• Ooops

    Hämta min jävla Pepsi tack!!

    Världens tramsigaste grej men det stör mig! Nästan så att jag blir förbannad. Sitter i soffan med sambon, han reser sig och jag ber honom hämta ett glas Pepsi. Nä säger han men jag kan hämta vatten! Tack men jag är sugen på Pepsi. Han vägrar hämta ett glas Pepsi, men vatten kan han hämta. Jag ber snällt, kräver inte, hämtar till honom om han ber mig. Reser mig och hämtar min Pepsi. Tramsigt men va fan! Det stör mig, va snäll o hämta ett glas Pepsi för fasen!

  • Svar på tråden Hämta min jävla Pepsi tack!!
  • Ooops
    LillaJag06 skrev 2015-03-25 21:20:56 följande:

    Han kanske tycker att du dricker för mycket pepsi men inte vågar säga det?


    Ja så är det absolut, han säger det till mig ofta. Men va fasen, när jag ber om det. Han ska ut i köket, ett glas! Ska faktiskt inte hämta hans snus nästa gång han ber mig ;)

    (Jag vet att jag är supertramsig ;))
  • Ooops
    Anonym (Ö) skrev 2015-03-25 21:25:11 följande:

    Varför dricker du sån skit?


    Det är gott! Varför dricker folk kaffe, eller öl eller whiskey?!
  • alltvarupptaget

    då är väl han ganska lik mig med sånt där, jag tycker inte om rökning och jag stödjer inte folk som röker. Behöver dom stå ute i regnet å ta en cigg så får dom göra det själva, jag följer då inte med ut. Tycker jag att min sambo dricker för mycket eller äter för mycket av en viss sak så tänker inte jag hjälpa den personen med att få mer sånt. Då får den hämta det själv. Han är smart din gubbe. 

  • Ooops
    alltvarupptaget skrev 2015-03-25 21:34:08 följande:

    då är väl han ganska lik mig med sånt där, jag tycker inte om rökning och jag stödjer inte folk som röker. Behöver dom stå ute i regnet å ta en cigg så får dom göra det själva, jag följer då inte med ut. Tycker jag att min sambo dricker för mycket eller äter för mycket av en viss sak så tänker inte jag hjälpa den personen med att få mer sånt. Då får den hämta det själv. Han är smart din gubbe. 


    Haha sista meningen ska minsann inte visa honom. ;). Klart att han tycker att jag dricker för mkt läskeblask, men kan man inte hämta för att vara snäll? För min del så dricker jag max 1-2 små glas per kväll. Jag hämtar öl snus whiskey eller vad han nu ber om. Jag tycker dessa tre tex luktar skit, inget jag dricker eller använder. Men jag hämtar för att göra han glad. Nog mest det jag blev störd av.
  • alltvarupptaget
    Ooops skrev 2015-03-25 21:39:34 följande:
    Haha sista meningen ska minsann inte visa honom. ;). Klart att han tycker att jag dricker för mkt läskeblask, men kan man inte hämta för att vara snäll? För min del så dricker jag max 1-2 små glas per kväll. Jag hämtar öl snus whiskey eller vad han nu ber om. Jag tycker dessa tre tex luktar skit, inget jag dricker eller använder. Men jag hämtar för att göra han glad. Nog mest det jag blev störd av.
    per kväll???? ta något glas på helgerna istället. Nej men skulle du ge en 250kgs person en kaka för att vara snäll? nej det skulle du inte för att du vill inte att den personen skall fortsätta med att göra något du inte tycker om.
  • Ooops
    alltvarupptaget skrev 2015-03-25 21:46:37 följande:

    per kväll???? ta något glas på helgerna istället. Nej men skulle du ge en 250kgs person en kaka för att vara snäll? nej det skulle du inte för att du vill inte att den personen skall fortsätta med att göra något du inte tycker om.


    Ja?! Han dricker ju rätt många mer koppar kaffe per dag.

    Jag förstår hur du tänker, men för mig kändes det fel och jag blev sne. Jag försöker göra honom glad och försöker ge mkt. Man han kunde fasen inte ens hämta ett glas Pepsi. Det kunde likaväl handla om ett äpple, inte pepsi utan mer handlingen.
Svar på tråden Hämta min jävla Pepsi tack!!