• Anonym (hemlig)

    Jag har väl inte varit otrogen? räknas väl knappast som sex?

    Jag är en gift 30 årig mamma till en dotter på 1,5 år. Som ni vet så tar ju mammarollen upp mycket tid o energi. Därför behöver jag ibland umgås med vuxa o komma ifrån ibland. Jag studerar och har blivit vän med en pappa i samma klass. Vi har träffats och pluggat tillsammans hemma hos honom ibland och det vet min man och det är inget konstigt med det.

    för 3 veckor sedan när vi satt och såg en film tillsammans (tillhörande studierna) hemma hos honom så var det som om allt släppte och han lade handen mellan mina ben åvanpå byxorna och jag blev så fruktansvärt upphetsad alldeles genomvåt och kunde inte behärska mig, jag flämtade och han smekte mer o mer intensivt mellan mina ben, Jag lade handen på honom och kände att han var hård, då gick det för mig och sedan fortsatte vi plugga som om inget hade hänt. Han rörde mig aldrig innanför kläderna inte jag heller och vi kysstes inte och hade ingen ögonkontakt.
    Då har jag väl inte varit otrogen? borde jag ha dåligt samvete? Bara jag tänker på det vi gjorde blir jag så upphetsad och våt och det har på ett sätt stärkt mitt o min mans sexliv sedan detta hände.Så då har jag väl inte gjort något fel? jag menar, jag har ju inte varit otrogen

  • Svar på tråden Jag har väl inte varit otrogen? räknas väl knappast som sex?
  • yossarian

    Krånglar du inte till det nu?

    Du hamnade i en situation, hade ett behov och tillät dig möta det. Otrohet? Ja kanske det men mer behovsstyrt tycker jag.

    När det senare ger goda upplevelser hemma tycker jag det var ett bra val.

    Att berätta om upplevelsen vet jag inget om för det beror på er relation. MAA du skriver här kan jag dock gissa att du behåller det för dig själv

  • Catharina Elizabeth