• Anonym (SnyggMan28)

    Tjejer, varför söker ni aldrig ögonkontakt med snygga killar på stan?

    Ja, varför söker ni aldrig ögonkontakt med snygga killar på stan?

  • Svar på tråden Tjejer, varför söker ni aldrig ögonkontakt med snygga killar på stan?
  • nordanvind

    Joho nog gör dom det väl. Ska inte kategorisera mig som vacker direkt men nån blick har jag allt fått då och då. Kanske att du e FÖR snygg så dom inte vågar?


    asar och runor står mig bi
  • Anonym (SnyggMan28)
    nordanvind skrev 2015-03-29 00:59:04 följande:

    Joho nog gör dom det väl. Ska inte kategorisera mig som vacker direkt men nån blick har jag allt fått då och då. Kanske att du e FÖR snygg så dom inte vågar?


    Men hur kan dom veta att jag är FÖR snygg när dom inte tittat på mig ens?
  • nordanvind
    Anonym (SnyggMan28) skrev 2015-03-29 01:03:47 följande:

    Men hur kan dom veta att jag är FÖR snygg när dom inte tittat på mig ens?


    Dom kanske kikat innan du upptäckte dom. Eller så känner dom av att du söker deras blick o blir lite illa berörda. Du vet ju mer man försöker utan att faktiskt flörta ju skevare verkar man.
    asar och runor står mig bi
  • Vanillaextract

    Finns ju massa tjejer som söker ögonkontakt med snygga killar. Men jag brukar undvika ögonkontakt oavsett för att 1, jag blir nervös eller 2, då är man körd om man vill vara ifred. Besvarad ögonkontakt verkar nästan vara som att gå med på att gifta sig för många killar.

    Men en snygg kille kommer alltid ha många tjejer som besvarar ögonkontakt.

  • MsFry

    Det finns tre möjliga förklaringar

    1. Tjejer tycker inte att du är snygg

    2. Tjejer är inte intresserade

    3. Tjejer vill gå på stan ifred

  • Anonym (hon där)

    Jag brukar inte ragga på stan en vanlig dag helt enkelt.

    Och eftersom jag skulle tycka det var väldigt creepy om en kille stirrade ut mig så gör jag inte så själv heller. Det är väldigt obehagligt att bli utstirrad och det blir man som kvinna skapligt ofta, av riktigt läskiga individer.

  • BengtH
    Anonym (SnyggMan28) skrev 2015-03-29 00:54:35 följande:

    Ja, varför söker ni aldrig ögonkontakt med snygga killar på stan?


    Antagligen för att de snygga killarna då tror att det är fritt fram. 
  • Anonym (johanna)

    Jag har gjort det tidigare innan jag skaffade kille. Fast det brukade oftast börja med att de kollade in mig och inte tvärt om. Men visst kunde de vara snygga. Jag är däremot så upptagen med det jag åkte till stan för att göra så brukar inte direkt titta efter snygga killar. Men märker om de kollar in mig och då kan jag möta deras blick.

Svar på tråden Tjejer, varför söker ni aldrig ögonkontakt med snygga killar på stan?