Inlägg från: jezzyca95 |Visa alla inlägg
  • jezzyca95

    Känner på mig att det är flicka...

    Förra gången skulle jag enligt kinesiska kalendern få en pojke. Denna gång står det att jag ska få flicka. Graviditeten är helt annorlunda än sist (vet att det inte är anledning nog något av det jag skrivit men det får en att fundera). Jag mår nästan aldrig illa, och när jag gör det är det bara svagt illamående som oftast går över fort. Inte lika mkt foglossning. Mer ont i magen denna gång. Tröttare denna gång såhär tidigt. Förra gången hade vi flera flicknamn vi gillade. Och kom på pojknamn när blivande storebror var flera veckor. Denna gång har vi ett helt perfekt pojknamn som vi bestämt oss för om det blir pojk. Men inte ett enda flicknamn... Sen förra gången så hade jag ingen aning. Denna gång så känner jag typ på mig att de är en flicka. Men vem vet kanske är helt ute och cyklar. Men känns verkligen som de.. Haha..

  • Svar på tråden Känner på mig att det är flicka...
  • jezzyca95
    DickRex skrev 2015-04-25 11:16:47 följande:

    Var detta ett dagboksinlägg eller en fråga?


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
    Oj missade frågan! Har ni känt på er könet och haft rätt? :)
  • jezzyca95
    mikipiki skrev 2015-04-25 12:53:53 följande:

    Min förra graviditet hade jag hela tiden en känsla av att det var en pojke och ut kom en pojke. Denna graviditeten kände jag från början att det är en tjej och enligt rul är det en flicka. Sen återstår det ju att se vad som kommer ut :)


    Spännande! :)
  • jezzyca95
    livslevande skrev 2015-04-25 15:03:36 följande:

    Visste så fort jag såg strecket på stickan att jag skulle få en dotter. Kunde se henne framför mig liksom. Var helt säker. På alla ultraljud jag gjort har de bekräftat att det är en liten tjej :) men om en pojke skulle titta ut skulle jag bli glatt överraskad av bara chocken haha.


    Vad häftigt att du kände på dig så tidigt och att ultraljudet bekräftade det. :)
Svar på tråden Känner på mig att det är flicka...