26 14:00:55 följande:

    Jo du har nog rätt i det, men man vill ju inte skrämma bort honom heller....

    Bli inte ni killar upphetsad av er själva när ni står där och kissar?


    Jag kan inte svara för alla killarna men för min del, nej. Det som upphetsar mig mest är när tjejen.är upphetsad. Så ja, om du upphetsas av att jag ska kissa på/i dig, ska jag mer än gärna göra det.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (sprut) skrev 2015-03-26 11:51:31 följande:

    Jag har samma fetisch (att bli sprutad i) och jag har spiral. Har haft det länge, långt innan jag var gravid första gången. Kan tilläggas dock att jag inte tyckte det var ett dugg hett med sprut när vi försökte bli gravida. Det upphetsande i det var liksom borta.


    Det låter ju inte så lovande... försvann den positiva känslan direkt? Försökte ni aktivt direkt eller var det mer som att "händer det så händer det" i början?
    Anonym (W) skrev 2015-03-26 13:28:06 följande:

    Kissa på dig inför honom och låtsas att det är en olycka? Det kanske han inte tar illa upp för?


    Jag tänder inte på att jag gör det, bara han...
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-26 14:00:55 följande:
    Jo du har nog rätt i det, men man vill ju inte skrämma bort honom heller....

    Bli inte ni killar upphetsad av er själva när ni står där och kissar?
    Haha ja det undrar man nästan. Hade jag blivit om jag var kille Drömmer
    Manman skrev 2015-03-26 14:33:27 följande:

    pm mig


    Hurså?


  • Anonym (sprut)
    Anonym (Linn) skrev 2015-03-26 15:56:29 följande:
    Det låter ju inte så lovande... försvann den positiva känslan direkt? Försökte ni aktivt direkt eller var det mer som att "händer det så händer det" i början?
    Anonym (W) skrev 2015-03-26 13:28:06 följande:

    Kissa på dig inför honom och låtsas att det är en olycka? Det kanske han inte tar illa upp för?


    Jag tänder inte på att jag gör det, bara han...Haha ja det undrar man nästan. Hade jag blivit om jag var kille Drömmer
    Manman skrev 2015-03-26 14:33:27 följande:

    pm mig


    Hurså?


    Vi försökte aktivt med en gång. Vet inte, för mig är det nog rätt kopplat till "det förbjudna" i det.
  • Anonym (Tjej)
    Pillare skrev 2015-03-26 14:29:03 följande:
    Jag kan inte svara för alla killarna men för min del, nej. Det som upphetsar mig mest är när tjejen.är upphetsad. Så ja, om du upphetsas av att jag ska kissa på/i dig, ska jag mer än gärna göra det.
    Jag har testat wetsex och jag blir otroligt upphetsad, supervåt. Speciellt när han kissade på mina bröst i duschen. Jag vägrar dock ta nåt kiss i munnen och ansiktet, men på resten av kroppen.
  • Pillare
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-26 16:30:37 följande:

    Jag har testat wetsex och jag blir otroligt upphetsad, supervåt. Speciellt när han kissade på mina bröst i duschen. Jag vägrar dock ta nåt kiss i munnen och ansiktet, men på resten av kroppen.


    I så fall kan du väl kolla försiktigt med killen. Försök porrsurfa med honom och kolla på en sån film, se hans reaktion.
  • Anonym (belier)
    Anonym (Linn) skrev 2015-03-26 11:43:02 följande:

    Men vilken bra idé att tänka att jag faktiskt kan få 3an när jag blir gravid/vill bli gravid! Tänkte inte i de banorna själv men det betyder ju att jag bara behöver hålla ut tills dess! Känns lite lättare av det Solig


    Jag klandrar inte min kille för det här, det är bara frustrerande...

    Jag har faktiskt föreslagit att jag ska hjälpa honom komma över sin kissfobi men det vill han inte Obestämd Sedan vill jag liksom inte heller visa exakt hur mycket jag gillar det och hur viktigt det är, vill ju inte att han ska tro att det är viktigare än honom liksom.


    JonasJ skrev 2015-03-25 20:56:27 följande:
    Hör av dig om du vill ha wet diskret o skönt.....;)

    Jag vill inte vara otrogen. Men hade ändå varit spännande att höra vad ni hade velat göra med mig i så fall Drömmer


    Men att Du erbjudit honom att hjälpa honom att komma över fobin behöver kanske inte vara samma sak som att du går igång på det? Jag menar han tycker kanske det är lite skämmigt att få hjälp att komma över det och ser inte riktigt värdet i det. Men om han vet att det är för att du vill ha ha det rinna ner över dina bröst så kanske det är en annan sak?

    Jag har samma fetisch (är man) och tycker det är väldigt svårt att ta upp. Försöker intala mig att det värsta som kan hända är att hon tycker jag är lite knäpp och säger nej tack.

    Otroligt sexigt är det iaf. 
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-26 16:30:37 följande:
    Jag har testat wetsex och jag blir otroligt upphetsad, supervåt. Speciellt när han kissade på mina bröst i duschen. Jag vägrar dock ta nåt kiss i munnen och ansiktet, men på resten av kroppen.
    Låter väldigt härligt. Jag vill inte heller ha det i munnen Glad
    Anonym (belier) skrev 2015-03-26 18:51:05 följande:
    Men att Du erbjudit honom att hjälpa honom att komma över fobin behöver kanske inte vara samma sak som att du går igång på det? Jag menar han tycker kanske det är lite skämmigt att få hjälp att komma över det och ser inte riktigt värdet i det. Men om han vet att det är för att du vill ha ha det rinna ner över dina bröst så kanske det är en annan sak?

    Jag har samma fetisch (är man) och tycker det är väldigt svårt att ta upp. Försöker intala mig att det värsta som kan hända är att hon tycker jag är lite knäpp och säger nej tack.

    Otroligt sexigt är det iaf. 
    Han tycker att det inte är så stort problem i vardagen att det är värt att göra något åt det och han är inte särskilt sugen på att prova det sexuellt för min skull heller eftersom han inte tänder på det själv och visst kan man testa grejer för varandras skull men inget som är så svårt. Och han tycker att det vore ännu värre att jag skulle hjälpa honom komma över det för det hade varit ännu svårare att lyckas med det om jag står där och är upphetsad och förväntansfull...

  • lasse1974
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-26 16:30:37 följande:

    Jag har testat wetsex och jag blir otroligt upphetsad, supervåt. Speciellt när han kissade på mina bröst i duschen. Jag vägrar dock ta nåt kiss i munnen och ansiktet, men på resten av kroppen.


    Pm mig snälla
Svar på tråden Ahh jag kan inte få uppleva mina fetisher!! Frustrerad...