• Anonym (Kille)

    Stämmer någon tjej in på denna beskrivning?

    165 cm lång, normalviktig, blond, blyg, snäll och känslosam.

  • Svar på tråden Stämmer någon tjej in på denna beskrivning?
  • Anonym (allvetande.)
    Anonym (Kille) skrev 2015-05-24 15:09:38 följande:
    Jag vill inte kalla dig ytlig, bara ansåg du lät dryg när du beskrev min längd som så himla kort när du generellt inte har en aning om vad kvinnor ser som kort eller lång längd på män.
    #2

    För att förklara djupet i psykosociala motoriken här, så är det inte politiskt korrekt att ställa krav på tjejers utseende, i alla fall inte direkt till tjejerna, eftersom tjejerna har så många att välja och vraka på, att det stiger dem åt huvudet. Helst ska man inte baktala tjejer/kvinnor heller mellan kompisar men eftersom detta är utom mental kontroll så förekommer det mer än ofta.

    Det är däremot helt okej att avvisa en kille/man genom att säga att den är ful eller kort eller tråkig eller lite allt möjligt, det kan med fördel framföras direkt till mannen. Då har kvinnan visat prov på progressiv kvinnlig styrka.
  • trolliz

    Allt förutom blond stämmer. Brunett och snäll är relativt! Sen har jag väl blivit några centimeter längre kom jag på.

  • Anonym (Kille)
    trolliz skrev 2015-05-24 15:24:18 följande:

    Allt förutom blond stämmer. Brunett och snäll är relativt! Sen har jag väl blivit några centimeter längre kom jag på.


  • Anonym (Emma)
    Anonym (Kille) skrev 2015-05-24 15:09:38 följande:

    Jag vill inte kalla dig ytlig, bara ansåg du lät dryg när du beskrev min längd som så himla kort när du generellt inte har en aning om vad kvinnor ser som kort eller lång längd på män.


    Va? Jag blandar ju inte in vad andra tycker, bara att jag tycker att du är alldeles för kort. Du verkar sannerligen vara känslig...
  • Anonym (Emma)
    Anonym (allvetande.) skrev 2015-05-24 15:11:11 följande:

    Hon blev nog bara lite arg & bitter och ville få dig att bli lite arg & bitter. Success!


    Snarare lättkränkta män... Suck.
  • j a d e d
    Anonym (Emma) skrev 2015-05-24 19:34:21 följande:

    Va? Jag blandar ju inte in vad andra tycker, bara att jag tycker att du är alldeles för kort. Du verkar sannerligen vara känslig...


    Han är en sensitive guy
  • Anonym (Kille)
    j a d e d skrev 2015-05-24 19:36:53 följande:

    Han är en sensitive guy


    Och du är forumets mest anmälda användare. Inte så smickrande.
  • j a d e d
    Anonym (Kille) skrev 2015-05-24 19:37:50 följande:

    Och du är forumets mest anmälda användare. Inte så smickrande.


    Haha, ja så är det säkert. Gud vad hemskt.

    Ja vi vet alla att du har lite problem men det skulle säkert underlätta om du kunde ta ett nej utan att börja tjura. Varför är du ens anonym?
  • Anonym (Kille)
    j a d e d skrev 2015-05-24 19:42:14 följande:

    Haha, ja så är det säkert. Gud vad hemskt.

    Ja vi vet alla att du har lite problem men det skulle säkert underlätta om du kunde ta ett nej utan att börja tjura. Varför är du ens anonym?


    För att gå dig på nerverna. Jag tycks ju lyckas, till ditt stora förtret.
  • j a d e d
    Anonym (Kille) skrev 2015-05-24 19:56:20 följande:

    För att gå dig på nerverna. Jag tycks ju lyckas, till ditt stora förtret.


    Ja absolut med din perceptionsförmåga är det en rimlig uppfattning ja.

    Du får gott tugga i dig att Anonym emma inte vill ha korta killar precis som du har egna krav. Mkej.

    Hennes är varken mer eller mindre nedsättande än dina. Suck it up.
  • Anonym (Emma)
    j a d e d skrev 2015-05-24 19:58:47 följande:

    Ja absolut med din perceptionsförmåga är det en rimlig uppfattning ja.

    Du får gott tugga i dig att Anonym emma inte vill ha korta killar precis som du har egna krav. Mkej.

    Hennes är varken mer eller mindre nedsättande än dina. Suck it up.


    Fantastiska kvinna! puss
  • Anonym (Kille)

    Jaded är inte fantastisk. Det är nog ingen som spenderar all vaken tid på Familjeliv (mig själv inräknad).

  • j a d e d
    Anonym (Emma) skrev 2015-05-24 20:04:39 följande:

    Fantastiska kvinna! puss


Svar på tråden Stämmer någon tjej in på denna beskrivning?