• Anonym (Www)

    Min pojkvän har aldrig tid

    Är en tjej på 17 år. Min pojkvän är 16. Han har ungefär 9 träningar i veckan så han har nästan aldrig tid att ses. Det blir bara någon timme i veckan. Vi har varit tillsammans i ungefär 3 år. När vi väl är med varandra vill han bara ha sex, att jag ska runka och suga av honom. Jag gör det för att jag vill så gärna att han ska tycka om mig. Jag älskar honom över allt annat, ringer och smsar till honom ofta men får sällan svar. Jag vet att han inte har någon annan. Ibland känns det som att han faktist tycker om mig, han säger att han gör det iallafall. Men ofta känns det bara som att han knappt skulle märka ifall jag försvann. Mår skitdåligt pga detta. Har såklart försökt förklara hur allt känns men då blir svaret typ "jag orkar inte bråka nu, kan vi bara ha det trevligt för en gångs skull". Gör allt för att han ska vilja vara med mig. Köper fika, vill åka på resor, köper presenter ibland. Får väldigt sällan något tillbaks. Jag vill så gärna att det ska funka, jag älskar honom så mycket. Kan tillägga att jag inte har så många vänner och andra nära.

    Vet inte var jag vill komma med detta men svara gärna. :(

  • Svar på tråden Min pojkvän har aldrig tid
  • Anonym (Dörrmatta)
    Anonym (There for you) skrev 2015-04-18 10:13:57 följande:

    En rättvis kk menade jag ;)


    Tycker du att det verkar som att det är det hon söker? Hon skriver att hon köper hem fika, föreslår resor tillsammans. För mig låter det som om hon vill ha ett riktigt förhållande, någon att älska och bli älskad av tillbaka. Hon vill att han ska vilja vara mer tillsammans med henne. Hade hon varit ute efter en kk hade hon varit nöjd med läget som det är nu. Herregud, flickebarnet är bara 16 år! I den åldern - och för all del senare i livet också - är man intresserad av romantik och kärlek. Kk är nog lite överkurs som passar bäst personer som har svårt att knyta an till en annan människa.
  • Anonym (There for you)
    Anonym (Dörrmatta) skrev 2015-04-18 10:33:40 följande:

    Tycker du att det verkar som att det är det hon söker? Hon skriver att hon köper hem fika, föreslår resor tillsammans. För mig låter det som om hon vill ha ett riktigt förhållande, någon att älska och bli älskad av tillbaka. Hon vill att han ska vilja vara mer tillsammans med henne. Hade hon varit ute efter en kk hade hon varit nöjd med läget som det är nu. Herregud, flickebarnet är bara 16 år! I den åldern - och för all del senare i livet också - är man intresserad av romantik och kärlek. Kk är nog lite överkurs som passar bäst personer som har svårt att knyta an till en annan människa.


    Hon skrev att Jon runkar och suger av honom. Det tolkade jag som åt hon aldrig får ta emot sådant
  • Anonym (Dörrmatta)

    Selektiv läsning. Då missade du att hon skrev att hon ville han skulle vilja vara mer tillsammans med henne. Servicen i form av avsugningar, runka av, bjuda på fika, föreslå resor, ingår i paketet vilja vara till lags för att få honom att älska henne, vilja vara tillsammans med henne mer. Tyvärr funkar det inte så. Varför ska han köpa mjölk när kon är gratis? Han utnyttjar hennes känslor för honom.

  • Anonym (There for you)
    Anonym (Dörrmatta) skrev 2015-04-18 10:45:04 följande:

    Selektiv läsning. Då missade du att hon skrev att hon ville han skulle vilja vara mer tillsammans med henne. Servicen i form av avsugningar, runka av, bjuda på fika, föreslå resor, ingår i paketet vilja vara till lags för att få honom att älska henne, vilja vara tillsammans med henne mer. Tyvärr funkar det inte så. Varför ska han köpa mjölk när kon är gratis? Han utnyttjar hennes känslor för honom.


    Läste det också
  • Anonym (Dörrmatta)
    Anonym (There for you) skrev 2015-04-18 10:47:06 följande:

    Läste det också


    Och då fick du den uppfattningen att det var sexuell tillfredsställelse hon saknade? Jösses! Det märks att du är man.
  • Anonym (There for you)
    Anonym (Dörrmatta) skrev 2015-04-18 10:48:38 följande:

    Och då fick du den uppfattningen att det var sexuell tillfredsställelse hon saknade? Jösses! Det märks att du är man.


    Vad bra :)
  • Anonym (Dörrmatta)

    Citat : "Jag gör det för jag så gärna vill han ska tycka om mig ". Så säger hon. Tycker du det låter som om det är sexuell tillfredsställelse hon är ute efter? Hon gör det för att han ska ge henne kärlek tillbaka.

  • Anonym (There for you)
    Anonym (Dörrmatta) skrev 2015-04-18 10:53:17 följande:

    Citat : "Jag gör det för jag så gärna vill han ska tycka om mig ". Så säger hon. Tycker du det låter som om det är sexuell tillfredsställelse hon är ute efter? Hon gör det för att han ska ge henne kärlek tillbaka.


    Då borde hon kanske dumpa honom istället ;)
  • Anonym (Dörrmatta)
    Anonym (There for you) skrev 2015-04-18 10:57:05 följande:

    Då borde hon kanske dumpa honom istället ;)


    Det är vi helt överens om!
  • Anonym (There for you)
    Anonym (Dörrmatta) skrev 2015-04-18 10:58:26 följande:

    Det är vi helt överens om!


    Äntligen
  • Anonym (Www)

    Tack för alla svar hörni. Förstår hur ni tänker..

  • Anonym (There for you)
    Anonym (Www) skrev 2015-04-18 17:17:03 följande:

    Tack för alla svar hörni. Förstår hur ni tänker..


    Men du tycker bådas förslag är dåliga?
  • Anonym (Www)

    Nejnej tycker de flesta förslag/åsikter är bra! :) och hjälpsamma

  • Anonym (There for you)
    Anonym (Www) skrev 2015-04-18 18:11:21 följande:

    Nejnej tycker de flesta förslag/åsikter är bra! :) och hjälpsamma


    Även det med kk?
  • Schnaa

    Han behandlar dig som en kk och inte flickvän. Om du fortsätter vara tillsammans med honom kommer du må sämre. Slösa inte bort dina tonår på honom, tycker jag. Ge dig en chans att träffa någon annan istället, om det är förhållande du vill ha, och det med någon som faktiskt vill ha en flickvän.


    It takes a fool to remain sane
  • Underhill

    Dumpa om du vill, men antar att det han tränar är hans passion!? Blanda inte frukten i korgen. Förstår dig dock. Ni är relativt unga. Om din kille vill komma långt med det han gör, så måste han träna mycket! Sen borde han givetvis visa lite mer uppskattning och uppmuntran till dig och er. Prata med honom om det utan att ställa krav eller ultimatum. Vill du behålla honom så stötta honom i det han gör. Har du inget eget intresse/hobby/träning där ni kan mötas och eller du komma ifrån lite och stärka din integritet och hitta något som du "brinner" för om du hänger med på vad jag menar här!?


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Min pojkvän har aldrig tid