Inlägg från: Anonym (Nobbad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nobbad)

    Nobbad på dejtingsajt.

    styrkejessica skrev 2015-04-25 23:03:26 följande:

    Vad har du för kroppstyp? Extremt överviktig, kurvig, spinkig?


    Har en fin kropp. Lite kurvig. Men insett att dejtingsajt är inget gör mig.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (I) skrev 2015-04-25 23:47:05 följande:

    De du är intresserad av kanske förväntar sig bättre interpunktion än du visar prov på här. Hur man skriver och stavar är oerhört betydelsefullt, eftersom det är deras enda bild av dig.


    Skriver på mobilen. Om det kan vara någon tröst.
  • Anonym (Nobbad)

    Oj,oj,,oj. Vad en del verkar veta hur jag är som person. Har varit väldigt sparsam med information. Gällande det dåliga språket så skriver jag på min mobil. Och då blir i alla fall jag lite lat o slarvig.

    Jag har inte ens visat min text som jag hade på min dejtingsida.

    Många bittra typer som svarat i tråden.

    Men bitter är minsann inte jag.

    Inte helt ensam heller. Har allt en stackars man på kroken. OBS ironi.

  • Anonym (Nobbad)

    Jag upplevde att många män blev aggressiva när jag inte kunde dejta med en gång. Vilket jag kände var ett stort varningstecken. Jag ville lära känna mannen mer först. Annars kan jag lika gärna gå ut på krogen och flörta.

  • Anonym (Nobbad)
    kenneth768768 skrev 2015-04-26 10:12:12 följande:

    Menar du att de började hota dig? Det borde du polisanmäla isf. Eller menar du snarare att de blev lite tjatiga?


    De blev väldigt otrevliga. Typ som en del här i tråden.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (to de) skrev 2015-04-26 10:20:18 följande:

    Nä jag kan också säga.

    Kejsaren har fina kläder och lura alla att vara naiva.

    Så kan vi bilda ring och hålla handen och ropa.. Vilka vackra kläder kejsaren har.

    jaja tala är silver och tiga är guld haha

    TS

    När hade du tänkt ens lära känna den här mannen i ditt liv, typ varannan helg eller på en fika o skynda hem sen?


    Då jag har mitt barn jämt. Så hade jag tänkt lära känna mannen långsamt. Först skriva till varandra. Sedan Skype. Ta promenader tillsammans. Mitt barn klarar av att vara själv en stund. Hos en kompis, eller mormor.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (Vad är problemet?) skrev 2015-04-26 10:26:56 följande:

    Vad är det som gör att så många verkar irritera sig på TS? Tycket nog hon fått ta en del omoitverad skit.

    Ser tio år yngre ut? Tja, kan ju låta som överdrivet men vet många i hennes ålder som jag hade kunnat tro var dryga trettio. Håller man sig i form så är det ingen omöjlighet.

    Har barn. Har man inte totalt fuckat upp så är väl ändå sannolikheten ganska stor att man när man är i denna ålder har varit i seriös förhållande.

    I alla fall jag har två barn så har motparten också barn, och tar hand om dem, dvs inte bara varannan helg, så ser jag potential för att det faktiskt ska kunna fungera. Finns inget jag undviker mer på datingsidor än tjejer som tror att de är livets medelpunkt och att mina egna barn bara är en hobby vid sidan av.

    Sen är ju frågan om TS själv är en av de om springer åt andra hållet om även killen har barn sedan innan?

    Kan läsa en bok. Grattis, du har en hjärna och ser mer nöje i livet än hänga på taskiga uteställen. Finns ju hopp.

    Jobb och ordnad ekonomi. Fint, slippar jag förklara varför första träffen inte kan vara klockan två en onsdag och varför en spontan resa till rom nästa vecka inte riktigt går ihop med kalendern.

    Hus. Tja, har väl typ hälften av alla män i din ålder så knappast det som är problemet.

    Enda frågan som i alla fall för mig är obesvarad och hade varit avgörande för om du möjligen fått ett brev hade varit hur du ställer dig till fler barn eller inte. För mg är det en viktig fråga och de som har fel svar slipper höra av mig.

