• Anonym (Norr-Tjej)

    Så stor mängd sperma jämt

    Hej, jag tjej 24 år som allid klarat lätt att svälja satsen efter sex men inte med min nuvarande och nya sambokille. Han sprutar jämt så mycket. Så blundar oftast och han får lägga den i ansiktet.Funderat länge hur han kan ha mer sperma än tidigare killar.
    Upptäckte för ett tag sen att han gick ner i källarn varje morgon och kväll och dundrade i en skåplucka. En dag gick jag ner och till misstänkte skåpet och öppna. Där fanns burkar med ginseng,folsyra. Sen nått preparat som skulle ge stor sats samt selen.
    För att kontrollera så veckan efter hade det minskat i burkarna.
    Har nu åxå lurat på om det finns liknande själ att han äter som en häst och mycket ägg kokta.
    Är han fixerad? Hur vanligt är det att killar boostar sin sats?
    Han sprutar dubbelt upp upplever jag och tar gärna i ansiktet men jag blundar alltid och stänger munnen och han får själv alltid runka av .
    I munnen nej tack i ansikte eller annan stans Ja.
    Boostar ni sperman killar? Tjejer har ni nån liknande erfarenhet?

  • Svar på tråden Så stor mängd sperma jämt
  • Anonym (Villsprutamer)

    Någon som har nåt bra tips på hur man bäst boostar sin sats

  • Anonym (Norr-Tjej)
    Anonym (Villsprutamer) skrev 2016-03-07 06:33:02 följande:

    Någon som har nåt bra tips på hur man bäst boostar sin sats


    Det va länge sen jag kollade tråden men fick ett infall. Ja du kan ju höra med min kille som sagt han vet hur man boostar. Han använder iaf Ginseng Rosenrot folsyra guarana och äter mycket ägg och pasta och dricker mjölk .

    Men det har ju gått ett tag sen sist jag skrev och han har avancerat och börjat med aminosyror åxå glutamin och L arginin och Tyrosin som påverkar dopaminet så han ska bli ännu kåtare.

    Dessutom kör han phenibut tillskott gaba som även det ökar på lusten.

    Allt detta gör han till en brandbil ta mig fan. Sprutar sjuka mängder gör han . Så ja jag är ingen tjej som saknar en kille med stort sprut precis. Det är vad jag lever med..
  • vicalb
    Anonym (Norr-Tjej) skrev 2016-09-26 02:15:40 följande:

    Det va länge sen jag kollade tråden men fick ett infall. Ja du kan ju höra med min kille som sagt han vet hur man boostar. Han använder iaf Ginseng Rosenrot folsyra guarana och äter mycket ägg och pasta och dricker mjölk .

    Men det har ju gått ett tag sen sist jag skrev och han har avancerat och börjat med aminosyror åxå glutamin och L arginin och Tyrosin som påverkar dopaminet så han ska bli ännu kåtare.

    Dessutom kör han phenibut tillskott gaba som även det ökar på lusten.

    Allt detta gör han till en brandbil ta mig fan. Sprutar sjuka mängder gör han . Så ja jag är ingen tjej som saknar en kille med stort sprut precis. Det är vad jag lever med..


    Lite nyfiken på hur stor hans sats är. Skulle du kunna uppskatta hans mängd?
  • Anonym (Norr-Tjej)
    vicalb skrev 2016-09-26 17:37:00 följande:

    Lite nyfiken på hur stor hans sats är. Skulle du kunna uppskatta hans mängd?


    Ja det var en bra fråga. Har aldrig sett han mäta i nått kärl eller så. Men det är nog frågan om matskedar alltså . Der är så många kaskader så svårt att sia om. För mig känns det som kanske 3 eller nästan 4 killar skulle sprutat ner mig när han sprutar som värst efter att ha sparat i 2 dygn
  • vicalb
    Anonym (Norr-Tjej) skrev 2016-09-26 19:48:42 följande:

    Ja det var en bra fråga. Har aldrig sett han mäta i nått kärl eller så. Men det är nog frågan om matskedar alltså . Der är så många kaskader så svårt att sia om. För mig känns det som kanske 3 eller nästan 4 killar skulle sprutat ner mig när han sprutar som värst efter att ha sparat i 2 dygn


    Normalt är nog en tesked, matskedar? Förstår att det inte går att svälja.
  • Anonym (Norr-Tjej)
    Anonym (Erik) skrev 2016-09-27 20:59:18 följande:

    Vem vill inte spruta mycket, det är häftigt : )


    Ni kan ju spruta till naturen allihop oavsett mängd . Tjejer som får sprutorgasm är det färre med. Fontänorgasm. Det kan då inte jag iaf.. men det vore häftigt.
  • vicalb
    Anonym (Norr-Tjej) skrev 2016-09-27 22:12:04 följande:

    Ni kan ju spruta till naturen allihop oavsett mängd . Tjejer som får sprutorgasm är det färre med. Fontänorgasm. Det kan då inte jag iaf.. men det vore häftigt.


