• MaryM

    bröstgalen undrar om jag måste förtränga detta för alltid...

    Hmmmm. Har du provat att smeka lätt lätt fjäderlätt på brösten? Frågat henne om något är skönt med brösten?


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (undrande) skrev 2015-04-28 22:05:16 följande:

    Jag har prövat allt!


    Okej... Vad jobbigt. Kan verkligen förstå att det är ett problem. Jag älskar när killar håller på med mina bröst, hade nog inte kunnat bli tillsammans med nån som inte gillar det. Fast det har aldrig hänt faktiskt.

    Alltså du måste ju ha märkt detta rätt tidigt i er relation? Var det ett mindre problem från början?
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Anonym (fockuf) skrev 2015-04-28 22:29:58 följande:

    3

    3 år men det sista året är det helt på hennes villkor och när vi är intima vill hon ha på sig BH-n numera under hela akten. Försöker jag ta av den blir hon sur. I det stora hela funkar vi bra ihop förutom detta. Men fan jag älskar bröst och hennes är stora och gungar så härligt. Verkar mer som om tjejer med mindre bröst har mer känsel, stämmer detta MaryM?


    Har stora :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
Svar på tråden bröstgalen undrar om jag måste förtränga detta för alltid...