    Sen, lägg ner det där med att du ska bli uppvaktad och ta kontakt med de du känner kan vara något.

    Är inte många killar som egentligen vill ha någon pricessan på ärten som är för fin för att ta en första kontakt. Tvärt om, en första kontakt från tjejen visar att du är förbi 1850-talets uppvaktningsideal och har potential att bygga en eventuell framtida relation på. 


    Jag vill inte ha fler barn. Och har siktat in mig på män som är upp till 10 år äldre än mig. Gärna med egna barn.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (lycklig) skrev 2015-04-26 10:54:31 följande:

    Jag har varit aktiv nätdejtare ett tag nu. Och oj vad roligt jag haft. Innerst inne sökte jag någon för ett seriöst förhållande, men var öppen för kk. Är 40+ o ensamstående mamma, normalsöt, ingen babe, men lång o smal.

    Självklart tog jag själv kontakt med killar som verkade intressanta. De flesta svarade glatt tillbaka. Sen fick jag så klart många brev, men inte överdrivet många. Klickade det så ville jag ses snabbt. Vad vänta på?

    Har träffats för fika men också för sex första dejten. Några har jag varit snuskig med direkt på kik. Jättekul!

    De sidor jag använt är HP o BC. HP-killen är en superfin vän i dag. BC-killen är jag ihop med. Båda träffade jag snabbt för sex.

    Min erfarenhet o mitt råd till dig ts, är att inte vara så seriös.


    Ok. Tack. Ska fundera på om ditt sätt är något för mig. Men magkänslan säger mig att jag då lika gärna kan ragga upp en snygging på krogen och följa med honom hem.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (lycklig) skrev 2015-04-26 10:54:31 följande:

    Jag har varit aktiv nätdejtare ett tag nu. Och oj vad roligt jag haft. Innerst inne sökte jag någon för ett seriöst förhållande, men var öppen för kk. Är 40+ o ensamstående mamma, normalsöt, ingen babe, men lång o smal.

    Självklart tog jag själv kontakt med killar som verkade intressanta. De flesta svarade glatt tillbaka. Sen fick jag så klart många brev, men inte överdrivet många. Klickade det så ville jag ses snabbt. Vad vänta på?

    Har träffats för fika men också för sex första dejten. Några har jag varit snuskig med direkt på kik. Jättekul!

    De sidor jag använt är HP o BC. HP-killen är en superfin vän i dag. BC-killen är jag ihop med. Båda träffade jag snabbt för sex.

    Min erfarenhet o mitt råd till dig ts, är att inte vara så seriös.


    Ok. Tack. Ska fundera på om ditt sätt är något för mig. Men magkänslan säger mig att jag då lika gärna kan ragga upp en snygging på krogen och följa med honom hem.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (lycklig) skrev 2015-04-26 10:54:31 följande:

    Jag har varit aktiv nätdejtare ett tag nu. Och oj vad roligt jag haft. Innerst inne sökte jag någon för ett seriöst förhållande, men var öppen för kk. Är 40+ o ensamstående mamma, normalsöt, ingen babe, men lång o smal.

    Självklart tog jag själv kontakt med killar som verkade intressanta. De flesta svarade glatt tillbaka. Sen fick jag så klart många brev, men inte överdrivet många. Klickade det så ville jag ses snabbt. Vad vänta på?

    Har träffats för fika men också för sex första dejten. Några har jag varit snuskig med direkt på kik. Jättekul!

    De sidor jag använt är HP o BC. HP-killen är en superfin vän i dag. BC-killen är jag ihop med. Båda träffade jag snabbt för sex.

    Min erfarenhet o mitt råd till dig ts, är att inte vara så seriös.


    Ok. Tack. Ska fundera på om ditt sätt är något för mig. Men magkänslan säger mig att jag då lika gärna kan ragga upp en snygging på krogen och följa med honom hem.
  • Anonym (Nobbad)
    Sarakechi skrev 2015-04-26 11:13:10 följande:

    Kap enligt dig själv?


