• Anonym (TS)

    Hur reagerar ni om killen inte får upp den?

    Vad är era erfarenheter av killar som inte får upp kuken när det är dags? Hur reagerar ni när det händer? Och hur reagerade männen?

  • Svar på tråden Hur reagerar ni om killen inte får upp den?
  • j a d e d
    Maltemånsson skrev 2015-05-21 19:28:30 följande:

    För vissa är det nog en viktig fråga. I denna världen där bilden av en man är som den är, med allt vad det innebär, så är det nog en del män som stupar på det sättet.

    Jag tänker på hur män framställs i porrfilmer som kåta hingstar med kukar stora som ekar, på media som vinklar det till att mannen måste kunna knulla så länge att kvinnan kommer i 10 orgasmer, på böckerna som skriver om framgångsrika män som ägnar sig åt BDSM och tar kvinnan till oanade höjder. Ja du ser, vi män är verkligen utsatta för så otroligt mycket press i detta samhället.   


    Really? Ett stackars män-inlägg? Vet inte om jag pallar det just nu, lite too much migrän.
  • Hadraniel
    Anonym (fjäril) skrev 2015-05-21 18:23:43 följande:
    Frågar om han inte gillar mig och börjar bitch-slappa honom i ansiktet. 
    Kan ju vara en bra teknik med rätt kille som tänder på det så att det helt plötsligt blir "givakt" istället! Tungan ute
  • Dkcre
    j a d e d skrev 2015-05-21 19:33:39 följande:

    Really? Ett stackars män-inlägg? Vet inte om jag pallar det just nu, lite too much migrän.


    Vilket trams.
  • Maltemånsson
    j a d e d skrev 2015-05-21 19:33:39 följande:
    Really? Ett stackars män-inlägg? Vet inte om jag pallar det just nu, lite too much migrän.
    Imponerande tolkningsförmåga....

    Migrän, behöver nog lägga dig och vila.
  • Anonym (K)
    j a d e d skrev 2015-05-21 19:33:39 följande:

    Really? Ett stackars män-inlägg? Vet inte om jag pallar det just nu, lite too much migrän.


    Måste vara en hyfsad migrän med tanke på alla angrepp du gör mot svagare män idag.
  • j a d e d
    Anonym (K) skrev 2015-05-21 19:39:45 följande:

    Måste vara en hyfsad migrän med tanke på alla angrepp du gör mot svagare män idag.


    Oj? Som t ex?
  • j a d e d

    Nej Malte ditt inlägg behöver inte tolkas. Jag uppfattar att du anser att män känner prestationsångest pga att de tror sex är som i porr. Jag orkar inte känna medlidande för detta icke-problem, inte ens om det är vad man måste för att slippa bli påhoppad av anonyma one-liners. Anonym får tyvärr acceptera att jag inte håller med henne. Nej jag skulle inte tycka det var kul om en man inte fick upp den. Ja jag hade tappat suget där.

    Det innebär tydligen en fruktansvärd manssyn.

  • Maltemånsson
    j a d e d skrev 2015-05-21 19:45:12 följande:

    Nej Malte ditt inlägg behöver inte tolkas. Jag uppfattar att du anser att män känner prestationsångest pga att de tror sex är som i porr. Jag orkar inte känna medlidande för detta icke-problem, inte ens om det är vad man måste för att slippa bli påhoppad av anonyma one-liners. Anonym får tyvärr acceptera att jag inte håller med henne. Nej jag skulle inte tycka det var kul om en man inte fick upp den. Ja jag hade tappat suget där.

    Det innebär tydligen en fruktansvärd manssyn.


    Åh jösses....
  • Maltemånsson
    j a d e d skrev 2015-05-21 19:45:12 följande:

    Nej Malte ditt inlägg behöver inte tolkas. Jag uppfattar att du anser att män känner prestationsångest pga att de tror sex är som i porr. Jag orkar inte känna medlidande för detta icke-problem, inte ens om det är vad man måste för att slippa bli påhoppad av anonyma one-liners. Anonym får tyvärr acceptera att jag inte håller med henne. Nej jag skulle inte tycka det var kul om en man inte fick upp den. Ja jag hade tappat suget där.

    Det innebär tydligen en fruktansvärd manssyn.


    Åh jösses....
  • j a d e d
    Maltemånsson skrev 2015-05-21 19:46:44 följande:

    Åh jösses....


    Bättre än så kunde du inte alltså.
Svar på tråden Hur reagerar ni om killen inte får upp den?