    Det är så sant. Fontänorgasm vore härligt att få dela ut.

    Skicka gärna ett PM.
  • Anonym (Hmmm)

    Ursäkta att jag kapar tråden, men undrar om någon vet vad som kan göra satsen besk? Min nya kärlek hade en god smak de första veckorna vi träffades, men nu det sista har det varit jäkligt beskt. Tråkigt att spotta ut varje gång

  • Anonym (Gott!)
    Anonym (Hmmm) skrev 2016-09-27 22:54:26 följande:

    Ursäkta att jag kapar tråden, men undrar om någon vet vad som kan göra satsen besk? Min nya kärlek hade en god smak de första veckorna vi träffades, men nu det sista har det varit jäkligt beskt. Tråkigt att spotta ut varje gång


    Besk?

    Du har kanske fått en svampinfektion eller något i munnen som förvränger ditt smaksinne. Har du sugit av någon annan som kan ha smittat dig med något skit?

    Tycker gott att du kan svälja, beskheten är inget att hänga upp sig på.

  • Anonym (Erik)

    [quote=77006774][quote-nick]Anonym (Norr-Tjej) skrev 2016-09-27 22:12:04 följande:[/quote-nick]Ni kan ju spruta till naturen allihop oavsett mängd . Tjejer som får sprutorgasm är det färre med. Fontänorgasm. Det kan då inte jag iaf.. men det vore häftigt.[/

    Det har jag bara varit med om en gång, häftigt är det : )

  • Anonym (Vill mer)

    Om man nu skall äta något som gör att man kan boosta mängden, vad skall man då bäst äta av det som finns i vanliga mataffären? Proteiner i form av ägg mjölk och ost, men det kan inte enbart vara det. Zink har jag hört talas om och det finns väl närmast på hälsokost.

    Någon som har barn idéer att äta vanlig mat som ger boost?

  • Anonym (Anna 35)

    Det låter som min nuvarande kille ungefär. Jag hat ingen koll på om han tar något preparat eller inte, men storleken på satsen menar jag. I tidigare förhållanden svalde jag också gärna. Med honom går det knappt. Som tur är tycker jag att det är helt ok att han sprutar över ansiktet och brösten. Första gången var jag ganska förvånad när jag hade sperma från pannan till musen och dessutom munnen full, haha.

    Om du är intresserad kan jag se om jag kan få honom att spruta i något som det går att mäta i.

  • Anonym (Norr-Tjej)
    Anonym (Anna 35) skrev 2017-12-31 03:46:02 följande:

    Det låter som min nuvarande kille ungefär. Jag hat ingen koll på om han tar något preparat eller inte, men storleken på satsen menar jag. I tidigare förhållanden svalde jag också gärna. Med honom går det knappt. Som tur är tycker jag att det är helt ok att han sprutar över ansiktet och brösten. Första gången var jag ganska förvånad när jag hade sperma från pannan till musen och dessutom munnen full, haha.

    Om du är intresserad kan jag se om jag kan få honom att spruta i något som det går att mäta i.


    Haha. Kanske det. Jag är inte tillsammans med sprutkillen längre det tog slut ifjol pga att han fick jobb 100 mil bort och vi sågs mindre och mindre och sen rann det ut i sand.

    Är singel nu sen dess . Är det du som är ihop med han kanske nu ? Haha. Härligt att du verkar gilla det ändå. Det är coolt att vissa killar kan spruta såpass mycket. Men rätt genetik och kost och kanske preparat kan nog göra susen. Du behöver ingen skumsläckare iaf om brandtjänst kommer och vill sälja du har ju en hingst till det nu..haha
  • Beetle
    Anonym (Norr-Tjej) skrev 2018-01-10 01:23:52 följande:
    Haha. Kanske det. Jag är inte tillsammans med sprutkillen längre det tog slut ifjol pga att han fick jobb 100 mil bort och vi sågs mindre och mindre och sen rann det ut i sand.

    Är singel nu sen dess . Är det du som är ihop med han kanske nu ? Haha. Härligt att du verkar gilla det ändå. Det är coolt att vissa killar kan spruta såpass mycket. Men rätt genetik och kost och kanske preparat kan nog göra susen. Du behöver ingen skumsläckare iaf om brandtjänst kommer och vill sälja du har ju en hingst till det nu..haha
    Tråkigt att du blev singel.. men saknar du en storsprutare nu?  ;)
  • Dynomate

    Varför vill han komma i ditt fejs?
    Tror han kanske du brinner och vill släcka?
    Tycker det verkar skadat att han tar tillskott för att spruta ner dig mer om det är för det syftet. Kanske han får bättre, längre orgasmer då?

Svar på tråden Så stor mängd sperma jämt