• Anonym (hemlig)

    Jag har väl inte varit otrogen? räknas väl knappast som sex?

    Jag är en gift 30 årig mamma till en dotter på 1,5 år. Som ni vet så tar ju mammarollen upp mycket tid o energi. Därför behöver jag ibland umgås med vuxa o komma ifrån ibland. Jag studerar och har blivit vän med en pappa i samma klass. Vi har träffats och pluggat tillsammans hemma hos honom ibland och det vet min man och det är inget konstigt med det.

    för 3 veckor sedan när vi satt och såg en film tillsammans (tillhörande studierna) hemma hos honom så var det som om allt släppte och han lade handen mellan mina ben åvanpå byxorna och jag blev så fruktansvärt upphetsad alldeles genomvåt och kunde inte behärska mig, jag flämtade och han smekte mer o mer intensivt mellan mina ben, Jag lade handen på honom och kände att han var hård, då gick det för mig och sedan fortsatte vi plugga som om inget hade hänt. Han rörde mig aldrig innanför kläderna inte jag heller och vi kysstes inte och hade ingen ögonkontakt.
    Då har jag väl inte varit otrogen? borde jag ha dåligt samvete? Bara jag tänker på det vi gjorde blir jag så upphetsad och våt och det har på ett sätt stärkt mitt o min mans sexliv sedan detta hände.Så då har jag väl inte gjort något fel? jag menar, jag har ju inte varit otrogen

  • Svar på tråden Jag har väl inte varit otrogen? räknas väl knappast som sex?
  • yossarian

    Krånglar du inte till det nu?

    Du hamnade i en situation, hade ett behov och tillät dig möta det. Otrohet? Ja kanske det men mer behovsstyrt tycker jag.

    När det senare ger goda upplevelser hemma tycker jag det var ett bra val.

    Att berätta om upplevelsen vet jag inget om för det beror på er relation. MAA du skriver här kan jag dock gissa att du behåller det för dig själv

  • Catharina Elizabeth

    Sådant här får en att förstå muslimerna lite grann. De skulle aldrig tillåta sina hustrur att vara "vänner" och umgås ensamma med andra män. För hur mycket intellektuellt man än har gemensamt, så är så lätt händerna där de inte ska vara... förr eller senare.

  • Anonym (AD)
    Catharina Elizabeth skrev 2015-05-03 11:19:19 följande:

    Sådant här får en att förstå muslimerna lite grann. De skulle aldrig tillåta sina hustrur att vara "vänner" och umgås ensamma med andra män. För hur mycket intellektuellt man än har gemensamt, så är så lätt händerna där de inte ska vara... förr eller senare.


    Tycker du så själv? Att män och kvinnor inte kan umgås med varandra utan att förr eller senare bli sexuella med varandra?
  • j a d e d
    Catharina Elizabeth skrev 2015-05-03 11:19:19 följande:

    Sådant här får en att förstå muslimerna lite grann. De skulle aldrig tillåta sina hustrur att vara "vänner" och umgås ensamma med andra män. För hur mycket intellektuellt man än har gemensamt, så är så lätt händerna där de inte ska vara... förr eller senare.


    Ja absolut, hade TS haft burka hade detta aldrig hänt. Gold star. Häng upp den på väggen.
  • Anonym (tuppen)
    Anonym (AD) skrev 2015-05-03 11:23:10 följande:
    Tycker du så själv? Att män och kvinnor inte kan umgås med varandra utan att förr eller senare bli sexuella med varandra?
    Män och kvinnor kan umgås med varandra och det är en självklarhet. Problemet är de skygga som gömmer sig bakom detta och använder det som ursäkt.

    Men det är väl inte konstigare än att vi har karens på sjuklön. Det är inte de sjuka man vill åt. Man vill åt de skygga myglarna.

    Så är det alltid, att en majoritet får betala priset åt mindre seriösa.

    Så ja det kan funka och ja det kan innebära nåt annat.

    Oavsett så är det för mig personligen betydligt lättare att förstå hur trogna resonerar än hur en otrogen resonerar. Men vi är alla olika och fyller olika funktioner. Så även löss om än att de kliar så in i bombens...
  • Anonym (tuppen)
    j a d e d skrev 2015-05-03 11:29:28 följande:
    Ja absolut, hade TS haft burka hade detta aldrig hänt. Gold star. Häng upp den på väggen.
    haha vi kanske ska införa sharialagar. Samt införa rätten för en man att våldta och aga sin kvinna..
    Det var bättre för..

    Sen att jag skulle tvångsflytta både min fru och döttrar till ett annat land som inte hade detta är en sak. ehh tror inte jag behöver tvångsflytta. De hade packat innan mig.Drömmer
  • j a d e d
    Anonym (tuppen) skrev 2015-05-03 11:42:11 följande:

    haha vi kanske ska införa sharialagar. Samt införa rätten för en man att våldta och aga sin kvinna..

    Det var bättre för..

    Sen att jag skulle tvångsflytta både min fru och döttrar till ett annat land som inte hade detta är en sak. ehh tror inte jag behöver tvångsflytta. De hade packat innan mig.


    Visst? Vore ju väldigt behändigt att bara förbjuda kvinnor att umgås med män eftersom en idiot inte kunde låta bli att sära. Catharina skulle väl kunna konvertera då, få se hur hon kommer gilla't då.
  • Anonym (tjollahopp)

    Så man kan få gå runt och smeka/bli smekt utan att de ses som otrohet när en oskyldig puss räknas som en otrohet...?? se på fan.Skål

    Tror man själv sätter gränsen på vad man själv anser otrohet.
    Tycker du inte att du vart de så fine, då ska du inte känna dig ångerfull,
    men känner du sig ångerfull, ja då har du vart otrogen.

    Berätta för mannen sen får du väl se vart han drar gränsen till otrohet. Men han lär nog aldrig lita på dig igen om han vet att du går och tar på andras kukar utan att tycka de är otrohet. Trevligt förhållande, han kanske ska få pilla runt lite mellan tjejers ben så får vi väl se vad du tycker om de.

  • Anonym (.)

    [quote=75240364][quote-nick]Anonym (hemlig) skrev 2015-05-02 10:43:23 följande:[/quote-nick]

    Eftersom så många frågar vad jag skulle tycka om min man gjorde samma sak så ska jag svara på den frågan. Det är ganska enkelt tycker jag. Svar NEJ! jag skulle inte tycka att det var ok för det är ju en helt annan sak. går inte att jämföra. Det var ju jag som blev smekt inte han. jag kände kanske max 2 sek på hans kön ovanpå byxorna, jag gav honom inte orgasm. En helt annan sak!!

    [/

    Men det är helt ok att din mans kollega, en mamma på dagis eller random tjej smeker din man till orgasm, så länge gylfen är stängd?

  • Catharina Elizabeth
    Anonym (AD) skrev 2015-05-03 11:23:10 följande:
    Tycker du så själv? Att män och kvinnor inte kan umgås med varandra utan att förr eller senare bli sexuella med varandra?
    Jag "tycker" ingenting. Jag observerar världen som den är. Både IRL och i berättelser på nätet. Såklart att det inte ALLTID händer, men risken finns där. Vi här i Västerlandet har blivit väldigt naiva. Det finns ännu värre exempel: föräldrar som låter din tonårsdotter sova över hos sin "killkompis" och sådana saker...
Svar på tråden Jag har väl inte varit otrogen? räknas väl knappast som sex?