• Anonym (Båtmössa)

    Min bonus vill gosa med mina bröst. Hjälp mig.

    Jag har en bonus som är 3. Han bor hos oss mest, han träffar sällan sin mamma. Hon ha nästan övergivit honom för ett liv med en rik man. Hon sätter över 4000 i månaden och kommer på hans födelsedag och julafton. Och nån gång på sommarn kommer de med sin lyxiga husbil.

    Eftersom jag är hemma på heltid så är han med mig mycket. Han är väldigt
    gose-sjuk.
    Han vill gärna sova med mig, under mitt täcke. Och då vill han alltid ha handen på mina bröst och ligga så nära mig som möjligt. Samma när vi badar i badkaret.
    Om han blir ledsen samma sak. Han vill alltid vara med mig osv.

    Vad beror detta på? Bör han inte få se mig naken alls?
    Bör jag avvisa honom? Eller ska jag inte låta honom få sova hos mig? Bada med honom?
    Min sambo säger att jag får göra som jag känner är bäst. Han lägger sig inte i sånt. Så länge du och Lilleman mår bra så är jag nöjd!, brukar han säga.

    Jag vill bara tillägga att jag älskar honom och skulle kunna ge mitt liv för honom.

  • Svar på tråden Min bonus vill gosa med mina bröst. Hjälp mig.
  • Anonym (Båtmössa)
    Anonym (Hmm) skrev 2015-04-30 20:44:09 följande:
    Han ser dig som din mamma, inget konstigt. Avvisa honom inte..
    Jag har bestämt mig! Ja avvisar honom inte. Han får min närhet så länge som han behöver den!

    Min lilla älskling!
  • Frontline
    Anonym (Båtmössa) skrev 2015-05-01 01:03:33 följande:
    Jag har bestämt mig! Ja avvisar honom inte. Han får min närhet så länge som han behöver den!

    Min lilla älskling!
    Kan jag få bli ditt lilla barn med :P...

    Skojar bara det är härligt att se att du och din bonus går så bra ihop, all cred till dig :)
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (B)
    Anonym (Båtmössa) skrev 2015-04-28 20:19:49 följande:

    Jag har en bonus som är 3. Han bor hos oss mest, han träffar sällan sin mamma. Hon ha nästan övergivit honom för ett liv med en rik man. Hon sätter över 4000 i månaden och kommer på hans födelsedag och julafton. Och nån gång på sommarn kommer de med sin lyxiga husbil.

    Eftersom jag är hemma på heltid så är han med mig mycket. Han är väldigt

    gose-sjuk.

    Han vill gärna sova med mig, under mitt täcke. Och då vill han alltid ha handen på mina bröst och ligga så nära mig som möjligt. Samma när vi badar i badkaret.

    Om han blir ledsen samma sak. Han vill alltid vara med mig osv.

    Vad beror detta på? Bör han inte få se mig naken alls?

    Bör jag avvisa honom? Eller ska jag inte låta honom få sova hos mig? Bada med honom?

    Min sambo säger att jag får göra som jag känner är bäst. Han lägger sig inte i sånt. Så länge du och Lilleman mår bra så är jag nöjd!, brukar han säga.

    Jag vill bara tillägga att jag älskar honom och skulle kunna ge mitt liv för honom.


    Jag personligen tycker att det är lite över gränsen att han ser dig naken i dessa sammanhang.

    Dock förstår jag hans i sig behov av närhet från dig.
  • firebird
    Anonym (B) skrev 2015-05-01 01:40:05 följande:
    Jag personligen tycker att det är lite över gränsen att han ser dig naken i dessa sammanhang.

    Dock förstår jag hans i sig behov av närhet från dig.
    Varför skulle det vara över gränsen att se henne naken? Han ser henne ju som sin mamma. Det beror nog snarare hur stor del varje familj ser nakenhet som något naturligt. Vissa familjer visar sin knappt nakna för varandra meden i vissa är det fullt naturligt att man duschar ihop med dom små samtidigt som pappa kommer in på toa för att kissa :P (du förstår min poäng?)

    Jag tror det är bra att man badar ihop med dom små och själv byter om inför dom :)
  • Anonym (B)
    firebird skrev 2015-05-04 18:52:33 följande:

    Varför skulle det vara över gränsen att se henne naken? Han ser henne ju som sin mamma. Det beror nog snarare hur stor del varje familj ser nakenhet som något naturligt. Vissa familjer visar sin knappt nakna för varandra meden i vissa är det fullt naturligt att man duschar ihop med dom små samtidigt som pappa kommer in på toa för att kissa :P (du förstår min poäng?)

    Jag tror det är bra att man badar ihop med dom små och själv byter om inför dom :)


    För att hon verkar inte känna sig helt bekväm med det?

    Hennes kropp är inte hans rättighet bara så där.
  • Anonym (Båtmössa)
    Anonym (B) skrev 2015-05-04 18:54:58 följande:
    För att hon verkar inte känna sig helt bekväm med det?

    Hennes kropp är inte hans rättighet bara så där.
    Jag ska nog förtydliga, jag är inte blyg för honom. Jag var mer fundersam över allmänna uppfattningar.
  • Anonym (B)
    Anonym (Båtmössa) skrev 2015-05-04 19:48:45 följande:

    Jag ska nog förtydliga, jag är inte blyg för honom. Jag var mer fundersam över allmänna uppfattningar.


    Då ber jag om ursäkt om jag missuppfattade din trådstart,

    Du gör det du anser känns bäst för dig.
  • Anonym (Båtmössa)
    Anonym (B) skrev 2015-05-04 19:51:27 följande:
    Då ber jag om ursäkt om jag missuppfattade din trådstart,

    Du gör det du anser känns bäst för dig.
    Du är förlåten min vän! Sköt om dig!
  • Anonym (Gosa på)

    Jag låter inte min 3.5 åring pilla på mina bröst. De är mina. Vi lär ut att vi bestämmer själva över våra kroppar. Hon över sin kropp och jag över min. Däremot sover vi ihop och då är hon naken och jag i trosorna. Vi gosar mycket, duschar ihop osv. Hon ser också sin pappa naken i duschen och hemma, men han har kalsonger på sig när de sover ihop.

    Alla är olika och nakenhet är inget fult. Men man ska inte heller skämmas för om man vill ha sin kropp för sig själv. Det kan vara bra att vara tydlig med det för att lära barnen att ha egen personlig integritet.

  • Mickan76

    Klart han känner för dig ts som om du vore hans riktiga mamma, när du tagit hand om honom från 11 månaders ålder! Vilken tur han har som har fått en kärleksfull bonusmamma, när hans biomamma i stort sett försvunnit ur hans liv.

  • Anonym (finemang)
    Anonym (Båtmössa) skrev 2015-05-01 01:03:33 följande:

    Jag har bestämt mig! Ja avvisar honom inte. Han får min närhet så länge som han behöver den!

    Min lilla älskling!


    :)

    Du är som hans mamma så gör som en mamma skulle göra. Ge honom den närhet som han behöver så länge du är bekväm med det. Inget fel med gränser kring sin egen kropp men gör det i så fall kärleksfullt.

    Vad underbart att din bonus har dig :)
Svar på tråden Min bonus vill gosa med mina bröst. Hjälp mig.