• Anonym (Blyger)

    Utsikt bakifrån

    Har tänkt på en sak...
    ÄLSKAR att bli tagen bakifrån! Men... när ni män väl står där och pumpar och ser hela härligheten framför er; har ni någonsin tänk "Jävlar vilket fult anus"!"?
    Jag menar, vi kvinnor ser ju ut på olika sätt och ni har ju sett just den delen av oss oftare än vad vi själva har. (Kan ju bara prata för mig själv nu.)

    Själv är jag vuxen men fortfarande väldigt blyg och skäms över hur jag ser ut, så jag har gärna sex i mörker. Dock är jag nyfiken och utforskar gärna nya ställningar, leksaker och ställen om jag känner trygg med min partner.

    Nåja, det var en parentes.
    Men finns det någon del av en kvinna, tex hennes anus, som du man helst inte vill se?

  • Svar på tråden Utsikt bakifrån
  • j a d e d
    A.K. skrev 2015-05-05 16:21:41 följande:
    Stor bokstav, punkt, kommatecken, syftningsfel, meningsbyggnad.
    Några ord som kan hjälpa till att göra dig förstådd.

    Kortfattat: Vad fan skriver du om?
    Han har en traumatisk snopperfarenhet bakom sig som han försöker bearbeta på FL genom åtskilliga psykosliknande inlägg. Nalle
  • Anonym (Buttman)
    j a d e d skrev 2015-05-05 16:10:54 följande:

    Jättebuske i röven?


    Ja det är nog inte ovanligt om det inte rakas bort.

    Har haft tur själv för det mesta.

    En enda har jag varit med som haft mycket hår runt anus och en bit uppefter skåran.
  • Lotten93
    Anonym (nja) skrev 2015-05-05 12:13:26 följande:
    Haha...igår frågade jag min man hur han kan vilja ha sex med mig när jag ser ut som ett hängbukssvin...har också gjort kejsarsnitt och har lös hud som syns när jag står på alla fyra men han sa att han älskar att ta på min mage och ser det inte på det sättet. Dessutom har ju jag pressat ut barn till honom.
    Mörk hud i rumpan har jag haft sen jag var 12 xD Eller... iaf, så hade jag det när jag var tolv och kollade mig själv i anuset första gången. Och huden där var väldigt mörk. Kanske blir bättre om jag gör en analblekning LOL
  • Anonym (knöl)

    Brukar oroa mig lite för det också ibland men brukar glömma det när sexet väl är igång. Mörk hud eller hår har jag inte, men en liten hudflik/utbuktning i anus från hemorrojder. Trist. Hoppas ingen man blir superäcklad av det.

  • Anonym (Spår)

    Uttalar mig som kvinna. Livet sätter sina spår i form av exempelvis åderbrock, ärr, tunnhårighet, åldersfläckar, hemorrojder, lösare hud etc. och det är bara att acceptera. Jag kan personligen inte se varför jag skulle äcklas över någonting som är naturligt och som visar att personen ifråga har levt. Att oroa sig över hur man ser ut naken är bara onödigt och förtar nöjet.

  • Nyfikne

    Det finns båda fina och mindre fina såna, och smaken är verkligen som baken.
    Mkt hår är är sällan klädsamt där men för det mesta är det inget jag tänker på.

    Vi blir alla olika när vi är kåta och ser, känner, upplever saker på helt andra sätt.
    Många kvinnor tolerans för smärta ökar och män, blir fysiskt starkare, och gillar dofter, vyer och smaker som annars inte hade uppskattat.

    Så, först måste du samla ett gäng kåta män, sen utsätta dem för en hel del anusbilder och se hur de reagerar :)

  • Anonym (Blyger)
    Anonym (ärligtalltså) skrev 2015-05-05 09:15:59 följande:

    Jag måste nog erkänna att jag kan tycka att vissa kroppsdelar är "fula" även på en kvinna jag tänder på. Så rent teoretiskt skulle jag kunna tycka att ett anus är fult - men samtidigt är det jättesexigt med en kvinna som visar att hon tycker om att exponera sig för mig. Så även ett fult anus kan alltå samtidigt vara sexigt.

    Min fru har tex en ful hängmage som delvis beror på ett kejsarsnitt och delvis på att hon helt enkelt har slapp hud. Men jag tänder på att se henne naken iaf - och jag tänder sexuellt på helheten. (Men hon har ett ganska snyggt anus för sin ålder, inte så där mörk hud i rumpan.)

    Vi har alltid lite halvmörkt när vi har sex - i vår ålder har vi båda en del skavanker som man faktiskt skulle kunna kalla "fula".


    Mhmmmm...
    Ok, där kom en annan del som jag har ENORMA komplex förSkäms
    Hängmagen. Den har ju kommit med livet liksom. Skönt att höra att en man kan uppskatta en kvinnas kropp trots diverse defekter.Glad
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (nja) skrev 2015-05-05 12:13:26 följande:
    Haha...igår frågade jag min man hur han kan vilja ha sex med mig när jag ser ut som ett hängbukssvin...har också gjort kejsarsnitt och har lös hud som syns när jag står på alla fyra men han sa att han älskar att ta på min mage och ser det inte på det sättet. Dessutom har ju jag pressat ut barn till honom.
    Hahaha... Jag kallar mig själv också för hängbuksvin.Tungan ute
    Nej, jag fattar inte heller att en man kan överhuvudtaget tolerera en kroppsdel hos mig som är så förstörd.Gråter
    Vilken gullig man du har!
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Spår) skrev 2015-05-05 19:21:54 följande:

    Uttalar mig som kvinna. Livet sätter sina spår i form av exempelvis åderbrock, ärr, tunnhårighet, åldersfläckar, hemorrojder, lösare hud etc. och det är bara att acceptera. Jag kan personligen inte se varför jag skulle äcklas över någonting som är naturligt och som visar att personen ifråga har levt. Att oroa sig över hur man ser ut naken är bara onödigt och förtar nöjet.


    Fina ord. Tack!
Svar på tråden Utsikt bakifrån