    Det där med kap skrev jag med glimten i ögat. Tar inte mig själv på så stort allvar. Men visst. Hade jag varit en man. Hade jag varit rena kapet.
  • Anonym (Nobbad)
    kenneth768768 skrev 2015-04-26 11:13:25 följande:

    Det låter som att det är rena avskrädet på datingsiter, vilket förvirrar mig då man kan läsa att datingsitande blivit mainstream och man har flera i bekantskapskretsen som träffas så?


    Mm. Tyvärr råkade jag ut för en hel del av dom. Jag menar. Hur sugen blir man på ett meddelande som lyder. Hej sötis. Sugen på att knulla?
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (Träffade Honom) skrev 2015-04-26 11:45:04 följande:

    Jag gav dig ju några tips på hur man får svar längre tillbaka i tråden, men du kanske klarar dig utan goda råd?


    Nej då. Råd mottages tacksamt. ;) Ska bara smälta första besöksomgången på dejtingsajten först. Kanske vågar jag mig på att bli medlem igen. Lite längre fram.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (123) skrev 2015-04-26 11:49:28 följande:

    Det första som slog även mig var ditt sätt att skriva. Det handlar inte om att det måste vara hundraprocentigt korrekt, men dina korta meningar och den märkliga interpunktionen gör att språket inte känns levande - det känns inte som om det är en riktig människa som skriver. Jag skulle inte skriva till en tjej som hade det språket.


    Som sagt var. Skriver på mobilen. Därför korta meningar.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (hmm) skrev 2015-04-26 11:35:11 följande:

    Du har ju inga problem med självförtroendet i alla fall. Vill du ha det så att endast killarna ska skriva till dig utan att du gör något så får du ha det så,men räkna med att du förmodligen missar folk!


    Kan vara så att jag är blyg. Men nästa gång ska jag våga mer.
  • Anonym (Nobbad)
    Smecker skrev 2015-04-26 11:57:24 följande:

    Men du får nästan inga brev? Intressant matematik.


    Ok då. Du kom på mig. Jag fick brev. Men inte brev som motsvarade mina hm förväntningar. Om man säger så. ;)
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (jadu) skrev 2015-04-27 13:26:42 följande:

    Kan "Knulla nu?" klassificeras som ett meddelande?


    Nej. Det är mer ett brunstrop.
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (sorry men...) skrev 2015-04-28 01:27:08 följande:

    "en fin man" han finner du inte på en dejtingsajt men du kan ju prova den där som går på tv, elitsinglar. där verkar ju alla tycka dom är bäst och priviligierade. Du kan tyvärr se yngre ut än vad du är men ändå inte var så söt som du tror och har hört. Att killar går in på din sajt o backar är ju ett bevis på det. Skulle du vara skitsnygg men lyckad så skulle dom inte skrämmas av det. Tror tyvärr du överskattar ditt utseende i kombo med för höga krav.


    Tror du missförstår vad jag menar med fin man. Det är ingen greve jag söker. :)
  • Anonym (Nobbad)
    Anonym (sorry men...) skrev 2015-04-28 01:27:08 följande:

    "en fin man" han finner du inte på en dejtingsajt men du kan ju prova den där som går på tv, elitsinglar. där verkar ju alla tycka dom är bäst och priviligierade. Du kan tyvärr se yngre ut än vad du är men ändå inte var så söt som du tror och har hört. Att killar går in på din sajt o backar är ju ett bevis på det. Skulle du vara skitsnygg men lyckad så skulle dom inte skrämmas av det. Tror tyvärr du överskattar ditt utseende i kombo med för höga krav.


    Tror du missförstår vad jag menar med fin man. Det är ingen greve jag söker. :)
  • Anonym (Nobbad)
    kenneth768768 skrev 2015-04-28 08:21:14 följande:

    Detta med elitsinglar tycker jag lät som en bra ide, där är det säkert väldigt ovanligt med "öööh vill du knula" (medveten felstavning).


    Elitsinglar. Nej tack. Tycker namnet är rätt så kräkframkallande. Och reklamen för elitsinglar äcklig. Motsvarar inte mina egna värderingar.
Svar på tråden Nobbad på dejtingsajt.